Have funquote:
Je weet het weer zo enthousiast te brengen hequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ziet er exact hetzelfde uit als de drakenrace in Universal Studios, ook water tegen vuurDus ik geloof al dat ik 't ken. Ach ja.
quote:
Nu nog iemand die het wil hebbenquote:
Je hebt al iemandquote:
Ja was lekkerquote:
Ja, we laten Ang3l graag denken dat ie belangrijk isquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Hallo.
Angdriël zit in de 8baan en het is hier............stil..........!
Als er dus een Forbes-lijst zou bestaan met de meest invloedrijke, homoseksuele Fok!kers, dan ehh....
Nee die van invloedrijkheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke lijst? Die van valse bescheidenheid?
Ik zit in Eindhoven en het is hier nog heerlijk droogquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Waxxer het volgende:
Hoi Vulture en Erik!
Oh nee, The Vulture en Tha Erik!
Wat heerlijk he dat het toch nog een beetje regent vandaag?
Ik werk er en heb er vrienden zitten... dus ik tel meequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoeveel procent van ons heeft eigenlijk een dírecte band met Eindhoven?!
Ja maar dat bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk er en heb er vrienden zitten... dus ik tel mee
Het komt allemaal door Brabantquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik.![]()
Zelfs ik hoor in dat rijtje thuis.
Maar het blijft toch opvallend, op de een of andere manier. Dat zou met Zwolle nooit gebeuren. Dat zou dan weer een beetje inteelt zijn.
Ik heb dat!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoeveel procent van ons heeft eigenlijk een dírecte band met Eindhoven?!
ja met een legitimatiebewijsquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Deceit het volgende:
Hmm pinpas verloren, nu 5 werkdagen wachten op een nieuwe
Kan ik bij de bank dan gewoon geld ophalen?
Nice..quote:
heb ik ook wel eens gehad met die dansquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nice..
Heb het dus verloren in rdam.. tijdens het stappen..
vast toen ik met me benen in de lucht was tijdens de barkrukkendans..
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!quote:
Lol.. het was meer een 'ik zat achterlijk een show te geven op de barkrukken, van de ene naar de andere'.. waar dus waarschijnlijk me pinpas uit me broek is gevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!
Barkrukkendans
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Lol.. het was meer een 'ik zat achterlijk een show te geven op de barkrukken, van de ene naar de andere'.. waar dus waarschijnlijk me pinpas uit me broek is gevallen
Ik kon toen niet meer zo helder nadenken in de Strano om half 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereen
Dat je uberhaupt nog je broek aan had op dat tijdstipquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kon toen niet meer zo helder nadenken in de Strano om half 4
Dan wordt het zo'n ching ching moment: Pinpas door je bilspleetquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dan ook verstandiger om je broek uit te trekken als je aan die dans begint.. dat weet iedereen
I'm saving all my love for Gran Canariaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog je broek aan had op dat tijdstip
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh... allemaal met je benen in de lucht terwijl je een barkruk optilt en dan je bankpasje uit de bilnaad van degene die voor je ligt proberen te happen!
Barkrukkendans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |