Bella zegt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
wtf heeft gomi daar nou weer mee te maken?
Moet je aan gomi vragen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
en ik doe niet eens aan hyvesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking eenrichtingsverkeer man. Spanje moet die jankbabies oprollen
Uiteraardquote:
hoe ligt de klemtoon ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Flash moet nog leren mij in geen geval serieus te nemen.
Da´s logisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
is het nu ineens al een trend dat ik hier en daar wat bezwanger?
Hij ligt niet lekker.quote:
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Juventus vergelijken met Paprikachipsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
ah betersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, als Bella het zegt is het een trend
quote:
Ik vroeg ook al of het lekker wasquote:
Ik hou niet van die sexuele opmerkingenquote:
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?
quote:
Pics dan.quote:
Bedankt dat je dat met ons wildde delenquote:
O ja vergeten, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou niet van die sexuele opmerkingen
hehe, nou ik zou zeggen gaan dan. bejaardensoos of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.
Toch, Del Piero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
10 minuten verwijderd van een huilende Ronaldo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Hee Benny whats up with the spoilers, zie ik je niet meer doen.
nee ff 1-1 maken wil niog even van verlenging genieten en er moeten dan nog 2 doelpunten bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:
Pardonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
PardonDacht ik ook al. Mag ie niet meer van yvonne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
verlenging is niet goed voor andere pool van me. dar ga ik een weddenschap verliezen als t zo doorgaat. en verlening brengt me dichter bij die nederlaag dan een gewone 1-0quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff 1-1 maken wil niog even van verlenging genieten en er moeten dan nog 2 doelpunten bij
Mag ik je poule doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Kom op Spanje, nog 1 doelpunt, doe het voor je land, de eer, de wedstrijd, maar vooral: doe het voor m'n poule!
wat kun je eigenlijk winnen in je poule?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Kom op Spanje, nog 1 doelpunt, doe het voor je land, de eer, de wedstrijd, maar vooral: doe het voor m'n poule!
Een tientje of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
wat kun je eigenlijk winnen in je poule?
Ernaast is groter dan erinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
HOE KAN IE ERNAAST??????
KOMT DOORRONALDO ALLUZ IS RONALDO´S SCHIULD.quote:
Paar goaltjes meer kunnen geen kwaad neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Die is ook wel doenbaar jah.quote:
kan ik ook wel mee leven, heb ik in ieder geval de 2 doelpunten van spanje en de winnar goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Oh ja tuurlijk, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
KOMT DOORRONALDO ALLUZ IS RONALDO´S SCHIULD.
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, maar de bijbehorende eer is wat echt telt he
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF spanje een vrouwelijke assistent coach?
van flash hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg een kind van die mensen hier ja.
Mazzelbitchquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF spanje een vrouwelijke assistent coach?
whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg een kind van die mensen hier ja.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ich habe eine question, misschien dom but who cares. Die pauper die nou een kaart krijgt, is ie ook geschorst voor een wedstrijd als ze niet doorgaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wat gebeurt er trouwens op jouw avatar Cee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Noui sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
mag hopen van welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ich habe eine question, misschien dom but who cares. Die pauper die nou een kaart krijgt, is ie ook geschorst voor een wedstrijd als ze niet doorgaan?
Het werd tijdquote:
Dat is een arrogante PI dus whats ur point.quote:
Ligt met haar man te neuken, uit pure Spaanse liefde.quote:
Die zit dood te gaan nuquote:
Ze moest toch poepen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt met haar man te neuken, uit pure Spaanse liefde.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na het fluitsignaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ligt nu met dr man te rollebollen tussen de tapas
Ja?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een arrogante PI dus whats ur point.
Nee vanwege haar hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie heeft dat gecapt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Die arrogante jankmuil
KUTZWIJN met z'n getuf.
quote:
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.quote:
Ik heb ook een pest aan hem maar hij tufte niet naar de camera hoor, de camera kwam naar hem toe terwijl hij spuugde of niet dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.
Ach de hele wereld heeft het weer gezien dus hij staat er weer mooi opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.
Ja hee. En ik vertraging oplopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel wachten tot de trein komt hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach de hele wereld heeft het weer gezien dus hij staat er weer mooi op
12 jarige meisjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.
onbegrijpelijk
Ja qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.
onbegrijpelijk
Dat gebeurde ook met Frank Rijkaard, hij wilde gewoon z'n overtollige speeksel kwijt en toen kwam Rudi Völler voorbij gelopen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook een pest aan hem maar hij tufte niet naar de camera hoor, de camera kwam naar hem toe terwijl hij spuugde of niet dan.
Ja ik ook, maar qua uiterlijk is ie populair.quote:
slaap lekker babequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga afsluiten, vannacht haast niet geslapen, tot donderdag denk ik
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
c_a stel er zou een finale SPA - NE zijn, voor wie ben je dan?
precies en voller zag een kans op rijkaard in een slecht daglicht te zetten en dook er gewoon voor. echt zo een nare mannetjes actiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook met Frank Rijkaard, hij wilde gewoon z'n overtollige speeksel kwijt en toen kwam Rudi Völler voorbij gelopen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
slaap ze zo kally en hf morgenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
precies en voller zag een kans op rijkaard in een slecht daglicht te zetten en dook er gewoon voor. echt zo een nare mannetjes actie
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook m'n bedje in, tot morgen, tenzij ik morgen besluit eindelijk eens mijn achterstallige tv-series te gaan kijken. Damn, 2 weken lang voetbal 's avonds, ik heb m'n tv-gids niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
slaap lekker ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook m'n bedje in, tot morgen, tenzij ik morgen besluit eindelijk eens mijn achterstallige tv-series te gaan kijken. Damn, 2 weken lang voetbal 's avonds, ik heb m'n tv-gids niet aangeraakt.
Nederlandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
c_a stel er zou een finale SPA - NE zijn, voor wie ben je dan?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook m'n bedje in, tot morgen, tenzij ik morgen besluit eindelijk eens mijn achterstallige tv-series te gaan kijken. Damn, 2 weken lang voetbal 's avonds, ik heb m'n tv-gids niet aangeraakt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederland
maar ik heb siewosie feest dan
GAAT TE SNEL KRIJG HEM NIETquote:
Ook welterustenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie dat NL de eerstvolgende wedstrijd is ja
trusten Ceequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
qffquote:
Ik heb net mijn 5e goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader komt er net achter dat hij op 13 wedstrijden na alles goed heeft ingevuld
Staat eerste in de pool op zijn werk
ja doet een beetje raarquote:
slecht gescoord vandaag, ik zak verder en verderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
Positie Naam Punten
1 eNGine10 1425
2 GeertWeldus 1295
3 Kally 1170
4 Cee 1040
5 Rauzer 980
6 D. 980
7 Silv 980
8 speknek 950
9 gomi 925
10 crv 845
11 PatriQue89 830
12 Torrio 790
13 iBenny 785
14 charmed_angel 720
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 420
3x 980quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
Positie Naam Punten
1 eNGine10 1425
2 GeertWeldus 1295
3 Kally 1170
4 Cee 1040
5 Rauzer 980
6 D. 980
7 Silv 980
8 speknek 950
9 gomi 925
10 crv 845
11 PatriQue89 830
12 Torrio 790
13 iBenny 785
14 charmed_angel 720
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 420
Wie schaar je er nog meer onder?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word moe van Erben Wennemars. Siewosie sporters die krampachtig een tv carriere proberen te forceren.
Dennis van der Geest, Inge de Bruijn.quote:
Nee hyves is zwanger van gomi en Cee'is onbekend.quote:
we gaan daar echt lekker iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Positie Naam subleague Punten
1 ~~Rush Addict~~ 913
2 WKSC 901
3 FOK!sportcrew 896
4 FOK!crew 882
5 3FM 872
6 ouwe 851
7 KLBSC 848
8 WK Forum 818
9 PUKKE 758
10 Twitterati 724
We gaan winnen
quote:Die Ronaldo he? Ik zie die gast zo graag huilen. Het liefst onder een vrachtwagen. Maar da's wel heul gemeen.
Ow, ok , duidelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hyves is zwanger van gomi en Cee'is onbekend.
Hmm ok. Inge valt nog mee, Dennis zat een tijdje overal inderdaad, nieuwe tv-seizoen gaat hij vast weer los. Ronald Waterreus heeft zich ook wel onterecht op de tv gekregen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dennis van der Geest, Inge de Bruijn.
en weet je dat ik niet eens lol heb gehad met hyvesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hyves is zwanger van gomi en Cee'is onbekend.
Tjeemig, Gomi, wat lees ik nou... Was het een ongelukje of geplandquote:
Ok, plak er maar meteen een chlamydia test achteraan want Hyves is een slet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
en weet je dat ik niet eens lol heb gehad met hyves
ik eis een dna test
was foute info. gomi is onschuldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tjeemig, Gomi, wat lees ik nou... Was het een ongelukje of gepland
Ach, als het maar lekker wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok, plak er maar meteen een chlamydia test achteraan want Hyves is een slet.
Popcorn en bierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
Die kwartfinales zijn trouwens wel popcorn-matriaal
En een HYV-test?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, idd.
maar toch eis ik een dna test he
shit moet ik morgen meteen gaan voor de soa test?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok, plak er maar meteen een chlamydia test achteraan want Hyves is een slet.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow oke... Was wel leuk, de eerste SC baby
flash gaat nog een poging wagenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow oke... Was wel leuk, de eerste SC baby
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je ben schuldig tot het tegendeel bewezen is
Ja je krijgt een wattenstaafje in je piemol gedrukt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
shit moet ik morgen meteen gaan voor de soa test?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg slapen
eerst naar huis lopen
quote:
Dat riep je 17 minuten terug ook al lees ik netquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg slapen
eerst naar huis lopen
eejjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je ben schuldig tot het tegendeel bewezen is
D. ?!quote:
quote:Tevens gefeliciteerd C. Dat het maar een goeie voetballer (M/V) mag worden.
Gevaarlijk zulke TT's... Volgende TT is dadelijk 'Koen gaat vreemd'...... en vervolgens staat het tussen Googlequote:
Er zijn veel Koen's hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gevaarlijk zulke TT's... Volgende TT is dadelijk 'Koen gaat vreemd'...... en vervolgens staat het tussen Google
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=cee+is+zwanger&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=61e46fb4ab39ef3cquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gevaarlijk zulke TT's... Volgende TT is dadelijk 'Koen gaat vreemd'...... en vervolgens staat het tussen Google
Ja dat was gericht aan D.Rosequote:
Het is zeker een hele grote leugen.quote:Geweldig zulke TT's![]()
Nee, da's een fan, da's wat andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.. ff waarschuwen dat je op je kloonaccount postte
Google vindt FOK altijd erg belangrijk iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=cee+is+zwanger&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=61e46fb4ab39ef3c
trusten caquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg slapen
eerst naar huis lopen
Kan jij nu IP adressen zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.. ff waarschuwen dat je op je kloonaccount postte
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben geen clone van D.
Kijk naar mijn registratie datum
Ik kan mijn kloon toch eerder aangemaakt hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben geen clone van D.
Kijk naar mijn registratie datum
Is dat tegenwoordig niet veel lastiger hard te maken (dankzij routers etc)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een klooncheck moet je (aan)vragen bij FA's
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan mijn kloon toch eerder aangemaakt hebben
Heeft jouw vrouw FOK! account?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet veel lastiger hard te maken (dankzij routers etc)
Als mijn vrouw nu zou zitten te Fok-ken heeft ze hetzelfde IP adres als ik.....
Weet niet, denk ineens dat we het niet gaan redden vrijdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja, dat verwacht niemand hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
Ja okee. Maar maanden eerder, puur voor de clone?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet veel lastiger hard te maken (dankzij routers etc)
Als mijn vrouw nu zou zitten te Fok-ken heeft ze hetzelfde IP adres als ik.....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=cee+is+zwanger&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=61e46fb4ab39ef3c
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Ibenny&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=61e46fb4ab39ef3c
Klikkertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |