quote:
Dan was het verre van indrukwekkend, want dat zegt ze bij mij anders nooitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik klaar was.
hier iets voor jou Fotoboek van Jiggaaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
hier iets voor jou Fotoboek van User
OJAAAquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
hier iets voor jou Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAH +10quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goede comebackquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Afgezien van de statistiek herkansing van aanstaande donderdag: primaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Maareh, HOW YOU DOIN' [ afbeelding ]?
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu.
Maareh, HOW YOU DOIN' [ afbeelding ]?
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestoptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgezien van de statistiek herkansing van aanstaande donderdag: primaUnd du?
Waar staat ergens dat die van jou isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestopt.
[..]
Waar staat ergens dat die van jou is? En wat noem je me ho, wil je vechten
?
Nja, herkansing die ik moet halen anders kan ik pas volgend jaar mei afstuderenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Statistiek. Heb ik een keer vrijwillig gevolgd, een 0 voor gehaald en toen ook meteen mee gestopt.
[..]
Waar staat ergens dat die van jou is? En wat noem je me ho, wil je vechten
?
Yep, en een Spanjaard bepaalt wie de wedstrijden fluit. Coincidence?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
Wut, eerste kaart pas voor Spanje dit toernooi?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbak [ afbeelding ]
En hij is van mij, typ maar bij google in wie die bedacht heeft.
Deze wedstrijd tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
Wut, eerste kaart pas voor Spanje dit toernooi?
Jouw pick-up line?... joey heeft daar patent op hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
OH SNAP, WAT STEEL JE MIJN PICK-UP LINE, HO.
.. contradictio? Je zegt nu dat hij patent heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw pick-up line?... joey heeft daar patent op hoor
FINE. Zo ga jij eraan:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik inderdaad. In een modderbak [ afbeelding ]
En hij is van mij, typ maar bij google in wie die bedacht heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaolo groot plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |