Iets weten is WEEEEETenschappelijk. En dat is God niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:14 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Sorry hoop dat het de 2e keer wel duidelijk was.
Alles is actie/reactie, maar daar gaat dit hele topic toch niet over? Er wordt niet gevraagd wat god er van vindt, maar wat de dames er van vindenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je. Actie reactie, actie reactie.. 'jullie' willen op 'ons' reageren, en wij vervolgens ook weer op 'jullie'.
Kijk, daar gaat het inderdaad om. In elk topic waar Matthijs 'zijn mening' post, draait het uit op discussies over geloof. Omdat hij zijn mening nooit op zo'n manier kan ventileren dat het geen regelrechte quote uit de Bijbel is. En als het al geen quote is, dan weet hij altijd God of Jezus nog wel een aantal keer te noemen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind het van de zotte dat er in dit topic over wordt gesproken. Dat jullie willen geloven; mij prima, helemaal zelf weten en ik wil daar ook nog best eens over discussieren in een topic wat daarvoor dient. Maar dit is topicvervuiling. Niet ter zake doend en uitermate vervelend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind het van de zotte dat er in dit topic over wordt gesproken. Dat jullie willen geloven; mij prima, helemaal zelf weten en ik wil daar ook nog best eens over discussieren in een topic wat daarvoor dient. Maar dit is topicvervuiling. Niet ter zake doend en uitermate vervelend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
Over geloof is het misschien beter om hier verder te gaan De relatie met Jezus christus#5
Ja, dat mag ie dus niet danquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan hier net zo goed keihard Zaminamina gaan zingen zover offtopic is 't
Tombolafan: je verwacht trouw. Maar er staat "MAG jouw man...". Dus dat is een afgesproken rommeling dan. Open relatie. Dan is het niet meer ontrouw toch?
En als ie nou zegt Schatje liefjepiefje poepescheetje van me.... ik heb behoefte aan een open relatie (STEL he), zou je het dan erger vinden dat ie behoefte zou hebben aan een andere vrouw of aan een andere man?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat mag ie dus niet dan
Hij mag niet rommelen, niet met vrouwen en niet met mannen, want ik wil geen open relatie
STEL (quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ie nou zegt Schatje liefjepiefje poepescheetje van me.... ik heb behoefte aan een open relatie (STEL he), zou je het dan erger vinden dat ie behoefte zou hebben aan een andere vrouw of aan een andere man?
Ja. Dat lijkt mij dus ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
STEL () dat ie dat zegt, dan zou ik liever hebben dat ie behoefte heeft aan een andere man. Want ik kan hem niet bieden wat een man hem kan bieden gok ik. Ik zou me wel ernstig bedreigd voelen als ie met een andere vrouw zou willen rommelen, dan zou ik aan mezelf twijfelen wat ie bij mij mist
Ja, ho, ik zei dat ik het minder erg zou vinden als ie er behoefte aan had...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat lijkt mij dus ook
En ik wil dat ie z'n piemeltje heel goed wast steeds, want stel je voor dat er nog vislucht aanzit!
Ik zou het ook niet (zomaar) toestaan nee. Maar stel dat, dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ho, ik zei dat ik het minder erg zou vinden als ie er behoefte aan had...
Maar ik zou niet zomaar zeggen; "doe maar" hoor!
Daar zouden heel wat gesprekken/ruzies/huilbuien aan vooraf gaan gok ik
Het is natuurlijk altijd het gevoel dat je er zelf bij hebtquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik zou het allebei even bedreigend vinden geloof ik. Het kan namelijk altijd dat hij het 'rommelen' om wil zetten in een relatie. Ik denk dat je die onzekerheid óók hebt als hij met een man zou willen rommelen. Want als hij dat wil, is hij dus op zijn minst bi en bestaat het gevaar dat hij verliefd wordt op een man.
De reden dat ik het rommelen met een man toch erger zou vinden, dat is wel een moeilijke vraag. Het heeft met meerdere facetten te maken, ik vrees dat bekrompenheid van mijn kant er daar ook één van is, maar buiten dat: ik vind sex tussen mannen in mijn fantasie ook niet geil. En de gedachte dat hij dat wel zou vinden, maakt dat de sex met mij daardoor ook anders zou worden. Zoiets denk ik. Hmmmmmmmm. Ik vind mijn eigen argumenten niet erg sterk, maar het is dan ook meer een gevoel dan iets anders.
Ja, ik zou niet weten of ik het uberhaupt toe zou staan. Ik denk nu van niet, maar je weet niet in wat voor situatie je terecht komt... Liever niet gewoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet (zomaar) toestaan nee. Maar stel dat, dan.
Heb je een leuke vriend? Kom ik wel ff hypothetisch testenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet weten of ik het uberhaupt toe zou staan. Ik denk nu van niet, maar je weet niet in wat voor situatie je terecht komt... Liever niet gewoon
Ik heb helemaal geen vriend nuquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een leuke vriend? Kom ik wel ff hypothetisch testen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook geen vriend nu. He, nu kunnen we niet testen!
Nou ja, "plezier ontzeggen" vind ik wel een erg makkelijke omschrijving!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik een vriend zou hebben, zou ik 'm in theorie geen plezier willen ontzeggen vanwege mijn onzekerheid/angst 'm kwijt te raken. 'k Zou het dus wel toestaan (ben geen voorstander van verbieden).
In de praktijk echter, 'k weet niet of ik er tegen zou kunnen. Maar dat vind ik dan eigenlijk meer mijn probleem.
Plezier ontzeggen... Ik ga er ff vanuit dat we samen genoeg plezier kunnen hebben zonder dat ie verlangd naar ander plezierquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, "plezier ontzeggen" vind ik wel een erg makkelijke omschrijving!
Ik wil gewoon trouw in een relatie, en als dat niet kan dan maar geen relatie
Dat vind ik zo raar, geen plezier willen ontzeggen. Hij gaat die relatie met jou toch aan omdat ie dat leuk vindt, 't is geen straf of zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik een vriend zou hebben, zou ik 'm in theorie geen plezier willen ontzeggen vanwege mijn onzekerheid/angst 'm kwijt te raken. 'k Zou het dus wel toestaan (ben geen voorstander van verbieden).
In de praktijk echter, 'k weet niet of ik er tegen zou kunnen. Maar dat vind ik dan eigenlijk meer mijn probleem.
Nou iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plezier ontzeggen... Ik ga er ff vanuit dat we samen genoeg plezier kunnen hebben zonder dat ie verlangd naar ander plezier
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar, geen plezier willen ontzeggen. Hij gaat die relatie met jou toch aan omdat ie dat leuk vindt, 't is geen straf of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |