Het geluid uit zo'n ac4tv is niet echt geweldig maar dat komt mede door het kleine speakertje wat er in zit.quote:
ik heb het gewoon koud hier op kantoorquote:
Het ergste is hier zit er vanaf 4 uur lekker voetbal gekeken maar zit deze avond op de helpdesk in me eentje in het heet bedrijf en er is gewoon helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen last van de warmte. De hele dag opeen redelijk koel kantoor gezeten maar buiten was het ook best goed uit te houden.
Had je mij als coördinator moeten hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef genakt het volgende:
maar zit deze avond op de helpdesk in me eentje in het heet bedrijf en er is gewoon helemaal niks te doen
ik ben om 22.00 pas naar buiten gegaan, en toen was het me nog te warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Goed uit te houden? Vanmiddag tegen drie uur was mijn zweet op. Stampende koppijn, beroerd als een hond. In een teug een pak ijsthee opgezopen en verder gegaan met maaien. 35 fucking graden man.
Wat een kutweer
We hebben van die guns met schuimen pijltjes. Als de telefoon gaat zo snel mogelijk je gun laden en de eerste die word geraakt moet opnemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je mij als coördinator moeten hebben. Mijn team heeft altijd wat te doen
.
Ok, het is niet altijd even nuttig, zoals IT-cricket, maar je verveelt je niet.
Oe!quote:
Nice! Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende week woensdag wat jammen voor opzet van een nieuw bandjeben benieuwd
Mooi ding, maar jammergenoeg flink overpricedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas op deze;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www2.gibson.com/Pr(...)e/1962-Wilshire.aspx
Maar wil eerst nog een isolerende hoofdtelefoon kopen en een betere basgitaar een phaser staat ook nog op de lijst net als een bassynthpedaal....
Oh ja en een nieuwe keukentafel.
Ja ik denk dat ik eerder voor de cheap version ga...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi ding, maar jammergenoeg flink overpriced
Leuk gitaartje hoor!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik eerder voor de cheap version ga...
[ afbeelding ]
Die heb je voor 250 euro in huis.
Heb nog wel een Phase90 liggen waar ik niks mee doe...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas op deze;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www2.gibson.com/Pr(...)e/1962-Wilshire.aspx
Maar wil eerst nog een isolerende hoofdtelefoon kopen en een betere basgitaar een phaser staat ook nog op de lijst net als een bassynthpedaal....
Oh ja en een nieuwe keukentafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |