Zuilen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Waar in Utrecht kom je terecht? Echt de binnenstad of het altijd gezellige kanaleneiland?
Ik zal zijn ouders opbellen of iets mis is met m..quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij begint mijn poezenstalker verslaafd te raken, vandaag was hij er zelfs 2 keer, hij ging zelfs op de bank zitten die tijdelijk voor mijn huis staat ( gaat zaterdag naar de stort)
Hij sprak me zelfs aan (ik weet intussen dat hij Marijn heet) "Weet u waar die grote zwarte is"dat is mijn moederpoes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij begint mijn poezenstalker verslaafd te raken, vandaag was hij er zelfs 2 keer, hij ging zelfs op de bank zitten die tijdelijk voor mijn huis staat ( gaat zaterdag naar de stort)
Hij sprak me zelfs aan (ik weet intussen dat hij Marijn heet) "Weet u waar die grote zwarte is"dat is mijn moederpoes![]()
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
je hebt echt een belachelijk verwaarloosde voortuin
3 Doors Downquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef TheVulture het volgende:
There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...
Or maybe I'm just blind...
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone
Beste liedje dat ze hebbenquote:
ik ben er mee bezig, nu is'tie gestript, zaterdag gaat alles naar de stort, en volgende week komt het nieuwe concept er inquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
je hebt echt een belachelijk verwaarloosde voortuin
tekening!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er mee bezig, nu is'tie gestript, zaterdag gaat alles naar de stort, en volgende week komt het nieuwe concept er in
Ze komen niet vaak.. heb ze wel al 4 keer live gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer doen ze een optreden in Nederland?
Wat... lief!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe avatar
Yeah. Ik mis je roze mickey mousequote:
Xiancequote:
dat is al weer 3 jaar geledenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat... lief!Het is gewoon een poezenliefhebber. Laat hem!
Ook net geschilderd, zie ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |