Prima.quote:
24.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me ook voor ouders best een lastige stap. Misschien is je kind er zelf nog niet achter, of wil het nog niet met je delen. Misschien heb je het wel mis...
Heb wel eens een interview met sarah bettens gelezen die hevig ontstemd was dat iedereen pas nádat ze er zelf achterkwam riep dat ze het al jaren wisten. Had haar jaren geluk kunnen schelen vond ze.
Skunk, hoe oud ben jij?
Ik ben onder de twintig(maar hoeveel zeg ik lekker nietquote:
Moeder: zeg kind, zeg nou maar dat je homo bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
Hoevaak zullen ze zoiets nou denken dat het niet echt zo is?
Ja, maar ik denk dat als je als moeder dat vermoeden hebt, er toch wel een flinke kans moet zijn dat het ook zo is. Want zo'n vermoeden ontstaat niet vanzelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moeder: zeg kind, zeg nou maar dat je homo bent
Kind: WTF? Ik ben helemaal geen homo
Dat lijkt me toch een redelijke nachtmerrie als moeder...
Dat helpen doe je toch door je kind een veilige omgeving te bieden waarin het zichzelf kan zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Ik geef ze geen ongelijk, maar een beetje helpen in die worsteling mag je van een gemiddelde ouder toch wel verwachten?
Ook. Maar ik vind wel dat als je een vermoeden hebt, je daar als ouder iets mee moet doen. En anders moet je gewoon je mond houden als je kind uit de kast komt, en niet "oh, dat wist ik allang" zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat helpen doe je toch door je kind een veilige omgeving te bieden waarin het zichzelf kan zijn?
Preciesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vind uit de kast komen iets wat je zelf moet doen, het moet niet door anderen geforceerd worden.
Ja, hier wel, dikke herrie!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt ook mensen vuurwerk aan het afsteken, de polonaise aan het doen en aan het toeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |