Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn draadjesvlees wordt altijd zo waterig. Het enige wat helpt is er zo'n pakje bij gooien van Knorr, anders heeft het totaal geen smaak. Hulp is nodig!![]()
Ik zou het in de vuilnisbak pleurenquote:
Liever een lekkere hap dan een smaakloze brij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bij
Ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die jongeren tegenwoordig, ze gooien overal maar pakjes van Knorr bij
Volgens mij hou jij wel van kokenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net vandaag een nieuwe pan gekocht trouwens
Morning!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:05 schreef lezzer het volgende:
g'murning![]()
![]()
Wat voor een kledingmaat zou die Nigella hebben?
Ik weet het niet, maar als ik haar beroep zou hebben dan zou ik heel veel verschillende kledingmaten in mijn kast hebben liggen. Ik jojo nu al als een gek. Als je ziet hoeveel ze soms maakt in haar kookprogrammas en hoe machtig...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:05 schreef lezzer het volgende:
g'murning![]()
![]()
Wat voor een kledingmaat zou die Nigella hebben?
Ik woon niet echt in Amsterdam, gewoon vlakbij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Qebbel het volgende:
Hey een mede amsterdammer!En houdt ook nog van koken! Welkom!
![]()
Ik heb trouwens twee naakte overbuurmannen (stel) en die lopen dus altijd naakt door huis. 2 Ugly naked guys![]()
Ikke!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:39 schreef Qebbel het volgende:
Wie heeft er al zin in vanmiddag?Mijn ouders zijn zo handig geweest deze dag uit te kiezen om te verhuizen.. Wat betekent dat ik de hele dag IKEA kasten in elkaar moet gaan zetten
Maar wel straks naar lesbokroeg
In dat geval:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef lezzer het volgende:
Niet dat iemand het boeit, maar het topic moet vol.
Hoiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 13:18 schreef lezzer het volgende:
Moet ik het nou helemaal alleen doen hier?
* lezzer is stikjaloersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Leuk met oranje shirts de spaanse kroeg in vanmiddag..
Ben je gek, mij maakt het niks uit. Maar ik voelde me alleenquote:Bent wel heel erg je best aan t doen lezzer. Bang dat de tt straks teveel pijn doet?
Ze is actief in het muziekwereldje sinds ongeveer 2003.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:48 schreef lezzer het volgende:
Die Ane Brun ga ik aan mijn vrouw laten luisteren, die vindt dat mooi denk ik.
Ik vind het wel sfeervol.
Is zij nieuw ofzo? Of ben ik gewoon te lang uit de muzieksien?
12" koekenpan met een glazen deksel.quote:
Nou, hoeft niet meerquote:
Ja, winnen van de VS en Nederland zou wel leuk geweest zijn voor zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Vanyel het volgende:
Bah halve finale tegen uruguay. Had het ghana zo gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |