ik heb ze overal minimaal bij de laatste 4 staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet. Het mag niet. Ik doe goddomme aan drie poules mee en in elke poule heb ik Spanje als wereldkampioen. Het is dus absoluut niet toegestaan voor Spanje om hier een potje te gaan verliezen.
quote:
Dat. Plus dat ik een rondje bier uitdeel voor iedere kapotgeschopte portugeesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet. Het mag niet. Ik doe goddomme aan drie poules mee en in elke poule heb ik Spanje als wereldkampioen. Het is dus absoluut niet toegestaan voor Spanje om hier een potje te gaan verliezen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr moet ook een dikke tienerbelg in een supermanpakje naar beneden pleuren in een pudding...
gebeurt ook niet
en dubbel bij ronaldo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Plus dat ik een rondje bier uitdeel voor iedere kapotgeschopte portugees
Vertel eens, wat is dat met jou en dikke tienerbelgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr moet ook een dikke tienerbelg in een supermanpakje naar beneden pleuren in een pudding...
gebeurt ook niet
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ok maar de kans op het een is iets groter dan het ander
is de rosse buurt inquote:
Die superman denk ikquote:
Dacht dat je na de wedstrijd pas wildequote:
Oh god de weeen beginnenquote:
ALLEDRIE TEGELIJK IK BENZOP BLIJ.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan me niet schelen al is het die langharige paardekop, ik zou 'm batsen tot ie blind wordt!
[..]
Kan me niet schelen al is het die langharige paardekop, ik zou 'm batsen tot ie blind wordt!
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Met je grote smoel
Pers nou eerst die spruit er maar eens uit dan kijken we wel weer verder hmm
Is Cee zwanger?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Met je grote smoel
Nee maar der komt wel een baby uitquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begreep ik gisteren van Bella ja
Ja Flash moet nog leren mij in geen geval serieus te nemen.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Flash moet nog leren mij in geen geval serieus te nemen.
Ik zei in Shaniqua stijl dat Cee zwanger was omdat ze zo´n borstvoeding smilie ergens gezien had. Gewoon gharpje.quote:
quote:
Wut?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Met je grote smoel
Geile beer van me, maake me gek, ejaculeer in Cee alsof je leven er van afhangtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de vorm vind ik wel dat we Cee nu zwanger moeten MAKEN. Iemand van ons.
Heh jammer. Weer een dooie mus dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zei in Shaniqua stijl dat Cee zwanger was omdat ze zo´n borstvoeding smilie ergens gezien had. Gewoon gharpje.
jij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de vorm vind ik wel dat we Cee nu zwanger moeten MAKEN. Iemand van ons.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is Cee zwanger?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Een vioolconcert in C geven, okee. Dit moet je me toch even voordoen ben ik bangquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
i
[..]
Geile beer van me, maake me gek, ejaculeer in Cee alsof je leven er van afhangt
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]Ik had bij een vriendin die zwanger is op hyves die achterlijke smileys gezien maar blijkbaar is dat niet tot sommigen doorgedrongen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]Ik had bij een vriendin die zwanger is op hyves die achterlijke smileys gezien maar blijkbaar is dat niet tot sommigen doorgedrongen.
Oh ik irriteerde me er al dood aan, maar dat was dus voor niks gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
*kijktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
i
[..]
Geile beer van me, maake me gek, ejaculeer in Cee alsof je leven er van afhangt
hoe ligt de klemtoon ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Flash moet nog leren mij in geen geval serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |