achja zolang nederland mara wint van duitsland in de finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja idd
had het er met vrienden over
heel die poule fase is altijd maar tenenkommend spel van iedereen
en wat ben jijquote:
jij denkt dat dat hem worden gaat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja zolang nederland mara wint van duitsland in de finale
ik hoop het maar het zal wel niet zo mogen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij denkt dat dat hem worden gaat?
inderdaad, worden in iedergeval 2 leuke kwartfinales en 1 leuke halve finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
:-)
ik durf er niks over te zeggen zie het wel
* mine mine mine*quote:
gaan jullie maar over hem ruziën dan neem ik tores welquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
* mine mine mine* [ afbeelding ]
haha die mag je hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaan jullie maar over hem ruziën dan neem ik tores wel
en waar komen wij zo 'laat' vandaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef wonderer het volgende:
*weer thuis is*
bienvenido isquote:
reden om een bankje met gewichten en een roeiapparaat op te halen voor $20.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waar komen wij zo 'laat' vandaan?
Heb jij een auto die over water rijdt dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar Dover gereden om een bankje met gewichten en een roeiapparaat op te halen voor $20.
Uh-huh. Van Vlugge Japie geleendquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb jij een auto die over water rijdt dan?
Das goedkoop
wat een laffe laaghartige actie. Hopelijk worden ze snel gepakt door de politiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
begrijp niet wat het probleem van die lui is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb weer een huwelijk om zeep geholpen
ik heb een heerlijk vak
mensen fileren
In mijn afstudeer voorstelling fileer ik 4 echtparen en 4 singlesquote:
Aha! Waarom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
In mijn afstudeer voorstelling fileer ik 4 echtparen en 4 singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |