quote:
Dan was het verre van indrukwekkend, want dat zegt ze bij mij anders nooitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik klaar was.
hier iets voor jou Fotoboek van Jiggaaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
hier iets voor jou Fotoboek van User
OJAAAquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
hier iets voor jou Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAH +10quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goede comebackquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Afgezien van de statistiek herkansing van aanstaande donderdag: primaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Maareh, HOW YOU DOIN' [ afbeelding ]?
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Maareh, HOW YOU DOIN' [ afbeelding ]?
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestoptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgezien van de statistiek herkansing van aanstaande donderdag: primaUnd du?
Waar staat ergens dat die van jou isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestopt.
[..]
Waar staat ergens dat die van jou is? En wat noem je me ho, wil je vechten
?
Nja, herkansing die ik moet halen anders kan ik pas volgend jaar mei afstuderenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestopt.
[..]
Waar staat ergens dat die van jou is? En wat noem je me ho, wil je vechten
?
Yep, en een Spanjaard bepaalt wie de wedstrijden fluit. Coincidence?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
Wut, eerste kaart pas voor Spanje dit toernooi?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbak [ afbeelding ]
En hij is van mij, typ maar bij google in wie die bedacht heeft.
Deze wedstrijd tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
Wut, eerste kaart pas voor Spanje dit toernooi?
Jouw pick-up line?... joey heeft daar patent op hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.
.. contradictio? Je zegt nu dat hij patent heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw pick-up line?... joey heeft daar patent op hoor
FINE. Zo ga jij eraan:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbak [ afbeelding ]
En hij is van mij, typ maar bij google in wie die bedacht heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaolo groot plaatje.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
FINE. Zo ga jij eraan:laat ff weten waar dit plaats gaat vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan sta ik klaar met een emmer water en een handdoek![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
FINE. Zo ga jij eraan:Daar teken ik voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaolo groot plaatje.
Trouwens; Mooi plaatje, lekker klein.I never workout
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ff weten waar dit plaats gaat vinden![]()
dan sta ik klaar met een emmer water en een handdoek [ afbeelding ]
Die andere joeyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.. contradictio? Je zegt nu dat hij patent heeft.
Omg, jij luiwammesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nja, herkansing die ik moet halen anders kan ik pas volgend jaar mei afstuderenNog nakend in de zon gelegen afgelopen weekend?
En een Braziliaan is de vice-versie van die Spanjaard.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yep, en een Spanjaard bepaalt wie de wedstrijden fluit. Coincidence?
Volgens mij beide.quote:
Dat doe ik al 3 weken, ik mag best even voetbal kijken vind ik zelf. Geen zorgen, ik zal op korte termijn zeer rijk worden en je dan iedere avond kunnen betalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij luiwammes. Ga als een idioot leren dan!
Ja, een beetje tanned zijn voor onze date jwt.
Ja chef, bij dat eerste is dat tweede natuurlijk logischquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij beide.Zowel toernooi als wedstrijd
Niet want Portugal kon er ook eerst een krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja chef, bij dat eerste is dat tweede natuurlijk logisch.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet want Portugal kon er ook eerst een krijgen.
Dan mag het wel even, ja. En je weet dat ik geen golddigger benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doe ik al 3 weken, ik mag best even voetbal kijken vind ik zelf. Geen zorgen, ik zal op korte termijn zeer rijk worden en je dan iedere avond kunnen betalen.![]()
Het was zaterdag toch?
Que?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
Jongens die een break van hun vriendin willen, maar niet voor andere meisjes, maar voor algehele vrijheid. SAME SHIT DUDE.
ehh?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
Jongens die een break van hun vriendin willen, maar niet voor andere meisjes, maar voor algehele vrijheid. SAME SHIT DUDE.
Lijkt me niet, als je vriendin zo verdrukkend is dat je nauwelijks meer tijd voor jezelf hebt... Maarja geeft wel aan dat het niet goed gaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
NEE RV HET IS NIET UIT MET KIM ZEG DAT HET NIET ZO ISquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
Misschien, niemand weet wat er in de toekomst gebeurt.quote:
Nee, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je vriendin zo verdrukkend is dat je nauwelijks meer tijd voor jezelf hebt... Maarja geeft wel aan dat het niet goed gaat.
Is niet zo, dus je hoeft ook nog geen move te maken richting haar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NEE RV HET IS NIET UIT MET KIM ZEG DAT HET NIET ZO IS
Kut nu heb ik d'r al geadd op Hyves.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is niet zo, dus je hoeft ook nog geen move te maken richting haar.
Trouwens, als een jongen dat tegen je zegt is het vrij logischquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut nu heb ik d'r al geadd op Hyves.
Je hebt wel groot gelijk dat je t vak gedumpt hebt; het is echt totaal niet interessantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan mag het wel even, ja. En je weet dat ik geen golddigger ben. Alhoewel je natuurlijk altijd voor mij mag betalen
.
Ja.
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Trouwens, als een jongen dat tegen je zegt is het vrij logisch. Iedere jongen weet dan wat er mee bedeolt wordt
.
hij wil jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.
Dat zeg ik toch ook, poepdoos!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja chef, bij dat eerste is dat tweede natuurlijk logisch.
http://forum.fok.nl/user/history/77730quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Hij staat dr voor spek en bone bij hoor iphonne...
Ik hem niet. Zeker niet als hij zo doet tegen een goeie vriendin. Ze is 21 for fucks sake.quote:
Gewoon tegen die ex van hem zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.
Je moet daarvoor toch enigzins inzicht hebben. Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt wel groot gelijk dat je t vak gedumpt hebt; het is echt totaal niet interessantAh tof, korting
Tof!
Jij kent 'm ook nog als de ruk-smiley?quote:
Heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon tegen die ex van hem zeggen. En dan filmen en hier posten
hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hem niet. Zeker niet als hij zo doet tegen een goeie vriendin. Ze is 21 for fucks sake.
Die rood was wel onverdient, en die goal van spanje was lichtelijk buitenspelquote:
Valt mee op zich. Alle formules zijn in principe al gewoon gegeven. Dat blijkt als je mijn aanbod om je te betalen afslaatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moet daarvoor toch enigzins inzicht hebben. Dat heb ik niet.
Schijt daaraan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:23 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die rood was wel onverdient, en die goal van spanje was lichtelijk buitenspel
En iedereen weet.....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Hij laat tenminste z'n emoties zien! Hij is kankerbaas.
Niemand haat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die haten als voetballers elkaar huggen of op de wang kussen
Niet hier.quote:
Na elk truukje ligt ie op de grondquote:
Nee, hij is GOD.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Na elk truukje ligt ie op de grond. Of ben je aan het trollen?
inb4 leugen "ik zou hem niet gevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Maar waarom praten als je 'm toch zou geven ally?
Eerder die vriendin/vrouw van schweinsteigerquote:
Alsof jij hem uit je bed zou trappen als hij er toch al lag.quote:
En dat zijn er vast een hele hoop dus dat zegt wel ietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Allure_ het volgende:
Alle Portugezen die ik ooit heb gehad waren al 10x knapper dan Ronaldo.
haha 0x 10 = 0 dus wacht ik snap hem zelf niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Allure_ het volgende:
Alle Portugezen die ik ooit heb gehad waren al 10x knapper dan Ronaldo.
ZEKER. Ik vind hem echt té viesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij hem uit je bed zou trappen als hij er toch al lag.
Lot is een pot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ZEKER. Ik vind hem echt té viesIk heb sowieso echt niets met al die Zuidelijke mannen.
Ik ga niet happenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha 0x 10 = 0 dus wacht ik snap hem zelf niet meer
3 Indo neefjes van mij heten Joeyquote:
Zou jij zo willen heten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
3 Indo neefjes van mij heten Joey
Geef mij maar mijn eigen naam =$ .quote:
Sowieso. Ik zou Ronaldo nog een trio of kwartetje met andere meiden aanbieden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Spanjaarden, Portugezen en Italianen zijn echt aan.
Mja beetje slechte foto...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
http://ansblog.com/2010/0(...)irlfriends-pictures/
Die Luana Belletti!
TIk em aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ZEKER. Ik vind hem echt té viesIk heb sowieso echt niets met al die Zuidelijke mannen.
Gemma Atkinsonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
http://ansblog.com/2010/0(...)irlfriends-pictures/
Die Luana Belletti!
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste smaak. Met je Lost-sletje.quote:
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebben
Ga op guido's vallen jij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste smaak. Met je Lost-sletje.
quote:
Alleen simpele vrouwen vallen ervoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebben
Nu kan je het vergeten. Hier bij is het officieel dat ik jou nooit zal doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso. Ik zou Ronaldo nog een trio of kwartetje met andere meiden aanbieden.
Eerder allemaal kutlui, heb echt een hekel aan al die zuid-europese landen gekregen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zegt zijn look a like.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu kan je het vergeten. Hier bij is het officieel dat ik jou nooit zal doen.
QUOTE VOOR NAGESLACHTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lekker kortzichtigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echte slecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah en richting de camera. Gore vieze verliezer. Echte slecht.
Daar zit bijna niks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.
quote:
Waren ze allemaal maar zo hardhandig als Joran.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Net of iedere jongen in Nederland net als Joran is.
Dan heb ik liever een neger.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.
ECHT HE!quote:
Reetveter die op ronaldo lijkt?quote:
Mijn comeback van daarstraks was beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Maar goed, prima, wat jij wilt. JOEY.
En dat vertel jij mij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Reetveter die op ronaldo lijkt?
Dan heb ik een verkeerd beeld van rv ofzo..
Die van MiVeR?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn comeback van daarstraks was beter.
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha in Spanje dachten alle Nederlandse chicks dat ik en Seagal Spaans waren. KOM ER MAAR IN WD/ALLY.
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.
Praatjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.
Jij bleek toch ook een dwerg te zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.
Noh ty for the backupquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Praatjes![]()
Ik zou je regelen als ik wilde.
Nee, jouw fobo zegt veelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
Ronaldo spuigt naar de camera
En dan fobo.
OH SHIT. HET IS AAAAAAAAAANquote:
(K)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha in Spanje dachten alle Nederlandse chicks dat ik en Seagal Spaans waren. KOM ER MAAR IN WD/ALLY.
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.quote:
Ow en de meeste zijn wel zeer goed te verteren. Een paar echter niet. Wat is nu je punt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
En dan fobo.
deez ondertoon is kk hatelijk eerlijk chuck k zou niet pikke als k jou wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij bent een indo en Seagal lijkt eerder op een turk. Maar sowieso hosselen jullie vast en zeker iedereen [ afbeelding ].
Jij bent niet lelijk hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.
GA IS BIER HALEN!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
En dan fobo.
Jonge wij hebben die MEDITERRAANSE STYLO.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij bent een indo en Seagal lijkt eerder op een turk. Maar sowieso hosselen jullie vast en zeker iedereen [ afbeelding ].
Vind jij Snooks niet kankerdesperate?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
Godverdomme ik ben geil nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
Lijkt totaal niet, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Wacht maar tot latere episodes vriendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind jij Snooks niet kankerdesperate?plaatsvervangende schaamte
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
![]()
Ow, omdat ik lelijk ben mag ik geen oordeel hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.
Neem nou eens een statement in en blijf daarbij, dit is verwarrend.quote:
Wat ga je stoken, ik ben for real.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
deez ondertoon is kk hatelijk eerlijk chuck k zou niet pikke als k jou was
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik val niet op je maar je bent niet lelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neem nou eens een statement in en blijf daarbij, dit is verwarrend.
Weet ik (L) Daarom ging ik er ook niet op in.quote:
Daar heb ik inderdaad ooit een goede discussie met Fascination over gehad, die ik glansrijk heb gewonnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow, omdat ik lelijk ben mag ik geen oordeel hebben?
Ja, snap ik.quote:
Link, anders overtuig je me niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ooit een goede discussie met Fascination over gehad, die ik glansrijk heb gewonnen.
Joey idd of laidbackluke:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
Alleen hiermee wil ik vergeleken worden. De rest niet.
Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
Ik stook graagquote:
Bragi, kun je die discussie even voor me opzoeken?quote:
haha hey schatjj PM me anders ff je e-mail haha ghekke fot0wquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef reetveter het volgende:
Nu voel ik me net lamon door die foto te hebben gepost.
Sky, kun je even m'n aars schoonlikken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bragi, kun je die discussie even voor me opzoeken?
slecht vriendquote:
Die pens van dat smatjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hey maar even serieus, hier lijkt ie wel op.
Rv is niet blond.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niet, rv heeft geen beugelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAAROM GRAPPEN KAPOTMAKENquote:
Hou es op, vriendje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ohja. Geen zichtbare slotjesbeugel dan.quote:
Ching chong potato.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
HIER
Behalve op Joey Tribbiani en Hulk Hogan
Japsnars wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
En ik lijk niet op die rattenkop van Fight Club. EdwartNorton
.
Ik ken zo'n gast die EXACT op Jos lijktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
HIER
Behalve op Joey Tribbiani en Hulk Hogan
Haha, nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ooit een goede discussie met Fascination over gehad, die ik glansrijk heb gewonnen.
EDWARD NORTONquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
.
Ik vond Edward best leuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
.
Dat programma met die stokstaartjes was altijd enorm bruutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
Echt jonge, huisgenoot zit woest geboeid naar Animal Planet te kijken.
Lol que. Samenvatting.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Nou dat meisje dat ik gisteren had gesms't heeft nog steeds niks teruggestuurd en ze is ook op msn geweest dus das is wel als een nee te beschouwen.
Vrij jammer maarja.
En?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
Ouch. Wel goed dat je het geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Nou dat meisje dat ik gisteren had gesms't heeft nog steeds niks teruggestuurd en ze is ook op msn geweest dus das is wel als een nee te beschouwen.
Vrij jammer maarja.
BENDTNERquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken zo'n gast die EXACT op Jos lijkt![]()
!
P.S. "Edwart"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
.
Je bent in ieder geval al verder dan Japsnars.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Vrij jammer maarja.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
En nu ga ik als een henkie dekker gitaar spelen
[ afbeelding ]
Ik wil deze kopen voor m'n vriendin.quote:
Wat, meer info?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Vrij jammer maarja.
O niet enorm veel te vertellen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat programma met die stokstaartjes was altijd enorm bruut![]()
Dat ben jij heul niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
En nu ga ik als een henkie dekker gitaar spelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |