psst je hebt meelquote:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef brother52 het volgende:
Loop ik net naar de winkel, blijkt er op het plein een festivalletje te zijn.
Even lobbyen geweest, misschien kan ik er volgend jaar met een van mijn bandjes staan.
Ja, dan heb ik ook eens een thuiswedstrijd, nu moet ik altijd al minstens een uur rijden wanneer we alleen maar gaan oefenen.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ook eens een thuiswedstrijd, nu moet ik altijd al minstens een uur rijden wanneer we alleen maar gaan oefenen.
Vet manquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:49 schreef brother52 het volgende:
Erg goed.
Ik heb hem al redelijk afgesteld en dat moet nog even goed maar daar kom ik niet echt aan toe. Ik ben alleen maar aan het spelen.
Vernieuwendquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Poppunk natuurlijk, dat is 1 van de weinige stijlen die ik live wil spelen
Ik haat vernieuwende muziekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vernieuwend.
Ik heb net een Gotoh 201 op mijn Jazzbas gezet. Toffe brug, klinkt allemaal gelijk helderder enzo door. Ik moet er maar ook één voor mijn Samick bestellen.
quote:
Op deze recente foto heb ik wel toevallig precies zo'n muts opquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Alleen die muts nu niet, want het is zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijven voornamelijk grote dikke of dunne nerd mannen met vies lang haarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken anders een hoop blije springmeisjes die juist van power metal houden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken anders een hoop blije springmeisjes die juist van power metal houden.
leedvermaak is jou ding hequote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah practisch niemand hier kan zingen dus neem het je niet kwalijkGewoon posten
* Tele is nu aan het .......quote:
Bands als Slayer hebben dat ook allemaalquote:
Van samenspelen leer je juist heel veel dus misschien is het handig om het toch te doen als is het maar voor de ervaringquote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef genakt het volgende:
ben gevraagd voor een band
toch maar niet gedaan eerst nog beter worden
anders krijg ik zo'n half gaar bandje wat er niks van bakt hehe
samen spelen doe ik wel regelmatig dus dat is niet echt het probleemquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Van samenspelen leer je juist heel veel dus misschien is het handig om het toch te doen als is het maar voor de ervaring
Megadeth had dat ook de vorige tour, maar dat is omdat ze net die 1960DM signature kast hadden en Marshall dat wel lekker wilde marketenquote:Op zondag 4 juli 2010 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bands als Slayer hebben dat ook allemaalNouja meestal zijn het dan wel nog de hele kasten maar wel zonder inhoud
http://upload.wikimedia.o(...)erStageTuska2008.jpg
OMG!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
leedvermaak is jou ding he![]()
Nee na het slapen nog eens proberen dan misschien plaatsen
Ja klopt, maar wel eens leuk om het zo te zien. Ik verwacht ook echt niet met die dikke stack-muren dat alles het doet.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is vaak hoor, alspf bij slayer alle 100 marshall kasten aanstaan enzo :-)
Volgens mij Hammerfall... Immortal.quote:
Dit dusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Megadeth had dat ook de vorige tour, maar dat is omdat ze net die 1960DM signature kast hadden en Marshall dat wel lekker wilde marketen. Stonden ook allemaal JVM410's boven, terwijl Dave al gezegd had dat zij die in de studio gebruiken, maar dat hij live over een rack speelt. Oeps
.
Marketing is hilarisch.
Ik heb niet veel recht tot het geven van kritiek, maar je zit er wel eens naast met je timingquote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
Weer een nieuw nummer opgenomen. Comments zijn welkom (maar dan niet over spellingsfouten of andere onzinnige dingen).
Volgens mij speel je te krampachtig het klinkt alsof je bij sommige akkoorden te veel druk zet op je snaren waardoor je ze te hoog laat klinken dus vals.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
Weer een nieuw nummer opgenomen. Comments zijn welkom (maar dan niet over spellingsfouten of andere onzinnige dingen).
niet echt mijn ding maar echt vals vind ik het niet hoor ( behalve 1 nootquote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
klopt, al is het minimaalquote:Op zondag 4 juli 2010 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb niet veel recht tot het geven van kritiek, maar je zit er wel eens naast met je timing
klopt ook wel denk ik... speel te weinig akkoorden eigenlijk om ze goed te spelen zodat het niet fals klinktquote:Op zondag 4 juli 2010 12:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Volgens mij speel je te krampachtig het klinkt alsof je bij sommige akkoorden te veel druk zet op je snaren waardoor je ze te hoog laat klinken dus vals.
Nou, minimaal wil ik het niet noemen. Je zit er naar mijn idee vaker naast dan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |