quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef leeell het volgende:
[..]
![]()
tevens heb je imo meer last van steam dan gemak.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
134 games, ruim 2000 $
http://www.steamcalculator.com
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb je wel je ID ipv je Username oid ingevuld?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
Found 0 Games with a value of
$ 0.00 USD
Goedkoop per gamequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef Solique het volgende:
Found 65 Games with a value of
$1013.35 USD
Goed inslaan heet datquote:
Okay maar als je niet hoeft te installeren, hoe werkt dat dan met drivers/compatibiliteit etc?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
Steam?
Is een programma/service waarmee je digitaal games kunt kopen, geen installatie, downloaden en spelen, daarbij heb je een friendslist waardoor je vrienden makkelijk kunt joinen, en worden je savegames online opgeslagen.
Games worden voor een deel geinstalleerd. Drivers, directx enzo worden bij sommige games erbij geinstalleerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Okay maar als je niet hoeft te installeren, hoe werkt dat dan met drivers/compatibiliteit etc?
Ja en hardware compatibiliteit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Games worden voor een deel geinstalleerd. Drivers, directx enzo worden bij sommige games erbij geinstalleerd.
Compatibiliteit kan je aflezen per game. Alles werkt sowieso op xp. Vista en 7 meesten ook al.
Zeker niet bij elke game.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
en worden je savegames online opgeslagen.
Staat per game vermeld voordat je deze kan kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Ja en hardware compatibiliteit?
Ik kan op mijn radeon HD3200 () dus geen Modern Warfare spelen met een framerate hoger dan 1fps
Normaal zou je alles moeten installeren opnieuw. Al zou je dit kunnen volgen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Net gedaan en nu stap ik binnenkort zeer waarschijnlijk over van XP naar 7quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.quote:Je aankoop is niet voltooid.
Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie. Selecteer een andere betalingswijze.
had ik gisteren o ok met paypalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kan niet kopen![]()
[..]
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.
Als ik betalen via PayPal selecteer, werkt het ook niet..
Iemand dat al eens gehad?
En doet hij het nu?quote:
last?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef leeell het volgende:
[..]
![]()
tevens heb je imo meer last van steam dan gemak.
nog niks wacht op aanbiedingen vanavondquote:Op zondag 4 juli 2010 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En doet hij het nu?
Zal wel iets aan de kant van Steam verkeerd zijn. Het zal wachten zijn tot dat het voorbij is. Of heb jij wat gedaan?
dat heb ik gehad met Paypal een tijdje terug..quote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kan niet kopen![]()
[..]
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.
Als ik betalen via PayPal selecteer, werkt het ook niet..
Iemand dat al eens gehad?
Het is al heel lang al niet meer gratis hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef Athlon64x het volgende:
Garry's Mod is toch gratis waarom op steam geld vragen
dat artikel gaat ervanuit dat je em wilt verplaatsen van C:\xxx naar D:\xxxquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Normaal zou je alles moeten installeren opnieuw. Al zou je dit kunnen volgen:
https://support.steampowe(...)p?ref=7418-YUBN-8129
is het 10 euro waardquote:Op zondag 4 juli 2010 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is al heel lang al niet meer gratis hoor
¤6,69 nuquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
¤6,69 nu
tja het is grappig, maar verwacht er niet teveel van
je zal zelf een hooop creativiteit moeten hebben
Found 130 Games with a value ofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
134 games, ruim 2000 $
http://www.steamcalculator.com
Ze updaten niet meer goed bij Steamcalculatorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Found 130 Games with a value of
$2016.70 USD
volgens mij telt ie dlc enzo niet mee, das flauw want dlc van railworks is los (zonder aanbiedingen) al 400-500$ waard)
Pffftt valt ook wel mee johquote:
valt wel mee..:quote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef Athlon64x het volgende:
just cause heeft idiote hoge eisen :S
is een pc van een jaar of 3 terugquote:Minimum:
OS: Microsoft Windows Vista (Windows XP is unsupported)
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz)
Memory: 2GB System Memory
Hard Drive: 10GB of free drive space
Graphics: DX10 compatible graphics card with 256 MB of memory (Nvidia GeForce 8800 series/ ATI Radeon HD 2600 Pro)
Sound: 100% DirectX 10 compatible sound card
DirectX®: Microsoft DirectX 10
enige zware hieraan is de videokaart door DX10.1quote:Recommended:
Processor: Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 2.4GHz or equivalen
Memory: 3GB system Memory
Hard Drive:
Graphics: DX10 compatible graphics card with 512 MB of memory (Nvidia GeForce GTS 250 series/ ATI Radeon HD 5750 series)
Sound: 100% DirectX 10 compatible Dolby Digital 5.1 sound card
DirectX®: Microsoft DirectX 10.1
die eisen van maker kan je met korreltje zout nemenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee..:
[..]
is een pc van een jaar of 3 terug
[..]
enige zware hieraan is de videokaart door DX10.1
das mierenneukerijquote:Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Videokaart hoeft maar DX10 te zijn, niet DX10.1, 10.1 moet op je systeem staan.
over het algemeen moet je de minimum eisen inderdaad met een korreltje zout nemen, de aanbevolen specs kloppen over het algemeen welquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
die eisen van maker kan je met korreltje zout nemen
quote:
hoezo? Ik heb een GTX260 en draai volgens mij gewoon 11quote:Op zondag 4 juli 2010 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niet als je een nvidia 8-serie hebt of een GTX 200-serie hebt!
Die draaien dan gewoon in DX 10.0 modus.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb een GTX260 en draai volgens mij gewoon 11alleen niet met alle functionaliteten van 11.0 maar ik kan 10.1+ spellen zonder problemen spelen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:29 schreef Prosac het volgende:
Civillization IV en Left4Dead2 beide voor 10 euro.
probeer dat eensquote:Go into your steam "Play games",
right-click on Half-Life,
select "properties",
select "Launch options" button,
put in (or add at the end):
-width 800 -height 600
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer dat eens![]()
monkey island weer terug in de sale
bioshock 2, hmmm dunno...
L4D2: nah.. L4D1 was echt boring en is nooit echt een degelijke update voor gekomen (ja, eigenlijk wel, in de vorm van een heel nieuw spel, stelletje lutsers.. Maak Episode 3 eens af!)
Red faction is wel aardig voor 5 euro om em te hebben @ steam, maar heb al een andere digital download versie
Hoe bedoel je? Ik had er nog niks van in elk gevalquote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef mschol het volgende:
heeft iedereen die civ 4 heeft gekocht een aantal van de onderdelen dubbel?
bij civ 4 heb ik de volgende 2x:quote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik had er nog niks van in elk geval
check je regio en je snelheids instellingen, die willen nog wel eens worden gereset...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef Athlon64x het volgende:
Steam is traagggggggggggggg
Geen idee hoe dat zit, maar ik heb ook alles dubbel inderdaad. Je kan echter wel elke uitbreiding gewoon installeren en spelenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
bij civ 4 heb ik de volgende 2x:
civ 4
civ 4 Beyond the Sword
civ 4 Warlords
die kan ik ook niet spelen (althans, 1 van de 2 beschikbare niet, de andere wel..)
Nope. Ik heb alleen nog een PayPal account. En daar krijg ik ook een fout melding.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je geen andere betalings methode gebruiken?
Probeer eens je clientregistry.blob weg te halen/ te hernoemen in je steam-directory?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:07 schreef Triss het volgende:
Als ik steam wil opstarten staat er dit:
Steam - fout
Kan geen verbinding maken met Steam netwerk. Je kunt steam niet offline gebruiken omdat er op deze computer geen aanmeldinggegevens voor Steam zijn opgeslagen
Je kunt steam pas weer gebruiken als je weer verbinding hebt met het Steam netwerk.
Heel vreemd, want dit is de enige computer waar ik altijd via de steam games heb gespeeld, en ik heb nu zelfs al nieuwe account aangemaakt maar er komt nog steeds hetzelfde als ik steam wil opstarten, iemand enig idee?
c:\program files\steam\quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef Triss het volgende:
Waar kan ik dat vinden, want als ik steam wil openen krijg ik dat bericht en kan ik alleen maar op OK drukken en naar de site van Steam waar ik verder niks kan doen.
De meningen zijn daar nogal over verdeeld of het een leuk spel isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Heeft iemand hier APB (all points bulletin) is wel een leuk spel namelijk
Ja meningen zijn idd verdeeld, speel het nu zelf en ik vind het echt een tof spelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:51 schreef Tain het volgende:
[..]
De meningen zijn daar nogal over verdeeld of het een leuk spel is
http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/apb?q=APB
Wat is er veranderd dan met de laatste update? Alleen betere graphics, revenge-systeem en achievements toch? Het is toch niet zoiets als de weapon market, slecht idee was dat zegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Leuk een steam topic, gebruik het zelf al 3 jaar voor css, maar die is verneukt sinds de update.
Beta gedraaid maar ga de game voorlopig nog niet kopen. Teveel bugs, kleine dingen en problemen die sinds dag 1 in de beta er nog steeds niet uit zijn gehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Leuk een steam topic, gebruik het zelf al 3 jaar voor css, maar die is verneukt sinds de update.
Revenge systeem, achievments die je helemaal niet kan uitzetten waardoor het alleen nog pub is en het ergste is nog dat ze de hitboxen nadelig hebben aangepast.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan met de laatste update? Alleen betere graphics, revenge-systeem en achievements toch? Het is toch niet zoiets als de weapon market, slecht idee was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |