quote:
Ik zocht een troostende smiley, dit leek me de beste smileyquote:
aha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik zocht een troostende smiley, dit leek me de beste smiley
ik hoop dat ik dat op een dag ook kan zeggen...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef candygirl het volgende:
en ik vond hem nog wel zo leuk enzzzzen dat doet hij zoiets
![]()
verder doodmoe en pien an het kupke
Correctie: 26 uit 30 goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:04 schreef Yuki het volgende:
IK
HEB
VAKANTIE
25 uit 30 goed; dat kan niet meer misgaan
Hoe bedoel je vaagquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
leuke dag gehad, maar beetje slecht afgesloten. Ben benieuwd wat vandaag me brengt. Ik hoop een beetje geluk en geen spijt..
nou kan wel duidelijker zijn, alleen er lezen fokkers die ik ken mee dus vandaar vaag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaag
Ow dit is R&P.. vandaar
quote:ik vanacht(ben net terug)
naar de hoeren in amsterdam
moniek (op spuistraat 15 trouwens, niet 14) was er niet, pijpen neuken, alels met condoom. en niet zoenen mogelijk bij haar.
dus ik was naar weer nieuwe random meid, voor mij
even pijpen mc, en neuken mc
tijdens neuken miste ik zoenen zo erg. ik had (al?) met 4 meisjes in me leven gezoend, waarvan 3 de laatste 2 maanden.
ik erom vragen, niet mogelijk
ik honderd bieden, 200, 300
allemaal onmogelijk
op hjet laatst 800 euro geboden, toen was het goed.
wist nieteens zeker of ik zoveel wel bij me had, maar bleek ik nog te hebben. ik heb 16 briefjes van 50 uitgeteld.
en toen hebben we gezoend.
zij deed dat nooit met iemand zei ze.
maar ik mistte het gewoon zo erg *huil
later haar leeftijd gevraagd, niet haar naam.
ze was 18 zei ze. en dat ze normaal nooit zoende.
te slecht engels om eruit te krijgen of ze *ooit* iemand aleens had gezoend.
maar ze zoende redelijk fanatiek/wild. om me te pleasen ofzo.
ze stond op oudezijdse achterburgwal, of voorburgwal, ergens meer naar het zuiden vanaf een middelste steeg.
en het is nu al allemaal weer over.:(
ook nog gevraagd of ik later zc kan neuken, als ik alleen met haar doe. en dat ik redelijk rijk ben(zij hoeft niet alles precies te weten), en dat met niemand anders dan zal doen(dat ga ik ook doen, ik ben geen aso)
maar dat wilde ze niet, voor mijnn veiligheid.
ik mis nu met iemand in bed liggen, intiem met elkaar zijn. zoenen enzo alweer
en ik bennieteens klaargekomen
10-15 minuten neuken, en zoenen voor 850 euro!
het wordt steeds triester met me.
zoenen (dat wilde jij toch) zit er echt bij dames die het NIET VAN PLAN ZIJN , over het algemeen niet in. of je moet hoofdprijzen gaan bieden.
ik heb nu nog 60 euro in portomonee, was iets van 1150 toen ik meiden in cafe ging aanspreken.
ookal besteed aan dames, om te oefenen met 'praten'
het wordt steeds erger.ik wil iemand die van me houd
ik denk dat raamhoeren instructie krijgen, om niet te zoenen enzo. endat je eht iemand moet vinden die er lak aan heeft. dus over algemeen niet mogelijk
het was een tsjechische meid, beetje dikker dan wat jij had denk ik. en donkerder haar.
weer zoiets, daar heb ik toch neits aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:42 schreef scrub_nurse het volgende:
volgens mij is een meid dronken voeren en ermee zoenen/neuken in spanje goedkoper![]()
OT: mwa
bedoelde Cristiano hequote:
Om de één of andere reden schijnen jullie die foute mannen er gretig uit te pikkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Zeker weten? Dan lopen de verkeerde voorbij.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:04 schreef Under_Score het volgende:
kut, net m'n fucking bureuastoel gemold door onverklaarbare redenen.![]()
![]()
bijna een bloedneus er aan over gehouden.
Sorry, ik vond het een grappig verhaal, maar toch een serieuze reactie. Op deze manier maak je het jezelf alleen maar lastiger om een normale relatie te krijgen en onderhouden. Je vrouwbeeld en beeld van relaties is namelijk nogal apart volgens mij. Het beeld van jezelf is laag en dat wordt er niet beter op door naar de hoeren te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik voel me... ik mis intimiteit nu alweer
ik pm net aan schenkstroop:
[..]
verdomme, ik ga weer alleen naar bed
ik hoop zo hard, dat ik ooit gratis 1zelfde vrouw heb.
en dat bespaart me ook nog een heleboel
zo voel ik me nu!:( 850 euro lichter
oh en op terugweg stonden er midden in amsterdam ineens 22 jarige jongens te liften
ik heb ze lift aan geboden, en ze thuisgebracht
en we hebben voor gezelligheid nog even nagepraat
ik was niet echt van plan om al me faalacties te gaan vertellen, maar toch soort van gedaan.
anders ben ik ook alleen maar een saai persoon, en stil...
zij vinden niet dat ik te lelijk ben om een vriendin te krijgen, en ook niet voor een ONS.
Maar mensen snappen gewoon niet dat ik te verlegen ben, en te weinig ervaring met meisjes. dat het me gewoon niet 'gratis' lukt
zo voel ik me: mensen snappen me niet, en zien het niet aan me
ik voel me ook vaak ongeloofd hier, maar ik kan echt maar al deze zooi die tot nu toe gepost is op fok, echt me maar 1 keer veroorloven.
ik kan het geld maar 1 keer uitgeven.
waarom zou ik liegen.
wie zou met mij voor 800 euro willen zoenen.
ik overweeg om het nog een keer uit te geven, omdat ik depresief ben
waarop heb je je frustraties geuit dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef francis998 het volgende:
Daarstraks voelde ik me echt klote..keek overal tegenop enz.
Daarna is de bom gebarsten, alle frustratie enz. eruit gegooid,geschopt,geslage.
Och wijffie wat gun ik jou het geluk van een liefdevolle relatiequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Moe en ik vind weer eens iemand die leuk wat eigenlijk onmogelijk is
net maar gedichtje naar die persoon gestuurd... ben benieuwd...
Je bent liefquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och wijffie wat gun ik jou het geluk van een liefdevolle relatie![]()
OT: En weer over mn moeheid heen
Is goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je bent lief
als je wilt kan ik je het gedichtje wel pm'en... is wel in engels
met de auto? lijkt me doodeng. blij dan dat het goed af is gelopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef zwartedoos het volgende:
bijna doodgebleven vandaag omdat mn stuur los zat
ja met autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
met de auto? lijkt me doodeng. blij dan dat het goed af is gelopen
same here. En daarom voel ik me dus opgefokt. Again.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef heavenstar het volgende:
ppfff....soms kan ik echt zo kwaad worden op bepaalde mensen....![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
GVD mn vrijdag nu al naar de klote en tis pas woensdag
Heb ik ook al zo vaak gezegd en het tegendeel is nooit aangetoond!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef NietTeVolgen het volgende:
Niet dat het iemand iets boeit maar ik voel me goed.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef zwartedoos het volgende:
bijna doodgebleven vandaag omdat mn stuur los zat
Hoe zou iemand via het internet moeten kunnen vaststellen dat je je daadwerkelijk goed voelt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Underverse het volgende:
[..]
Heb ik ook al zo vaak gezegd en het tegendeel is nooit aangetoond!
Zinsopbouw... Emotie lijd af... Mensen vangen emotie, dus kunnen het ook lezen..quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe zou iemand via het internet moeten kunnen vaststellen dat je je daadwerkelijk goed voelt?
OT: Chagrijnig
wauw precies een uurtje geslapen en nu weer half uur wakkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef candygirl het volgende:
je krijgt mij niet vlug stil maar dat is net toch iemand gelukt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit ,als dit tenminste oprecht bedoeld was
nu proberen te
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:08 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
waat? hoe kan dat dan?!?!
ot: mijn lijf wat doe je? ik maak me zorgen om je
Sterkte...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Soempie het volgende:![]()
Net enorm rotnieuws gekregen. De vader van een vriend van me is overleden.
Wat rot!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Soempie het volgende:![]()
Net enorm rotnieuws gekregen. De vader van een vriend van me is overleden.
Same.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef Houniet het volgende:
Moe.
heel herkenbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef L.no het volgende:
Boos op jezelf zijn om kleine dingen.Overdreven gevoelig zijn over alles en daarover dagenlang piekeren.
Dit. Heel erg. En mis ook mijn vriend. Verder: benieuwd, motivatieloos & zin in vakantie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef Houniet het volgende:
Moe.
Rrrrrrrrquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Houniet het volgende:
Beestachtig geil, zin in hete sex, lekker plakken en zweten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rrrrrrrr
OT: Ik ga even douchen met verkoelende douchegel, plak aan alle kanten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Houniet het volgende:
Beestachtig geil, zin in hete sex, lekker plakken en zweten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
nuttelooshad zo veel meer uit mn leven kunnen halen...
quote:
quote:
Komt allemaal goed meisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
weet t niet meer...
Dat van niets iets gemaakt wordt en ik echt niet meer wakker wil worden..
Knufquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja en waarom vinden de mensen waar ik net om begin te geven het nodig om een mes door me hart heen te boren??? 2 in 3 dagen is best veelstomme tranen ineens
ga nu echt maar naar bed
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja en waarom vinden de mensen waar ik net om begin te geven het nodig om een mes door me hart heen te boren??? 2 in 3 dagen is best veelstomme tranen ineens
ga nu echt maar naar bed
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Groningert het volgende:
Kut , ik weet niet of m'n vriendin nog wel m'n vriendin is , snap echt geen kut meer van haar
ken ik. Dan laten ze het heel vaag merken en playen ze die hele shit bij elkaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
nu allemaal verhalen dat ze al 2 week met een ander gaat, erg leuk allemaal
quote:
Dat is menselijk toch?quote:
L.no zonder internetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is menselijk toch?![]()
ot: hongerig en opgelucht nadat ik het internet op mijn pc's weer liet werken.
Je bent er weer!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is menselijk toch?![]()
ot: hongerig en opgelucht nadat ik het internet op mijn pc's weer liet werken.
Al iemand gevonden dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:19 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik heb zin in romantiek. Zoenen, omhelzen, lieve woordjes fluisteren.. Alles. Ik wil niet wachten, ik wil nu!
Die ander blijkt nu 1 van m'n 'beste' vrienden te zijn, jezus wat faal ik hard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
nu allemaal verhalen dat ze al 2 week met een ander gaat, erg leuk allemaal
quote:
Het zit jou zo te lezen ook niet echt mee..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:37 schreef Groningert het volgende:
[..]
Die ander blijkt nu 1 van m'n 'beste' vrienden te zijn, jezus wat faal ik hard.
Hehe nee, achja, shit happens.. Ergste vind ik nog wel dat hun altijd deden alsof ze elkaar echt niet konden uitstaan, en ik er altijd maar een beetje voor proberen te zorgen dat ze elkaar mochtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Het zit jou zo te lezen ook niet echt mee..
Wat 'n nakkerstreek, goed gedrag wordt tegenwoordig afgestraft of zo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef Groningert het volgende:
[..]
Hehe nee, achja, shit happens.. Ergste vind ik nog wel dat hun altijd deden alsof ze elkaar echt niet konden uitstaan, en ik er altijd maar een beetje voor proberen te zorgen dat ze elkaar mochtenMaargoed, beter dat dit in het weekend gebeurt, kan ik het vanavond even vergeten.
Blijkbaar wel ja, helaas. Dankje!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat 'n nakkerstreek, goed gedrag wordt tegenwoordig afgestraft of zo?Sterkte, in ieder geval!
Whehequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
vannacht ingebroken in t zwembad hier in de stad en heerlijk gezwommenJammer dat we betrapt zijn door de politie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
vannacht ingebroken in t zwembad hier in de stad en heerlijk gezwommenJammer dat we betrapt zijn door de politie
Boefje!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
Het onweerde schat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Goed. Buiten dansen/voetballen in de stromende regen is super bevrijdend!
Hier pas een half-uurtje, en daarvoor al meerdere plensbuien. Ben toen ik gerommel hoorde naar binnen gegaanquote:
Echt waar? Hilarisch, dat zoiets zomaar kán in Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |