quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
is het nu ineens al een trend dat ik hier en daar wat bezwanger?
Hij ligt niet lekker.quote:
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Mijn zusje sms'te vanmiddag. "Ons hotel zit 20 minuten van het trainingsveld van Juventus af en morgen begint het trainingskamp, zou jij aanraden om te gaan kijken?"
Da's het zelfde als dat je vraagt "Ik heb ontzettende zin in paprikachips, ik heb voor me een zak met paprikachips liggen, zal ik paprikachips gaan eten?"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
Juventus vergelijken met Paprikachipsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
TT![]()
ah betersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, als Bella het zegt is het een trend
quote:
Ik vroeg ook al of het lekker wasquote:
Ik hou niet van die sexuele opmerkingenquote:
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je zus is niet zo een voetballiefhebber als jij bent?
quote:
Pics dan.quote:
Bedankt dat je dat met ons wildde delenquote:
O ja vergeten, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou niet van die sexuele opmerkingen
hehe, nou ik zou zeggen gaan dan. bejaardensoos of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, haar vriend ook, maar die zegt dat Juventus spelers recht uit het bejaardentehuis komen.
Toch, Del Piero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |