ik heb ze overal minimaal bij de laatste 4 staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet. Het mag niet. Ik doe goddomme aan drie poules mee en in elke poule heb ik Spanje als wereldkampioen. Het is dus absoluut niet toegestaan voor Spanje om hier een potje te gaan verliezen.
quote:
Dat. Plus dat ik een rondje bier uitdeel voor iedere kapotgeschopte portugeesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet. Het mag niet. Ik doe goddomme aan drie poules mee en in elke poule heb ik Spanje als wereldkampioen. Het is dus absoluut niet toegestaan voor Spanje om hier een potje te gaan verliezen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr moet ook een dikke tienerbelg in een supermanpakje naar beneden pleuren in een pudding...
gebeurt ook niet
en dubbel bij ronaldo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Plus dat ik een rondje bier uitdeel voor iedere kapotgeschopte portugees
Vertel eens, wat is dat met jou en dikke tienerbelgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr moet ook een dikke tienerbelg in een supermanpakje naar beneden pleuren in een pudding...
gebeurt ook niet
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ok maar de kans op het een is iets groter dan het ander
is de rosse buurt inquote:
Die superman denk ikquote:
Dacht dat je na de wedstrijd pas wildequote:
Oh god de weeen beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |