Af en toe praat je wel eens met elkaar he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Peter het volgende:
Ook met welke FOK!kers ie het heeft aangelegd?
Zoet bloed.quote:
Vergeet neerslachtig en pessimistisch niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu nog lang haar, een weblog en slecht slapen?
Zet 'm buiten. Of spuit 'm met een plantenspuit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Pluk is baldadig. Hij zit alles op mijn buro om te duwen
Bril, lenzenvloeistof, nietmachine, iPhone, alles moet aan de kant
BENG. Dara ging d epennenbak......PLUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
's Nachts heb ik er geen last van, dankzij een enorme klamboe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Mij ook, als het donker wordt gaan de ramen dan ook dicht.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet 'm buiten. Of spuit 'm met een plantenspuit.
Neenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op poesjes?
Ziet er niet uit alsof ie heel snel gaat.quote:
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeftquote:
Dan moet je er eens inzitten. Heel mijn haren door de warquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er niet uit alsof ie heel snel gaat.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeft
No worries, ik ga al.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeft
Klopt en dankzij een blokje van de Pegasus mochten we erin.quote:
Oh Ang3l krijgt de kusjes weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
No worries, ik ga al.![]()
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
Oh ik ga er dan dus echt niet in hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Dan moet je er eens inzitten. Heel mijn haren door de war
Hey!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Omdat ik net hoor van een vriend van mij dat 2 van zijn vrienden, een stel, na de antwerpen pride door 5 "Mrrkn" in elkaar zijn gemept tot bloedens en bewusteloos aan toe
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Omdat ik net hoor van een vriend van mij dat 2 van zijn vrienden, een stel, na de antwerpen pride door 5 "Mrrkn" in elkaar zijn gemept tot bloedens en bewusteloos aan toe
Ja, dankzij mij! Maar ik krijg er geen credits voor. In tegendeel, ik word van vanalles beticht wat niet waar isquote:
Hmm, het wordt dus eens tijd dat potenrammen stopt, en dat de homo's eens gaan mocrorammen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Maar dat is Myraela! Die van Snuitje! Die van Singles!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dankzij mij! Maar ik krijg er geen credits voor. In tegendeel, ik word van vanalles beticht wat niet waar is!
je snapt toch wel wat ik ermee bedoel of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gatverdamme. Maar als het in Antwerpen is, dan zou Wilders er toch niks aan kunnen doen?
dan moet je op vlaams belang stemmenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Niemand zegt dat je moet gaan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
Ai, Snuitjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is Myraela! Die van Snuitje! Die van Singles!
Is dat vriendelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik ben zeer geloofwaardig en bovendien vriendelijk tegen vreemdelingen!
quote:
ish koeltoerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
begrijp niet wat het probleem van die lui is
Is een reflex! En ik ben al eerder vriendelijk geweest tegen Myraela!quote:
njaquote:
ish matsjoquote:
de lamaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
heel mn humeur verziekt
en we hebben nog zo mooi gewonnen met voetbal
btw Ronaldo iz echt een jankert getver
Dealquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik vind Erik wel lief hoor.
Kusje voor Erik ook dan. Af te halen bij Ang3l. Dan is iedereen blij.
echt ja, te triest om zo te reagerenquote:
achja ze gaan tenminste naar huisquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
echt ja, te triest om zo te reageren
ze werden soieso de laatste 15 minuten onwijs naar heel dat team, slechte verliezers bah
Ja dat was omdat we al voor stonden denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
NL-Brasil
ben bnwd ja
of NL dan een beetje gaat spelen
ipv van halve uren terug naar de keeper spelen
hoop het jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
NL-Brasil
ben bnwd ja
of NL dan een beetje gaat spelen
ipv van halve uren terug naar de keeper spelen
Nou ja... eh sinds vanavond?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een reflex! En ik ben al eerder vriendelijk geweest tegen Myraela!
En sinds wanneer loop jij mij zo te dissen!
Slaap lekker!quote:
ja iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was omdat we al voor stonden denk ik
Begrijpelijk? Ja
Sportief? Nee
achja zolang nederland mara wint van duitsland in de finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja idd
had het er met vrienden over
heel die poule fase is altijd maar tenenkommend spel van iedereen
en wat ben jijquote:
jij denkt dat dat hem worden gaat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja zolang nederland mara wint van duitsland in de finale
ik hoop het maar het zal wel niet zo mogen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij denkt dat dat hem worden gaat?
inderdaad, worden in iedergeval 2 leuke kwartfinales en 1 leuke halve finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
:-)
ik durf er niks over te zeggen zie het wel
* mine mine mine*quote:
gaan jullie maar over hem ruziën dan neem ik tores welquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
* mine mine mine* [ afbeelding ]
haha die mag je hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaan jullie maar over hem ruziën dan neem ik tores wel
en waar komen wij zo 'laat' vandaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef wonderer het volgende:
*weer thuis is*
bienvenido isquote:
reden om een bankje met gewichten en een roeiapparaat op te halen voor $20.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waar komen wij zo 'laat' vandaan?
Heb jij een auto die over water rijdt dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar Dover gereden om een bankje met gewichten en een roeiapparaat op te halen voor $20.
Uh-huh. Van Vlugge Japie geleendquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb jij een auto die over water rijdt dan?
Das goedkoop
wat een laffe laaghartige actie. Hopelijk worden ze snel gepakt door de politiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
begrijp niet wat het probleem van die lui is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb weer een huwelijk om zeep geholpen
ik heb een heerlijk vak
mensen fileren
In mijn afstudeer voorstelling fileer ik 4 echtparen en 4 singlesquote:
Aha! Waarom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
In mijn afstudeer voorstelling fileer ik 4 echtparen en 4 singles
omdat ik er van houd emoties te laten zien op toneelquote:
Niet liggen snoozen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben uit bed, maar dat is toch iets heel anders dan wakker zijn
Hoi Ang3lquote:
Zou dat echt het semi-coma verhelpen? Misschien wel.quote:
Het is vooral irritantquote:
Ja, inderdaad! Als mijn wekker gaat dan sta ik ook zo'n beetje gelijk naast m'n bedquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat snoozen... mijn vriend is er ook van... zet gewoon die wekker een kwartier later en sta gelijk op!
Ik ken hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Als mijn wekker gaat dan sta ik ook zo'n beetje gelijk naast m'n bed. Maar dat komt ook omdat ik er echt niet veel later uit moet komen.
Er is ook zo'n wekker die heel de kamer door gaat rijden als ie gaat. Is dat niets voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn wekker ook al eens aan de andere kant van de kamer gezet... zodat ik er uit moet om hem uit te ketsen
Echt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook zo'n wekker die heel de kamer door gaat rijden als ie gaat. Is dat niets voor je?
Of met zo'n helikoptertje. Dan schieten de wieken weg en de wekker gaat pas af als je de wieken gevonden hebt en er terug opzet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook zo'n wekker die heel de kamer door gaat rijden als ie gaat. Is dat niets voor je?
Ik geloof niet dat dat zo positief is voor mijn humeurquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of met zo'n helikoptertje. Dan schieten de wieken weg en de wekker gaat pas af als je de wieken gevonden hebt en er terug opzet.
Denk dat die weker dan ook wel stopt als ik 'm heel hard tegen 'n muur gooi. 's Ochtends dingen gaan zoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of met zo'n helikoptertje. Dan schieten de wieken weg en de wekker gaat pas af als je de wieken gevonden hebt en er terug opzet.
Hoi terug!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef creno het volgende:
Hoi SAJ, Stroekie, Tha-Erik, Vlarp, TheVulture, Ang3l.
Wat efficiënt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef creno het volgende:
Stevequote:
en stevequote:Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef creno het volgende:
Hij ziet er exact hetzelfde uit als de drakenrace in Universal Studios, ook water tegen vuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef creno het volgende:
Ang3l, veel plezier in de efteling vandaag, en jammer dat je een dag te vroeg gaat, Joris en de Draak is zoooo gaaf.
Dat is toch een hangende ? die over de kop gaat ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ziet er exact hetzelfde uit als de drakenrace in Universal Studios, ook water tegen vuurDus ik geloof al dat ik 't ken. Ach ja.
hhave funquote:
Have funquote:
Je weet het weer zo enthousiast te brengen hequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ziet er exact hetzelfde uit als de drakenrace in Universal Studios, ook water tegen vuurDus ik geloof al dat ik 't ken. Ach ja.
quote:
Nu nog iemand die het wil hebbenquote:
Je hebt al iemandquote:
Ja was lekkerquote:
Ja, we laten Ang3l graag denken dat ie belangrijk isquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Hallo.
Angdriël zit in de 8baan en het is hier............stil..........!
Als er dus een Forbes-lijst zou bestaan met de meest invloedrijke, homoseksuele Fok!kers, dan ehh....
Nee die van invloedrijkheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke lijst? Die van valse bescheidenheid?
Ik zit in Eindhoven en het is hier nog heerlijk droogquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Waxxer het volgende:
Hoi Vulture en Erik!
Oh nee, The Vulture en Tha Erik!
Wat heerlijk he dat het toch nog een beetje regent vandaag?
Ik werk er en heb er vrienden zitten... dus ik tel meequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoeveel procent van ons heeft eigenlijk een dírecte band met Eindhoven?!
Ja maar dat bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk er en heb er vrienden zitten... dus ik tel mee
Het komt allemaal door Brabantquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik.![]()
Zelfs ik hoor in dat rijtje thuis.
Maar het blijft toch opvallend, op de een of andere manier. Dat zou met Zwolle nooit gebeuren. Dat zou dan weer een beetje inteelt zijn.
Ik heb dat!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoeveel procent van ons heeft eigenlijk een dírecte band met Eindhoven?!
ja met een legitimatiebewijsquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Deceit het volgende:
Hmm pinpas verloren, nu 5 werkdagen wachten op een nieuwe
Kan ik bij de bank dan gewoon geld ophalen?
Nice..quote:
heb ik ook wel eens gehad met die dansquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nice..
Heb het dus verloren in rdam.. tijdens het stappen..
vast toen ik met me benen in de lucht was tijdens de barkrukkendans..
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!quote:
Lol.. het was meer een 'ik zat achterlijk een show te geven op de barkrukken, van de ene naar de andere'.. waar dus waarschijnlijk me pinpas uit me broek is gevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!
Barkrukkendans
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Lol.. het was meer een 'ik zat achterlijk een show te geven op de barkrukken, van de ene naar de andere'.. waar dus waarschijnlijk me pinpas uit me broek is gevallen
Ik kon toen niet meer zo helder nadenken in de Strano om half 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereen
Dat je uberhaupt nog je broek aan had op dat tijdstipquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kon toen niet meer zo helder nadenken in de Strano om half 4
Dan wordt het zo'n ching ching moment: Pinpas door je bilspleetquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereen
I'm saving all my love for Gran Canariaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog je broek aan had op dat tijdstip
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!
Barkrukkendans
Ey wanneer is Pann eigenlijk weer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nou was ik afgelopen weekend in een volgepakt Pakhuis in Utrecht maar ik zie dit toch niet snel gebeuren daar....
Of is dit een speciaal onderdeel van Gaylympics en komt het alleen in dat soort uitgaanetablissementen voor?Kan me er werkelijk niets bij voorstellen
Het IOC heeft ook al belangstelling getoondquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nou was ik afgelopen weekend in een volgepakt Pakhuis in Utrecht maar ik zie dit toch niet snel gebeuren daar....
Of is dit een speciaal onderdeel van Gaylympics en komt het alleen in dat soort uitgaanetablissementen voor?Kan me er werkelijk niets bij voorstellen
quote:
Je hebt trouwens wel wat gemist met Mega-Pannquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:05 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Utrecht is iedere 3e zaterdag van de maand. 17 juli dus weer.
Vertel op....quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel wat gemist met Mega-Pann
Waar was je geweest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Vertel op....
Afgelopen zaterdag ook een hoop gemist, maar dat kwam omdat ik nog naar net op mijn eigen poten kon blijven staan. En er zijn altijd wel een paar vrienden die de genante missende delen in het geheugen willen invullen
2 dagen nodig gehad om een beetje bij te komen van een avondje zuipen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:00 schreef Dragonwizard het volgende:
I DROOOOVEEEEEEEEEEE ALLLLLLLLLLLLLL NIIIIIIIIIIIIIIIIGHT
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar was je geweest?
2 dagen is wel heel lang!
Dan moest je echt van t padje af zijn geweest..
Ehm ja gewoon gemist omdat het rete gezellig was.. vooral in de Poema.. lekker druk, leuke mensen, leuke muziek
Dat zijn de beste weekenden, brak zijn na je aaf stappenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Pakhuis.
Vanaf een uur of 6 begonnen met pilsen op een verjaardag/geslaagdfeestje/zuipgebeuren. Daarna om 01:00 met de fietsnaar Utrecht gegaan om daar vrolijk verder te gaan met drinken. Ik was zo lam dat ik weer allerlei smsjes heb gestuurd die niet had moeten sturen. Van de bijna 3 uur in het Pakhuis kan ik me nog een klein kwartier herinneren.....Daarna nog de snackbar in voor een patatje oorlog en een frikandel speciaal.
Terug wou ik niet meer fietsen maar een taxi. Ik moest fietsen omdat anders de fietsen zouden blijven staanBelachelijk maar toch gaan fietsen. Het hele stuk van de Utrechtse weg (N-weg) over de rijbaan gefietst als spookfietser.
Afscheid genomen door de vriend van de verjaardag/geslaagd feest 3 zoenen te geven voor de avond, zal hij ook blij mee geweest zijn
Van 5:30 tot 4:30 wakker geweest en helemaal naar de klote. Om 11 uur de volgende ochtend was ik wakker en ik heb geleefd op een wit boterhammetje tot het avondeten. De dag erna was ik nog beroerd en niet fit maar eindelijk ben ik weer bij de mensen
1.5 uur naar je plafond staren omdat je niet uit je nest kan komenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat zijn de beste weekenden, brak zijn na je aaf stappen
Hmmja, is tijdje geleden dat ik daar ben geweest..quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
1.5 uur naar je plafond staren omdat je niet uit je nest kan komen
Vind bij reguliere PANN het wel jammer dat het in de Tivoli isBeetje vuige, ordinaire grote zaal zonder enig charme. En het rookershol is slecht geventileerd .....
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, is tijdje geleden dat ik daar ben geweest..
Waar hebben ze de rokershol geplaatst?
Sowieso weinig hollen meegemaakt die super zijn geventileerd, die in de Poema best wel trouwens!
In utrecht ja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Als je de zaal binnenloopt aan je linkerhand tussen de 2 barren in.
Gelukkig steeds vaker gewoon weer roken in een kroeg/cafe/clubHet ruikt een stuk frisser dan de penetrante zweet en schijt lucht die er anders hangt
In Den Bosch wordt nog lang niet overal gerookt hoor...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
In utrecht ja?
Ja baal er van dat dat niet in rdam zo is..
In denbosch gelukkig dan weer wel.. overal in denbosch
Ja wordt leuk samenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
I'm saving all my love for Gran Canaria![]()
En voor mijn Utrecht hunk die ik eind deze week weer zie
quote:
Weet ik eigenlijk niet, heb me vaste kroegjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Den Bosch wordt nog lang niet overal gerookt hoor...
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh wacht, jij woont er vanaf morgen ofcourse!
quote:
Zuilen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Waar in Utrecht kom je terecht? Echt de binnenstad of het altijd gezellige kanaleneiland?
Ik zal zijn ouders opbellen of iets mis is met m..quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij begint mijn poezenstalker verslaafd te raken, vandaag was hij er zelfs 2 keer, hij ging zelfs op de bank zitten die tijdelijk voor mijn huis staat ( gaat zaterdag naar de stort)
Hij sprak me zelfs aan (ik weet intussen dat hij Marijn heet) "Weet u waar die grote zwarte is"dat is mijn moederpoes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij begint mijn poezenstalker verslaafd te raken, vandaag was hij er zelfs 2 keer, hij ging zelfs op de bank zitten die tijdelijk voor mijn huis staat ( gaat zaterdag naar de stort)
Hij sprak me zelfs aan (ik weet intussen dat hij Marijn heet) "Weet u waar die grote zwarte is"dat is mijn moederpoes![]()
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
je hebt echt een belachelijk verwaarloosde voortuin
3 Doors Downquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef TheVulture het volgende:
There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...
Or maybe I'm just blind...
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone
Beste liedje dat ze hebbenquote:
ik ben er mee bezig, nu is'tie gestript, zaterdag gaat alles naar de stort, en volgende week komt het nieuwe concept er inquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
je hebt echt een belachelijk verwaarloosde voortuin
tekening!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er mee bezig, nu is'tie gestript, zaterdag gaat alles naar de stort, en volgende week komt het nieuwe concept er in
Ze komen niet vaak.. heb ze wel al 4 keer live gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer doen ze een optreden in Nederland?
Wat... lief!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe avatar
Yeah. Ik mis je roze mickey mousequote:
Xiancequote:
dat is al weer 3 jaar geledenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat... lief!Het is gewoon een poezenliefhebber. Laat hem!
Ook net geschilderd, zie ik?
Ik denk steeds dat je Dirk bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik moet ook wennen mijn mickey was opvallender, deze scroll ik zelf nog wel eens gewoon langs
tis warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Ik mis je roze mickey mouse
[..]
XianceHoe is het met jou?
vrijdag wordt het 37 gradenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis warm
ga zo sporten,. en daarna lekker in de tuin hangen
en daar?
Ha, ik ga extra werken. De airco in, 's winters is 13 graden werktemperatuur wel eens wat koud maar nu een graad of 17 a 18 is heerlijkquote:
die roze avatar van yuri was wel leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
Ben blij dat die enge roze mickey mouse weg is.. maar of deze avatar beter is? mwah minder slecht istie dus
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die roze avatar van yuri was wel leuk!
Hoi creno.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef creno het volgende:
Wees blij dat je niet meer rookt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Mán... Ik ben de hele dag al nerveus, maar ik zou niet weten waarvoor. Nu heb ik wel vanmiddag een "hoe gaan we de studie-aanpak vervolgen"-gesprek gehad en is er een hele last van mijn schouders en alles, misschien is het een soort van after-gevoel, maar ik weet niet wat het is.Zo'n achtbaanbuik en zweethanden en alles en een gevoel in mijn handen alsof ik acht Red Bull heb gedronken...
![]()
Naja. Dat wilde ik even kwijt. Om dat nou allemaal te twitteren...
mietjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
Ben blij dat die enge roze mickey mouse weg is.. maar of deze avatar beter is? mwah minder slecht istie dus
Ik moest er nog aan denken vandaag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet meer rookt!
van het weekend werd het dacht ik pas weer echt warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
Nog 1 uurtje en ik zit op de helft van me werkweek..
Ik haat 6 dagen werken met elke dag 30 graden, zal waarschijnlijk de enige week zijn dat het zo'n prachtig weer is dit kutjaar
Maar als je zo "Zaagmans" werkt... is dat wel goed?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
Nog 1 uurtje en ik zit op de helft van me werkweek..
Ik haat 6 dagen werken met elke dag 30 graden, zal waarschijnlijk de enige week zijn dat het zo'n prachtig weer is dit kutjaar
ze hadden al een lelijke heks jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik mocht gewoon weer weg uit het sprookjesbos op 't eind van de dag
Ik heb dat album destijds gekocht. Doet me nog steeds aan m'n stage denkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden al een lelijke heks ja
Ja Henquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je zo "Zaagmans" werkt... is dat wel goed?!
En de prins was ook nog aanwezig?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]En de trollenkoning was weliswaar in de renovatie, maar ook die hadden ze al eentje
Blijft mooiquote:
is dat een zwembroekquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Deceit het volgende:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.boxerdirect.nl/images/articles/1276_1848_medium_1.jpg&imgrefurl=http://www.boxerdirect.nl/shop/artikel.php%3Farticlenr%3D1276%26colornr%3D1846&usg=__urIwIofyMnbKyK2ub1veDP2Y578=&h=230&w=230&sz=18&hl=nl&start=2&um=1&itbs=1&tbnid=i3xQmwxLN5vhNM:&tbnh=108&tbnw=108&prev=/images%3Fq%3Dbjorn%2Bborg%2Bzwemshorts%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADSA_nlNL343NL343%26tbs%3Disch:1
Trouwens de zwembroek die ik lange tijd geleden wilde laten zien die ik had gekocht
quote:
Je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maarquote:
doe dan een aussiebum aan maar zo'n dingquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
Ja je moet geen boner hebben in dat ding maar voor de rest is ie gewoon normaal hoor.. Net zoals ballenknijpers, zie je toch ook niet gelijk allesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
Nehhh Aussiebum is zo 'iedereen heeft dat'!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe dan een aussiebum aan maar zo'n ding
Die was toch aftands lelijk he... en ze heeft nog aan het Songfestival meegedaanquote:
Ja, nationaal songfestival.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was toch aftands lelijk he... en ze heeft nog aan het Songfestival meegedaan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je ziet er niets anders in dan shorts!
Ik heb nog steeds de neiging om een balpen in mijn oog te stekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit heb ik lang niet gehoord
Ik vind het nu leuker dan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |