Waar zijn die extra schakelaars voor ?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als je met 35 graden een lange broek aantrekt ben je sowieso niet al te helder
Single-coil schakeling...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Waar zijn die extra schakelaars voor ?
Aha kan toch net zo goed met een push/pull potquote:
ik zou er nog niet dood gevonden mee willen wordenquote:
Nee, helaas. Geen band meer door meningsverschillen tussen de bandleden over welke muzikale richting we zouden inslaan. Heb er wel goede vriendschap, tourervaring, studioervaring en een cd aan overgehouden. Ook niet meer verder gezocht naar een nieuwe band door tijdgebrek als gevolg van een studie. Natuurlijk ben ik thuis niet gestopt met spelen. Speel (ALTHANS probeerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is lang geleden!
Leeft je band nog?
Over nostalgie gesproken: zie hier: heb mijn oude wachtwoord weer weten op te graven. Ben nu weer actief onder mijn oude profiel, aangemaakt toen fok nog blauw wit gekleurd was en je alle users op 1 scherm verzameld kreeg!quote:
Helaas....... Volgens mijn vriendin speel ik valser als een kat die in het water gegooid wordt........quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
maar de grote vraag is natuurlijk kan je het nu eindelijk ?
Een objectgeoriënteerde programmeertaal. Ga maar checken. Dat is helemaal tha bomb op dit momentquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Geen idee wat da tis
in php zonder sqlen hij is fokking bruut
Ja en nu?quote:"Convention over configuration" (COC), ofwel "conventies boven configuratie".
COCquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:07 schreef Witchfynder het volgende:
Btw, wat zijn dit toch altijd heerlijke vertalingen.
[..]
Ja en nu?.
Slechte marketing? Invloed van de media? Peer-pressure... wie zal het zeggen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
Wat is er aan de hand in de muziekindustrie in Nederland?
Als hobby ga ik mee met de band Blind Sight, als crewmember dus een verkapte guitartech. Deze mannen hebben typische sound, waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Het eerste album werd aardig verkocht, veel shows werden gespeeld waaronder diverse shows zoals Waldrock, of met artiesten als Amon Amarth, Trivium, Slayer, Machine Head, Mastodon, Hatebreed, The Black Dahlia Murder, etc. Met diverse endorsmenets voor bijna alle materialen en een tour door China, Spanje, Duitsland en Oostenrijk in hun broekzak mag je toch wel spreken van een band met een aardige CV, zo niet een van de mooiste van alle nederlandse metal formaties. Ze zijn innovatief en houden een video blog bij genaamd Blind Sight TV, waar alle backstagefilmpjes en stage filmpjes professioneel gemonteerd worden tot amusant filmmateriaal.
Wat mij opvalt: de optredens worden steeds minder bezocht, niet alleen bij Blind Sight, maar metal in het algemeen. Enige bandjes die nog volk trekken zijn de lokale kleine bands, die een mix maken van hardoce, metalcore, deathcore met invloeden van Dillinger Escapeplan voorzien van valse achtergrondzang, en een hele schare locals met zich meevoert.
Is de interesse in pure/strakke metal weggevaagd bij de nederlandse luisteraar?
Merken wij ook. Ons is gezegd: tja, als jullie death metal speelden...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
ik ga gewoon augustes naar black dahlia murder en despiced icon hootquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
Wat is er aan de hand in de muziekindustrie in Nederland?
Als hobby ga ik mee met de band Blind Sight, als crewmember dus een verkapte guitartech. Deze mannen hebben typische sound, waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Het eerste album werd aardig verkocht, veel shows werden gespeeld waaronder diverse shows zoals Waldrock, of met artiesten als Amon Amarth, Trivium, Slayer, Machine Head, Mastodon, Hatebreed, The Black Dahlia Murder, etc. Met diverse endorsmenets voor bijna alle materialen en een tour door China, Spanje, Duitsland en Oostenrijk in hun broekzak mag je toch wel spreken van een band met een aardige CV, zo niet een van de mooiste van alle nederlandse metal formaties. Ze zijn innovatief en houden een video blog bij genaamd Blind Sight TV, waar alle backstagefilmpjes en stage filmpjes professioneel gemonteerd worden tot amusant filmmateriaal.
Wat mij opvalt: de optredens worden steeds minder bezocht, niet alleen bij Blind Sight, maar metal in het algemeen. Enige bandjes die nog volk trekken zijn de lokale kleine bands, die een mix maken van hardoce, metalcore, deathcore met invloeden van Dillinger Escapeplan voorzien van valse achtergrondzang, en een hele schare locals met zich meevoert.
Tegen mij zei ze dat ze beschikbaar was voor one night standsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:38 schreef Daantke het volgende:
Werkt er opeens een lekker wijf op m'n werk
Heeft ze al anderhalf jaar een ventmens wat doe je jezelf aan op je 19e
Gaafquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst.
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)513522_7081342_n.jpg
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Merken wij ook. Ons is gezegd: tja, als jullie death metal speelden...
Nicequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
Ook nieuwe aanwinst, Marshall JCM 800 en een 1960B Cab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering,... hij gaat hard, coņo
Doen we ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Moeten jullie niet buiten spelen met z'n allen? Het is lekker weer...
waarom geen a en b cab?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
Die komt nog wel
Nee ik vond het wel nice als alles recht naar voren wordt geprojecteerd.
Inleveren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
Ook nieuwe aanwinst, Marshall JCM 800 en een 1960B Cab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering,... hij gaat hard, coņo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |