Ik had ook extra voor jou Megan Fox erin gezet, als je het dan niet meer weet te vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef skunkasaur het volgende:
Oww had je mijn eerste keer nieuw topic maak moment gepakt! D:
Ga eens naar bed jij....quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef wonderer het volgende:
Ik NOG vroeger. Of later. Ligt aan hoe je het ziet
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?quote:
Ik was aan het werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga eens naar bed jij....
[..]
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?
Moet een vliegtuig halen op mijn eerste vakantiedag... maar het scheelde niet heel veel. Zo vroeg opstaan is niet bevorderlijk voor de rustige maag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef lezzer het volgende:
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?
Waar ga je heen? Meteen op vakantie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet een vliegtuig halen op mijn eerste vakantiedag... maar het scheelde niet heel veel. Zo vroeg opstaan is niet bevorderlijk voor de rustige maag.
Wij wilden naar Spanje (Gran Canaria denk ik), maar zakelijk gezien is het misschien beter om even niet op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Spanje.
Wanneer wil je gaan dan? Ik vind het altijd wel grappig om de bestemming af te laten hangen van last-minutes. Kom je nog eens ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we boeken nog even niks, en het wordt of een last minute naar GC, of ergens met de auto naar toe (Alpen/Italië dan denk ik).
Ligt ook aan het weer.
Het rottige is, dat wij niet graag naar typische last minute landen willen (Griekenland, Turkije), dus dan wordt de spoeling dunner. Voordeel is dat we minimaal 4 sterren willen, dus daar is vaak genoeg nog wel wat vrij.
Vorig jaar Tenerife was echt ideaal....
We gaan trouwens over 3 weken ofzo denk ik. Midden in de bouwvak, maar dat gaat met ons bedrijf bijna niet anders. Het personeel gaat in september, dus wij niet hè![]()
Waar ga je heen in Spanje? Kust of meer binnenland? Nog tips voor Spanje? Ik ken alleen de Costa del Sol eigenlijk. Ik ben zo bang om in een bral-oord uit te komen als we daar last minute iets zouden boeken.
Kan ik mjjn post dan editten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Linkje in t oude topic helpt bij sneller vol raken!
Maar hoera voor de foto
Oh lekker, doe je dan ook zo'n kek pakje aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Qebbel het volgende:
Binnenkort kan ik jullie misschien allemaal uitzwaaien, want ik zit midden in sollicitatieprocedure voor grondstewardess.
Als je snel bent wel ja.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh lekker, doe je dan ook zo'n kek pakje aan?
Welke maatschappij?
Oh, daar vlieg ik hopelijk binnenkort toch mee naar GC dan dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij Transavia, al valt de hele boel wel onder KLM.
Bah, ik wil ook wel 4 sterren hotelsquote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 10:06 schreef lezzer het volgende:
Voordeel is dat we minimaal 4 sterren willen, dus daar is vaak genoeg nog wel wat vrij.
quote:AVRO gaat Gay Pride uitzenden
(29-06-2010, 14:41)
De AVRO gaat dit jaar verslag doen van de Gay Pride in Amsterdam. Dat heeft de omroep dinsdag gemeld. Op 7 augustus, de dag dat de botenparade plaatsvindt, worden opnames gemaakt in Amsterdam. Hiervan wordt 's avonds een registratie uitgezonden. Ook vaart de AVRO zelf mee in de botenparade.
Ruben Nicolai neemt de presentatie van het programma op zich. De AVRO wijdt in de dagen rond de botenparade een uitgebreide roze programmering aan de Gay Pride. [MBE]
(bron: ANP)
Ben benieuwd of ze alleen de extravagante boten eruit pikken of voor de verandering eens een accuraat beeld geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Benieuwd wat die roze programmering dan is.
Dat is ook een goeie! En of ze ook de rest van de dag laten zien of alleen de botenparade, die is alleen leuk om te kijken. Mjah, het blijft tv.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze alleen de extravagante boten eruit pikken of voor de verandering eens een accuraat beeld geven.
Nou daar durf ik wel alvast wat op in te zetten hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze alleen de extravagante boten eruit pikken of voor de verandering eens een accuraat beeld geven.
In welk opzicht? Wel of niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou daar durf ik wel alvast wat op in te zetten hoor![]()
Wij gaan zien:quote:
Je weet nu toch wel onderhand dat je beter een paar dagen voor dat je gaat al vrij kunt nemen hè?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Op de plaats van bestemming aangekomen (dorpje waar vriendin woont) en ingestort. Morgen begint hopelijk de vakantie..
idd, waarschijnlijk een paar onzettend verwijfde 50+ nichten die het heel gezellig vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
5. extravagent publiek (of juist een heel truttig heterogezinnetje)
Duim voor je!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef Qebbel het volgende:
Had sollicitatie bij KLM. Ben nu weer thuis en hoor het vanmiddag. Spannend!!!
quote:
En wij de foto's?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Qebbel het volgende:
Yay! Thnx allemaal! Yep ik krijg mn eigen klm pakske![]()
![]()
Ja, moet ik zeker via schiphol vliegen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef Qebbel het volgende:
Whaha, foto's was ik al bang voor. Boek een vlucht, kan je'm zelf maken! Half juli van start!
Fotoquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 13:53 schreef Qebbel het volgende:
Yay! Thnx allemaal! Yep ik krijg mn eigen klm pakske![]()
![]()
Je moet de goedkeuring van Groot-Hertogin Lezzer verkrijgenquote:
Begin maar eens met wat achtergrondinfo. Locatie (hoeft niet specifiek), burgerlijke staat enzovoortquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
O nee!![]()
Wat is de taak die mij te wachten staat om goedkeuring te krijgen van jullie leidster?!
Nou, op zich mag je van geluk spreken dat ik al 10 jaar in een monogame relatie verkeerquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
O nee!![]()
Wat is de taak die mij te wachten staat om goedkeuring te krijgen van jullie leidster?!
Interesting.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees nu the transgender child. Interessant. Heel veel van die fijne cursieve voorbeeldverhalen. Wordt helaas verderop wat minder persoonlijk en meer voor ouders en anderen met wat minder ervaring met niet-standaard mensen.
Hihi!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Goed dan maar!![]()
Ik ben Liz, nog onder de twintig. Ik woon vlakbij Amsterdam.
Geen relatie, mijn schoenmaat is 42, ik houd het meest van chocolade, maar ik lust alles.
Ik heb eens krekels gegeten en die zijn best lekker.
Muzieksmaak: Opera, Klassiek, Jazz, Blues en soms Indie of Britpop.
Oh, en de mooie vrouwen natuurlijk():
[ afbeelding ]
Kate Walsh
[ afbeelding ]
Elizabeth Mitchell en
[ afbeelding ]
Katie Melua <3
Vragen mogen altijd, behalve op dinsdag om 13:30.
Zolang ik complimentjes ontvang, wil ik trouwen. Ongeacht het geslacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat je dat wil, als je in deze reeks 'hoort'!
edit: dit was dus tegen bakfiets over trouwen met wonderer.
@wonderer: was ook vooral aan jou gerichtIs bedoeld voor families en professionals.
Ik ben homo, sorryquote:
ISBN? Of linkje of zo, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat je dat wil, als je in deze reeks 'hoort'!
edit: dit was dus tegen bakfiets over trouwen met wonderer.
@wonderer: was ook vooral aan jou gerichtIs bedoeld voor families en professionals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik voel me zo..afgewezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben homo, sorryEn al getrouwd, trouwens
![]()
Nouquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef skunkasaur het volgende:
Heeee wat grappig! Houd je van opera? Dat zie je niet vaak bij mensen onder de 20.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:59 schreef skunkasaur het volgende:
Heeee wat grappig! Houd je van opera? Dat zie je niet vaak bij mensen onder de 20.
Ik ben waarnemend Luitenantquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de verdere taken uitstekend kan overlaten aan Avey![]()
Ach, wij negeren gewoon wat buiten onze belevingswereld ligt. Wel zo veilig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat niemand me nog heeft aangesproken op mijn muzieksmaak.
Er zijn namelijk niet veel mensen van mijn leeftijd die van opera etc. houden.
Maar je houdt van blues en indie dus dat maakt het weer goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik verbaas me er trouwens over dat niemand me nog heeft aangesproken op mijn muzieksmaak.
978-1-57344-318-0quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
ISBN? Of linkje of zo, ben wel benieuwd.
Thanks, hij is op amazon te krijgen. Zal eens kijken.quote:
Ik studeerde ooit muziekwetenschappen op m'n 22e, dus ik kijk nergens van opquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik voel me zo..afgewezen.![]()
![]()
Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn draadjesvlees wordt altijd zo waterig. Het enige wat helpt is er zo'n pakje bij gooien van Knorr, anders heeft het totaal geen smaak. Hulp is nodig!![]()
Ik zou het in de vuilnisbak pleurenquote:
Liever een lekkere hap dan een smaakloze brij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bij
Ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bij
Volgens mij hou jij wel van kokenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net vandaag een nieuwe pan gekocht trouwens
Morning!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:05 schreef lezzer het volgende:
g'murning![]()
![]()
Wat voor een kledingmaat zou die Nigella hebben?
Ik weet het niet, maar als ik haar beroep zou hebben dan zou ik heel veel verschillende kledingmaten in mijn kast hebben liggen. Ik jojo nu al als een gek. Als je ziet hoeveel ze soms maakt in haar kookprogrammas en hoe machtig...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:05 schreef lezzer het volgende:
g'murning![]()
![]()
Wat voor een kledingmaat zou die Nigella hebben?
Ik woon niet echt in Amsterdam, gewoon vlakbij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Qebbel het volgende:
Hey een mede amsterdammer!En houdt ook nog van koken! Welkom!
![]()
Ik heb trouwens twee naakte overbuurmannen (stel) en die lopen dus altijd naakt door huis. 2 Ugly naked guys![]()
Ikke!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:39 schreef Qebbel het volgende:
Wie heeft er al zin in vanmiddag?Mijn ouders zijn zo handig geweest deze dag uit te kiezen om te verhuizen.. Wat betekent dat ik de hele dag IKEA kasten in elkaar moet gaan zetten
Maar wel straks naar lesbokroeg
In dat geval:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef lezzer het volgende:
Niet dat iemand het boeit, maar het topic moet vol.
Hoiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 13:18 schreef lezzer het volgende:
Moet ik het nou helemaal alleen doen hier?
* lezzer is stikjaloersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Leuk met oranje shirts de spaanse kroeg in vanmiddag..
Ben je gek, mij maakt het niks uit. Maar ik voelde me alleenquote:Bent wel heel erg je best aan t doen lezzer. Bang dat de tt straks teveel pijn doet?
Ze is actief in het muziekwereldje sinds ongeveer 2003.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:48 schreef lezzer het volgende:
Die Ane Brun ga ik aan mijn vrouw laten luisteren, die vindt dat mooi denk ik.
Ik vind het wel sfeervol.
Is zij nieuw ofzo? Of ben ik gewoon te lang uit de muzieksien?
12" koekenpan met een glazen deksel.quote:
Nou, hoeft niet meerquote:
Ja, winnen van de VS en Nederland zou wel leuk geweest zijn voor zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Vanyel het volgende:
Bah halve finale tegen uruguay. Had het ghana zo gegund
Bleh nee, wat een schoppers. Echt een team van niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 23:34 schreef Vanyel het volgende:
Bah halve finale tegen uruguay. Had het ghana zo gegund
quote:
Ik heb ze gister niet gezien (komt op canal+ in spanje), maar vond ze helemaal leuk tegen de VS. Bovendien had ik Afrika wel een team in de halve finale gegund.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:07 schreef Avey het volgende:
Bleh nee, wat een schoppers. Echt een team van niks.
quote:
Soms is het leven niet altijd vriendjes met je, ik heb ook mijn portie wel gehadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:09 schreef skunkasaur het volgende:
Ik kan het niet hier vertellen, ik ben bang dat mijn omgeving me dan herkent. Als je wilt kan ik het wel via PM delen.
Maar god, wat zuigt het leven.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Soms is het leven niet altijd vriendjes met je, ik heb ook mijn portie wel gehad![]()
Maar wat het ook is, je komt er wel weer overheen. Echt waar.
Als je iemand nodig hebt om tegen aan te lullen of je hart uit te storten mag je me PM-en
Nee joh, die hebben wij al in onze pocket.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef Brittie het volgende:
Die Duitsers... die gaan de cup pakken. Vrees ik.
Ooh, bij het volgende concert van Tegan&Sara neem ik mijn computerkabels mee om haar vast te binden en dan neem ik haar mee. Naar huis, of mijn enge blokhutje in het bos.quote:
Niet als Spanje zo speelt als het gister deed...quote:Op zondag 4 juli 2010 02:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben wij al in onze pocket.
Duitsland verliest van Spanje.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Bahbah, ik moet werken tijdens de wedstrijd van Nederland dinsdag.
I knowquote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Vanyel het volgende:
Zielige liefdesliedjes zijn de bom als je zielig bent.
Het ging mij meer om de complete setting en een combi van de assets. Ik heb niet speciaal naar hun hoofd gekekenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Zouden ze zonder plank en water nog net zo leuk zijn?
Jajajaja fijn weer!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vond zojuist mn basisschool rapport ivm verhuizing van ouders. Stond in: xxx is een echte kwebbel![]()
Hug en pics voor Skunk!![]()
Surfgirls!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
Oh ja! En ik ben uit de kast voor mijn ouders!
Wat lezzer zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Edit:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
Super, Skunk! Vertel ons alles!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Bij Tivoli hebben ze een groot scherm en hier is een lijstquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Qebbel het volgende:
Beter! Das vast een voetbalhater!Weet iemand een leuke plek in Utrecht om te kijken??
Dat zei mijn moeder ook hoor. Dat ze het allang wist, maar mij de kans wilde geven het zelf te vertellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me ook voor ouders best een lastige stap. Misschien is je kind er zelf nog niet achter, of wil het nog niet met je delen. Misschien heb je het wel mis...
Prima.quote:
24.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me ook voor ouders best een lastige stap. Misschien is je kind er zelf nog niet achter, of wil het nog niet met je delen. Misschien heb je het wel mis...
Heb wel eens een interview met sarah bettens gelezen die hevig ontstemd was dat iedereen pas nádat ze er zelf achterkwam riep dat ze het al jaren wisten. Had haar jaren geluk kunnen schelen vond ze.
Skunk, hoe oud ben jij?
Ik ben onder de twintig(maar hoeveel zeg ik lekker nietquote:
Moeder: zeg kind, zeg nou maar dat je homo bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
Hoevaak zullen ze zoiets nou denken dat het niet echt zo is?
Ja, maar ik denk dat als je als moeder dat vermoeden hebt, er toch wel een flinke kans moet zijn dat het ook zo is. Want zo'n vermoeden ontstaat niet vanzelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moeder: zeg kind, zeg nou maar dat je homo bent
Kind: WTF? Ik ben helemaal geen homo
Dat lijkt me toch een redelijke nachtmerrie als moeder...
Dat helpen doe je toch door je kind een veilige omgeving te bieden waarin het zichzelf kan zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Ik geef ze geen ongelijk, maar een beetje helpen in die worsteling mag je van een gemiddelde ouder toch wel verwachten?
Ook. Maar ik vind wel dat als je een vermoeden hebt, je daar als ouder iets mee moet doen. En anders moet je gewoon je mond houden als je kind uit de kast komt, en niet "oh, dat wist ik allang" zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat helpen doe je toch door je kind een veilige omgeving te bieden waarin het zichzelf kan zijn?
Preciesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vind uit de kast komen iets wat je zelf moet doen, het moet niet door anderen geforceerd worden.
Ja, hier wel, dikke herrie!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt ook mensen vuurwerk aan het afsteken, de polonaise aan het doen en aan het toeteren?
Ja dat vind ik heel raar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Het wordt hier eindelijk stil![]()
Vinden jullie mij raar als ik zeg dat ik nog steeds geen wedstrijd heb gezien van het WK?
Ik ga ook niet naar de finale kijken
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Het wordt hier eindelijk stil![]()
Vinden jullie mij raar als ik zeg dat ik nog steeds geen wedstrijd heb gezien van het WK?
Ik ga ook niet naar de finale kijken
Precies! Dan kun je tenminste later, als je oud in een schommelstoel op je veranda zit, zeggen 'Ja, jongetjes en meisjes, ik heb het nog gezien dat we door het doelpunt van Arjen Robben de finale wonnen in 2010'.quote:Op woensdag 7 juli 2010 06:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou alleen al uit historisch oogpunt kijken. Dit is echt een "1974-momentje" hoor.
Maar dan kan ik zeggen dat ik als enige Nederlander die finale niet heb gezien en dan ben ik toch veel unieker?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies! Dan kun je tenminste later, als je oud in een schommelstoel op je veranda zit, zeggen 'Ja, jongetjes en meisjes, ik heb het nog gezien dat we door het doelpunt van Arjen Robben de finale wonnen in 2010'.
Ik ben wel hypocriet, kijk alleen het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 12:01 schreef lezzer het volgende:
Maar wij kijken dan ook elk weekend live voetbal, dus wij zijn niet hypocriet ofzo
De man van Brad z'n zus.quote:
Ja, helicoptercrash dus.quote:
Mick O'Connels kon je gewoon in hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben zo blij! En zo brak! En wat was ik klaar met Utrecht gisteren zeg! Wij konden nergens normaal een cafe in. Je moest overal kaarten voor hebben en er stonden ellenlange wachtrijen. Op straat mocht je niet staan, dus de cafe´s hadden hun terassen met dranghekken afgezet.
Uiteindelijk nog een kroeg aan de oudegracht gevonden, waar we konden staan. Maar finale mooi in Adam![]()
Sterkte, Wonderer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
Ik hou niet zo van sites die zelfs allerlei dingen doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Qebbel het volgende:
Terug bij baggerMaar 't zag er wel hip uit. Ff wennen denk ik.
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat kan ik allemaal niet meer aan, al die veranderingen op mijn leeftijd
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef lezzer het volgende:
Hallo?
we waren al van mijn 19"scherm afgezakt hoor
Hahaha! xDquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:56 schreef lezzer het volgende:
Er staan hier achter mijn huis een paar Somalische vrouwen te kijven dat het niet mooi meer is zeg
Zit je me nou te juinen of heb je het verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.
Het laatstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vermoed het laatste![]()
Ze staan te kijven omdat het geen mooi weer meer is
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb best een talenknobbel, maar mijn Somalisch is niet echt geweldig hoor. Ik versta dat toch helegaar niet
Touchéquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijven
quote:Het warmst werd het in het zuidoosten van het land. Daar steeg het kwik op enkele plaatsen tot maar liefst 36 graden.
Baas boven baas zeg maar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef wonderer het volgende:
Het is hier de hele week al 35+ Paar dagen terug stond de thermometer op 45.
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Er komt niks uit mijn handen in die hittequote:
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef lezzer het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje naar binnen gevlucht
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?![]()
Ik heb daar mijn vleesetende plant voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]nee hoor.
Maar, daar was het net iets minder warm.
We hebben een vliegengordijn gekocht, voor bij de deur.
De minst lelijke die ze hadden.
Wij normaal onze katten. Maar die zijn bezig met uitgeteld in de schaduw liggen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn vleesetende plant voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |