quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef leeell het volgende:
[..]
![]()
tevens heb je imo meer last van steam dan gemak.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
134 games, ruim 2000 $
http://www.steamcalculator.com
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb je wel je ID ipv je Username oid ingevuld?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
Found 0 Games with a value of
$ 0.00 USD
Goedkoop per gamequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef Solique het volgende:
Found 65 Games with a value of
$1013.35 USD
Goed inslaan heet datquote:
Okay maar als je niet hoeft te installeren, hoe werkt dat dan met drivers/compatibiliteit etc?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
Steam?
Is een programma/service waarmee je digitaal games kunt kopen, geen installatie, downloaden en spelen, daarbij heb je een friendslist waardoor je vrienden makkelijk kunt joinen, en worden je savegames online opgeslagen.
Games worden voor een deel geinstalleerd. Drivers, directx enzo worden bij sommige games erbij geinstalleerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Okay maar als je niet hoeft te installeren, hoe werkt dat dan met drivers/compatibiliteit etc?
Ja en hardware compatibiliteit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Games worden voor een deel geinstalleerd. Drivers, directx enzo worden bij sommige games erbij geinstalleerd.
Compatibiliteit kan je aflezen per game. Alles werkt sowieso op xp. Vista en 7 meesten ook al.
Zeker niet bij elke game.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
en worden je savegames online opgeslagen.
Staat per game vermeld voordat je deze kan kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Ja en hardware compatibiliteit?
Ik kan op mijn radeon HD3200 () dus geen Modern Warfare spelen met een framerate hoger dan 1fps
Normaal zou je alles moeten installeren opnieuw. Al zou je dit kunnen volgen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Net gedaan en nu stap ik binnenkort zeer waarschijnlijk over van XP naar 7quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Athlon64x het volgende:
Hoe zit dat met als je Windows opnieuw installeert heb illegaal versie van Windows 7Kan je gewoon zonder te installeren op exe bestand klikken of moet je verplicht opnieuw installeren? Ik heb geen zin om elke keer als ik Windows opnieuw moet installeren 50 gig aan games te downloaden
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.quote:Je aankoop is niet voltooid.
Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie. Selecteer een andere betalingswijze.
had ik gisteren o ok met paypalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kan niet kopen![]()
[..]
Dat is via Click&Buy. Wat normaal altijd prima ging.
Als ik betalen via PayPal selecteer, werkt het ook niet..
Iemand dat al eens gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |