Ik denk steeds dat je Dirk bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik moet ook wennen mijn mickey was opvallender, deze scroll ik zelf nog wel eens gewoon langs
tis warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Ik mis je roze mickey mouse
[..]
XianceHoe is het met jou?
vrijdag wordt het 37 gradenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis warm
ga zo sporten,. en daarna lekker in de tuin hangen
en daar?
Ha, ik ga extra werken. De airco in, 's winters is 13 graden werktemperatuur wel eens wat koud maar nu een graad of 17 a 18 is heerlijkquote:
die roze avatar van yuri was wel leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
Ben blij dat die enge roze mickey mouse weg is.. maar of deze avatar beter is? mwah minder slecht istie dus
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die roze avatar van yuri was wel leuk!
Hoi creno.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef creno het volgende:
Hoi SAJ, Stroekie, Tha-Erik, Vlarp, TheVulture, Ang3l.
Wees blij dat je niet meer rookt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Mán... Ik ben de hele dag al nerveus, maar ik zou niet weten waarvoor. Nu heb ik wel vanmiddag een "hoe gaan we de studie-aanpak vervolgen"-gesprek gehad en is er een hele last van mijn schouders en alles, misschien is het een soort van after-gevoel, maar ik weet niet wat het is.Zo'n achtbaanbuik en zweethanden en alles en een gevoel in mijn handen alsof ik acht Red Bull heb gedronken...
![]()
Naja. Dat wilde ik even kwijt. Om dat nou allemaal te twitteren...
mietjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
Ben blij dat die enge roze mickey mouse weg is.. maar of deze avatar beter is? mwah minder slecht istie dus
Ik moest er nog aan denken vandaag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet meer rookt!
van het weekend werd het dacht ik pas weer echt warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
Nog 1 uurtje en ik zit op de helft van me werkweek..
Ik haat 6 dagen werken met elke dag 30 graden, zal waarschijnlijk de enige week zijn dat het zo'n prachtig weer is dit kutjaar
Maar als je zo "Zaagmans" werkt... is dat wel goed?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
Nog 1 uurtje en ik zit op de helft van me werkweek..
Ik haat 6 dagen werken met elke dag 30 graden, zal waarschijnlijk de enige week zijn dat het zo'n prachtig weer is dit kutjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |