Maar waar komt die eis van 'gewoon trouw' dan vandaan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, "plezier ontzeggen" vind ik wel een erg makkelijke omschrijving!
Ik wil gewoon trouw in een relatie, en als dat niet kan dan maar geen relatie
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ze altijd met het mes op de keel dwingen
Ja. En hij mag ook flirten e.d. Maar niet zoenen. En geen sex. Ook niet handje vasthouden in a romantic wayquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waar komt die eis van 'gewoon trouw' dan vandaan?
Hij mag wel met iemand anders kletsen, naar de bios gaan, veel plezier hebben... maar lichamelijk genot is dan een no-go?
En dan heb je ook zoiets als ruggegrata of weerstand bieden aan verleidingen.quote:Bovendien, als ik kijk hoe snel ikzelf met anderen wil zoenen als ik gedronken heb..., terwijl daar verder helemaal niets bijzonders achter zit, da's gewoon oppervlakkige geilheid, plezier hebben.
Van oppervlakkig plezier kan ook altijd inhoudelijk plezier komen, maar goed. Al;s je er beide niets op tegen hebt om een open relatie te hebben, be my guest. Maar voor is het niks. Zowel niet als hij een vrouw of man zou kiezen.quote:Wat dat betreft zou je van 'inhoudelijk plezier' meer bedreiging kunnen verwachten voor een relatie dan van slechts 't spuien van wat geilheid.
M'goed, 2 cents enzo.
Hij mag met iemand kletsen, plezier hebben, naar de bios gaan, prima. Veel plezier hebben ook helemaal goed. Seks hebben met een ander? Nee. Zoenen zou ik al erg vinden, maar zoals jij zegt; als het in een dronken geile bui is zou er misschien over te praten zijn, maar het moet niet te vaak gebeuren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waar komt die eis van 'gewoon trouw' dan vandaan?
Hij mag wel met iemand anders kletsen, naar de bios gaan, veel plezier hebben... maar lichamelijk genot is dan een no-go?
Bovendien, als ik kijk hoe snel ikzelf met anderen wil zoenen als ik gedronken heb..., terwijl daar verder helemaal niets bijzonders achter zit, da's gewoon oppervlakkige geilheid, plezier hebben.
Wat dat betreft zou je van 'inhoudelijk plezier' meer bedreiging kunnen verwachten voor een relatie dan van slechts 't spuien van wat geilheid.
M'goed, 2 cents enzo.
Idd. En ik zou het ook al moeilijk vinden als ie met een ander praat over dingen die hij niet met mij kan/wil bespreken (vertrouwelijke dingen bijvoorbeeld), soort van emotioneel vreemdgaan ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En hij mag ook flirten e.d. Maar niet zoenen. En geen sex. Ook niet handje vasthouden in a romantic way
Idd, als ik een relatie heb wil ik niet zoenen met een ander. Punt.quote:En dan heb je ook zoiets als ruggegrata of weerstand bieden aan verleidingen.
Van oppervlakkig plezier kan ook altijd inhoudelijk plezier komen, maar goed. Al;s je er beide niets op tegen hebt om een open relatie te hebben, be my guest. Maar voor is het niks. Zowel niet als hij een vrouw of man zou kiezen.
* kras kras kras *quote:
Maar waarom het ene wel en het andere niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij mag met iemand kletsen, plezier hebben, naar de bios gaan, prima. Veel plezier hebben ook helemaal goed. Seks hebben met een ander? Nee. Zoenen zou ik al erg vinden, maar zoals jij zegt; als het in een dronken geile bui is zou er misschien over te praten zijn, maar het moet niet te vaak gebeuren.
Nee, het komt voort uit normen en waarden en hoe ik vind dat een relatie er voor mij uit zou moeten zien. Niet uit onzekerheid hoor. Ik ga ook niets verbieden. Ik ga er vanuit dat ie het zelf al niet doetquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waarom het ene wel en het andere niet?
Volgens mij komt dat voort uit negatieve zaken als onzekerheid en jaloezie. Idealiter zou dat niet meespelen. M'goed, we moeten natuurlijk ook niet ontkennen dat die emoties bestaan en grote invloed hebben. Daarom maakte ik eerder al onderscheid tussen hoe ik er in theorie mee om zou willen gaan, en hoe dat in de praktijk zou werken.
Omdat ik het ene wel met meerdere mensen in mijn leven wil/kan doen en het andere alleen met degene met wie ik een relatie hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja daar had ik het laatst nog over met iemand, dat de theorie van de ander alles gunnen en open relaties en zo, heel mooi is en onzelfzuchtig en alles, maar dat de praktijk anders is, omdat je de emoties daaromtrent niet naar behoeven kan uitschakelen. Ik vind sex en zoenen behalve geil ook behoorlijk intiem en wil dat alleen maar met iemand die dat alleen met mij doet. Anders is het niet meer speciaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat voort uit negatieve zaken als onzekerheid en jaloezie. Idealiter zou dat niet meespelen. M'goed, we moeten natuurlijk ook niet ontkennen dat die emoties bestaan en grote invloed hebben. Daarom maakte ik eerder al onderscheid tussen hoe ik er in theorie mee om zou willen gaan, en hoe dat in de praktijk zou werken.
Nou, iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja daar had ik het laatst nog over met iemand, dat de theorie van de ander alles gunnen en open relaties en zo, heel mooi is en onzelfzuchtig en alles, maar dat de praktijk anders is, omdat je de emoties daaromtrent niet naar behoeven kan uitschakelen. Ik vind sex en zoenen behalve geil ook behoorlijk intiem en wil dat alleen maar met iemand die dat alleen met mij doet. Anders is het niet meer speciaal.
Maar met iemand naar de bios gaan, plezier maken, uit eten, etc, kan nog veel intiem/emotioneler zijn dan even elkaar laten klaarkomen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij mag met iemand kletsen, plezier hebben, naar de bios gaan, prima. Veel plezier hebben ook helemaal goed. Seks hebben met een ander? Nee. Zoenen zou ik al erg vinden, maar zoals jij zegt; als het in een dronken geile bui is zou er misschien over te praten zijn, maar het moet niet te vaak gebeuren.
Wel mee eens.quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Lief het volgende:
[..]
Maar met iemand naar de bios gaan, plezier maken, uit eten, etc, kan nog veel intiem/emotioneler zijn dan even elkaar laten klaarkomen.
De meeste mensen wel ja. Ik heb liever dat de ander een middagje of avond ruige neuk en klaarkomseks heeft dan dat er een avondje op de bank films worden gekeken met toastjes en wijn en kaarsjes aan en waar over van alles en nog wat wordt gekletst, zonder dat er seks aan te pas komt.quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Maar als je een relatie hebt, hoor je dan liever "Schat ik ga ff met die-en-die naar de bios" of "Schat ik ga ff met die-en-die rampetampen"
Alleen als ik er bij mag zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Lief het volgende:
Dames, mag jouw man fantasereb danwel rommelen met een andere man? Of vind je hem dan geen echte man meer en knap je op hem af.
Hahahahaha. Je bent een almachtig opperwezen en kan alles maken en bedenken wat je hartje begeert.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef VeerEli het volgende:
En geen zieken genezen? God heeft juist dokters gemaakt zodat die andere mensen kan genezen.
Dat dus eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef Ripley het volgende:
Nee. Als een man heeft gerommeld met een andere man in het verleden zou ik daar niet mee zitten. Maar als iemand een relatie met mij heeft wil ik dat ie alleen voor mij gaat.
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef RianaLuna het volgende:
Maar denk dat ie dat sowieso niet doet, aangezien hij nog al 100% hetero over komt ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |