Probeer eens je clientregistry.blob weg te halen/ te hernoemen in je steam-directory?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:07 schreef Triss het volgende:
Als ik steam wil opstarten staat er dit:
Steam - fout
Kan geen verbinding maken met Steam netwerk. Je kunt steam niet offline gebruiken omdat er op deze computer geen aanmeldinggegevens voor Steam zijn opgeslagen
Je kunt steam pas weer gebruiken als je weer verbinding hebt met het Steam netwerk.
Heel vreemd, want dit is de enige computer waar ik altijd via de steam games heb gespeeld, en ik heb nu zelfs al nieuwe account aangemaakt maar er komt nog steeds hetzelfde als ik steam wil opstarten, iemand enig idee?
c:\program files\steam\quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef Triss het volgende:
Waar kan ik dat vinden, want als ik steam wil openen krijg ik dat bericht en kan ik alleen maar op OK drukken en naar de site van Steam waar ik verder niks kan doen.
De meningen zijn daar nogal over verdeeld of het een leuk spel isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Heeft iemand hier APB (all points bulletin) is wel een leuk spel namelijk
Ja meningen zijn idd verdeeld, speel het nu zelf en ik vind het echt een tof spelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:51 schreef Tain het volgende:
[..]
De meningen zijn daar nogal over verdeeld of het een leuk spel is
http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/apb?q=APB
Wat is er veranderd dan met de laatste update? Alleen betere graphics, revenge-systeem en achievements toch? Het is toch niet zoiets als de weapon market, slecht idee was dat zegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Leuk een steam topic, gebruik het zelf al 3 jaar voor css, maar die is verneukt sinds de update.
Beta gedraaid maar ga de game voorlopig nog niet kopen. Teveel bugs, kleine dingen en problemen die sinds dag 1 in de beta er nog steeds niet uit zijn gehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Leuk een steam topic, gebruik het zelf al 3 jaar voor css, maar die is verneukt sinds de update.
Revenge systeem, achievments die je helemaal niet kan uitzetten waardoor het alleen nog pub is en het ergste is nog dat ze de hitboxen nadelig hebben aangepast.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan met de laatste update? Alleen betere graphics, revenge-systeem en achievements toch? Het is toch niet zoiets als de weapon market, slecht idee was dat zeg
http://store.steampowered.com/app/630/quote:Op zondag 18 juli 2010 14:59 schreef Verbal het volgende:
Melding op Digg
Morgen effe kijken of het klopt
V.
Dat wordt een zekere download morgen, coop zombies afknallen is altijd goed.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:59 schreef Verbal het volgende:
Melding op Digg
Morgen effe kijken of het klopt
V.
dat is inmiddels al weer uitgemolken...quote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat wordt een zekere download morgen, coop zombies afknallen is altijd goed.
Uitgemolken of niet, als het iets anders bied dan anderen. En dan nog gratis coop online is het meest relaxt.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is inmiddels al weer uitgemolken...
Ziet er vet uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.alienswarm.com/
Wordt vanaf morgen 21.00 uur gratis te downloaden met co-op! Ziet er wel gaaf uit.
Yeah ik ook, net ff Ultimate Doom gespeeld, heerlijk klassiek!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
In verband met QuakeCon zijn alle Doom spellen 66% afgeprijsd. Ook enkele pakketten zijn 66% goedkoper.
Ik heb de complete Doom Collectie voor 13 euro binnengehaald!
oblivion leek me helemaal niks, dus maar voorbij laten gaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Silv het volgende:
Had vrijdag volgens mij nog de complete Oblivion pack gekocht voor nog geen 10 euro.
Niet slim. Oblivion is een geweldige game.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oblivion leek me helemaal niks, dus maar voorbij laten gaan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet slim. Oblivion is een geweldige game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
smaken verschillen overduidelijk in deze...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet slim. Oblivion is een geweldige game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |