quote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef genakt het volgende:
[..]
je lijkt wel op een van de zeven dwergen met die baard en dat mutsie
Doe je goedquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, gister met een zatte kop een brug vervangen van een bas én geintoneerd én in goed gegaan. Wat een wonder
.
quote:
Hahaquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga screamo maken, kun je autotune gebruiken.
ja deze laatst nog nieuwe cd uitgekomenquote:
Ja bliksem!!quote:
laat horenquote:
Ik had ze na het drama van Wâldrock volledig opgegeven, de albums begonnen ook minder te worden na White Pony .quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja bliksem!!
In mei van dit jaar nog een kneiter van een plaat uitgebracht
helaas dat ze niet meer in de buurt komen van hoe goed ze vroeger warenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja bliksem!!
In mei van dit jaar nog een kneiter van een plaat uitgebracht
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachtenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef The_Dean het volgende:
True, maar nog wel goede platen, draai ze graag
En ik ken jou concertbezoeken Brother, dat soort fratsen doe je vaker volgens mij
Of verwar ik je met iemand anders? Misschien ook wel...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachten
Zo vaak doe ik dat verder niet. Op Fields of Rock ben ik een keer voor Rammstein naar huis gegaan. Het festival is namelijk afgelopen wanneer Black Sabbath heeft gespeeld.
maynard keenanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachten
Zo vaak doe ik dat verder niet. Op Fields of Rock ben ik een keer voor Rammstein naar huis gegaan. Het festival is namelijk afgelopen wanneer Black Sabbath heeft gespeeld.
Ik ben ook wel eens een kroeg in Groningen binnengelopen waar we meteen de vraag kregen of we niet op Wâldrock moesten zijn. Daar kwamen we ook net vandaan maar we waren al in de kroeg toen Motorhead nog aan het spelen was.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of verwar ik je met iemand anders? Misschien ook wel...
Ja, ik heb ze later dat jaar op Werchter gezien. Was inderdaad erg goed.quote:En Rammstein was wel vet
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:20 schreef genakt het volgende:
[..]
maynard keenan![]()
Heb a perfect cirlce nooit gezien maar Tool was echt geweldig
Mjah, Motörhead als afsluiter 5 keer, dan heb je het ook wel eens gezien.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens een kroeg in Groningen binnengelopen waar we meteen de vraag kregen of we niet op Wâldrock moesten zijn. Daar kwamen we ook net vandaan maar we waren al in de kroeg toen Motorhead nog aan het spelen was.
[..]
Ja, ik heb ze later dat jaar op Werchter gezien. Was inderdaad erg goed.
Ik heb ze tot nu toe altijd weten te ontlopenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjah, Motörhead als afsluiter 5 keer, dan heb je het ook wel eens gezien.
ja ik 3 jaar of 4 jaar geleden op lowlands iedegevalquote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.
Oh ja, daar stonden ze 3 jaar geleden ook nog.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik 3 jaar of ook 4 jaar geleden op lowlands
Dan ga ik mee!!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.
Dean en Gojira ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ga ik mee!!
Binnenkort eerst Gojira.
Jazekerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Dean en Gojira ?
Dat geloof ik niet
from mars to siriius super cd
Een van frankrijks beste metal bands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |