Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:56 schreef lezzer het volgende:
Er staan hier achter mijn huis een paar Somalische vrouwen te kijven dat het niet mooi meer is zeg
Zit je me nou te juinen of heb je het verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.
Het laatstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vermoed het laatste![]()
Ze staan te kijven omdat het geen mooi weer meer is
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb best een talenknobbel, maar mijn Somalisch is niet echt geweldig hoor. Ik versta dat toch helegaar niet
Touchéquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijven
quote:Het warmst werd het in het zuidoosten van het land. Daar steeg het kwik op enkele plaatsen tot maar liefst 36 graden.
Baas boven baas zeg maar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef wonderer het volgende:
Het is hier de hele week al 35+ Paar dagen terug stond de thermometer op 45.
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Er komt niks uit mijn handen in die hittequote:
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef lezzer het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje naar binnen gevlucht
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?![]()
Ik heb daar mijn vleesetende plant voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]nee hoor.
Maar, daar was het net iets minder warm.
We hebben een vliegengordijn gekocht, voor bij de deur.
De minst lelijke die ze hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |