Begin maar eens met wat achtergrondinfo. Locatie (hoeft niet specifiek), burgerlijke staat enzovoortquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
O nee!![]()
Wat is de taak die mij te wachten staat om goedkeuring te krijgen van jullie leidster?!
Nou, op zich mag je van geluk spreken dat ik al 10 jaar in een monogame relatie verkeerquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
O nee!![]()
Wat is de taak die mij te wachten staat om goedkeuring te krijgen van jullie leidster?!
Interesting.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees nu the transgender child. Interessant. Heel veel van die fijne cursieve voorbeeldverhalen. Wordt helaas verderop wat minder persoonlijk en meer voor ouders en anderen met wat minder ervaring met niet-standaard mensen.
Hihi!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Goed dan maar!![]()
Ik ben Liz, nog onder de twintig. Ik woon vlakbij Amsterdam.
Geen relatie, mijn schoenmaat is 42, ik houd het meest van chocolade, maar ik lust alles.
Ik heb eens krekels gegeten en die zijn best lekker.
Muzieksmaak: Opera, Klassiek, Jazz, Blues en soms Indie of Britpop.
Oh, en de mooie vrouwen natuurlijk():
[ afbeelding ]
Kate Walsh
[ afbeelding ]
Elizabeth Mitchell en
[ afbeelding ]
Katie Melua <3
Vragen mogen altijd, behalve op dinsdag om 13:30.
Zolang ik complimentjes ontvang, wil ik trouwen. Ongeacht het geslacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat je dat wil, als je in deze reeks 'hoort'!
edit: dit was dus tegen bakfiets over trouwen met wonderer.
@wonderer: was ook vooral aan jou gerichtIs bedoeld voor families en professionals.
Ik ben homo, sorryquote:
ISBN? Of linkje of zo, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat je dat wil, als je in deze reeks 'hoort'!
edit: dit was dus tegen bakfiets over trouwen met wonderer.
@wonderer: was ook vooral aan jou gerichtIs bedoeld voor families en professionals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik voel me zo..afgewezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben homo, sorryEn al getrouwd, trouwens
![]()
Nouquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef skunkasaur het volgende:
Heeee wat grappig! Houd je van opera? Dat zie je niet vaak bij mensen onder de 20.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:59 schreef skunkasaur het volgende:
Heeee wat grappig! Houd je van opera? Dat zie je niet vaak bij mensen onder de 20.
Ik ben waarnemend Luitenantquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de verdere taken uitstekend kan overlaten aan Avey![]()
Ach, wij negeren gewoon wat buiten onze belevingswereld ligt. Wel zo veilig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat niemand me nog heeft aangesproken op mijn muzieksmaak.
Er zijn namelijk niet veel mensen van mijn leeftijd die van opera etc. houden.
Maar je houdt van blues en indie dus dat maakt het weer goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik verbaas me er trouwens over dat niemand me nog heeft aangesproken op mijn muzieksmaak.
978-1-57344-318-0quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
ISBN? Of linkje of zo, ben wel benieuwd.
Thanks, hij is op amazon te krijgen. Zal eens kijken.quote:
Ik studeerde ooit muziekwetenschappen op m'n 22e, dus ik kijk nergens van opquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik voel me zo..afgewezen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |