Is niet zo, dus je hoeft ook nog geen move te maken richting haar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NEE RV HET IS NIET UIT MET KIM ZEG DAT HET NIET ZO IS
Kut nu heb ik d'r al geadd op Hyves.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is niet zo, dus je hoeft ook nog geen move te maken richting haar.
Trouwens, als een jongen dat tegen je zegt is het vrij logischquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut nu heb ik d'r al geadd op Hyves.
Je hebt wel groot gelijk dat je t vak gedumpt hebt; het is echt totaal niet interessantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan mag het wel even, ja. En je weet dat ik geen golddigger ben. Alhoewel je natuurlijk altijd voor mij mag betalen
.
Ja.
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Trouwens, als een jongen dat tegen je zegt is het vrij logisch. Iedere jongen weet dan wat er mee bedeolt wordt
.
hij wil jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.
Dat zeg ik toch ook, poepdoos!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja chef, bij dat eerste is dat tweede natuurlijk logisch.
http://forum.fok.nl/user/history/77730quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Hij staat dr voor spek en bone bij hoor iphonne...
Ik hem niet. Zeker niet als hij zo doet tegen een goeie vriendin. Ze is 21 for fucks sake.quote:
Gewoon tegen die ex van hem zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh. Dat zeg ik ook tegen d'r. En die gozer vroeg laatst aan mij of ik wilde cammen, ik weigerde, maar de puzzelstukjes vallen wel samen.
Je moet daarvoor toch enigzins inzicht hebben. Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt wel groot gelijk dat je t vak gedumpt hebt; het is echt totaal niet interessantAh tof, korting
Tof!
Jij kent 'm ook nog als de ruk-smiley?quote:
Heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon tegen die ex van hem zeggen. En dan filmen en hier posten
hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hem niet. Zeker niet als hij zo doet tegen een goeie vriendin. Ze is 21 for fucks sake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |