Ja en hardware compatibiliteit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Games worden voor een deel geinstalleerd. Drivers, directx enzo worden bij sommige games erbij geinstalleerd.
Compatibiliteit kan je aflezen per game. Alles werkt sowieso op xp. Vista en 7 meesten ook al.
Zeker niet bij elke game.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
en worden je savegames online opgeslagen.
Staat per game vermeld voordat je deze kan kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Ja en hardware compatibiliteit?
Ik kan op mijn radeon HD3200 () dus geen Modern Warfare spelen met een framerate hoger dan 1fps
Normaal zou je alles moeten installeren opnieuw. Al zou je dit kunnen volgen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Net gedaan en nu stap ik binnenkort zeer waarschijnlijk over van XP naar 7quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.quote:Je aankoop is niet voltooid.
Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie. Selecteer een andere betalingswijze.
had ik gisteren o ok met paypalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kan niet kopen![]()
[..]
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.
Als ik betalen via PayPal selecteer, werkt het ook niet..
Iemand dat al eens gehad?
En doet hij het nu?quote:
last?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef leeell het volgende:
[..]
![]()
tevens heb je imo meer last van steam dan gemak.
nog niks wacht op aanbiedingen vanavondquote:Op zondag 4 juli 2010 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En doet hij het nu?
Zal wel iets aan de kant van Steam verkeerd zijn. Het zal wachten zijn tot dat het voorbij is. Of heb jij wat gedaan?
dat heb ik gehad met Paypal een tijdje terug..quote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kan niet kopen![]()
[..]
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.
Als ik betalen via PayPal selecteer, werkt het ook niet..
Iemand dat al eens gehad?
Het is al heel lang al niet meer gratis hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef Athlon64x het volgende:
Garry's Mod is toch gratis waarom op steam geld vragen
dat artikel gaat ervanuit dat je em wilt verplaatsen van C:\xxx naar D:\xxxquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Normaal zou je alles moeten installeren opnieuw. Al zou je dit kunnen volgen:
https://support.steampowe(...)p?ref=7418-YUBN-8129
is het 10 euro waardquote:Op zondag 4 juli 2010 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is al heel lang al niet meer gratis hoor
¤6,69 nuquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
¤6,69 nu
tja het is grappig, maar verwacht er niet teveel van
je zal zelf een hooop creativiteit moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |