Bella zegt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
wtf heeft gomi daar nou weer mee te maken?
Moet je aan gomi vragen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
en ik doe niet eens aan hyvesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking eenrichtingsverkeer man. Spanje moet die jankbabies oprollen
Uiteraardquote:
hoe ligt de klemtoon ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Flash moet nog leren mij in geen geval serieus te nemen.
Da´s logisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
is het nu ineens al een trend dat ik hier en daar wat bezwanger?
Hij ligt niet lekker.quote:
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Juventus vergelijken met Paprikachipsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
ah betersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, als Bella het zegt is het een trend
quote:
Ik vroeg ook al of het lekker wasquote:
Ik hou niet van die sexuele opmerkingenquote:
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?
quote:
Pics dan.quote:
Bedankt dat je dat met ons wildde delenquote:
O ja vergeten, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou niet van die sexuele opmerkingen
hehe, nou ik zou zeggen gaan dan. bejaardensoos of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.
Toch, Del Piero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
10 minuten verwijderd van een huilende Ronaldo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Hee Benny whats up with the spoilers, zie ik je niet meer doen.
nee ff 1-1 maken wil niog even van verlenging genieten en er moeten dan nog 2 doelpunten bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
quote:
Pardonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
PardonDacht ik ook al. Mag ie niet meer van yvonne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
verlenging is niet goed voor andere pool van me. dar ga ik een weddenschap verliezen als t zo doorgaat. en verlening brengt me dichter bij die nederlaag dan een gewone 1-0quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff 1-1 maken wil niog even van verlenging genieten en er moeten dan nog 2 doelpunten bij
Mag ik je poule doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Kom op Spanje, nog 1 doelpunt, doe het voor je land, de eer, de wedstrijd, maar vooral: doe het voor m'n poule!
wat kun je eigenlijk winnen in je poule?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Kom op Spanje, nog 1 doelpunt, doe het voor je land, de eer, de wedstrijd, maar vooral: doe het voor m'n poule!
Een tientje of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
wat kun je eigenlijk winnen in je poule?
Ernaast is groter dan erinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
HOE KAN IE ERNAAST??????
KOMT DOORRONALDO ALLUZ IS RONALDO´S SCHIULD.quote:
Paar goaltjes meer kunnen geen kwaad neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Die is ook wel doenbaar jah.quote:
kan ik ook wel mee leven, heb ik in ieder geval de 2 doelpunten van spanje en de winnar goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Oh ja tuurlijk, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
KOMT DOORRONALDO ALLUZ IS RONALDO´S SCHIULD.
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, maar de bijbehorende eer is wat echt telt he
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF spanje een vrouwelijke assistent coach?
van flash hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg een kind van die mensen hier ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |