Niet waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
''vast niks aan,
Waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
holland is ook best leuk''
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Pinterman het volgende:
Terechte klacht. Geweldig hoor, zo'n reis, absoluut waar. Dat soort wijven doen het echter alleen maar om wat TS al zegt - zichzelf en de wereld proberen te bewijzen dat ze zo zelfstandig en vrijgevochten zijnHet zijn meestal ook van die zweterige figuren die geen BH dragen omdat ze zich anders niet vrij kunnen voelen. En na zo'n reis (80% van de gevallen is het naar Afrika. Je weet gewoon dat het vanwege de negerpiemels is) komen ze ook nooit meer verder dan Frankrijk.
Een all-in vakantie is heel wat anders dan rondreizen. Reizen moet je ook alleen doen omdat je het leuk vindt en wat van een land/cultuur wilt zien. Niet om je te bewijzen of jezelf te ontdekkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een all-in vakantie heb je toch een kekke zomer. en neej, dit is geen troll.
Mensen die depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Als je maar niet over mij heen vaart met je donken kop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een waardeloze all-in vakantie in Turkije of Spanje en heb je toch een kekke zomer.
Mensen die gelijk depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Ieder zijn ding. Ik vind andere landen juist fantastisch, ook al heb ik nog niet veel kunnen reizenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een all-in vakantie heb je toch een kekke zomer. en neej, dit is geen troll.
Mensen die depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een waardeloze all-in vakantie in Turkije of Spanje en heb je toch een kekke zomer.
Mensen die gelijk depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Genoeg meisjes van 16 die wel even met een kerel van 30 willen spelen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
...
Troll?
Of ben je gewoon te kortzichtig? Al wel eens buiten Europa geweest? Of zit je elk jaar lekker te zuipen tijdens de sneekweek, waar de meisjes 16 blijven terwijl je zelf de 30 nadert?
Wow, da's echt stoer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:20 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Genoeg meisjes van 16 die wel even met een kerel van 30 willen spelen hoor.
Na 28 heideweken heb ik het hier wel gezien hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Niet alle hostels zijn ranzige zweethokkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Sowieso hostelsJe gaat toch niet met die stinkhippy's op een slaapzaal liggen?
Ik ben nog aan het bijkomen van de kater van al die pils die we hier hebben gedronken. Die broodjes zijn nooit gekomen he? Vrouwen hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Crutch het volgende:
Oh god, het topic is veranderd in een thea party.
quote:
Thea party.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Crutch het volgende:
Oh god, het topic is veranderd in een thea party.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alle hostels zijn ranzige zweethokkener zitten best leuke en luxe tussen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
Kick; de chick waar ik het over had die alleen naar Mexico ging, was na een week al terug.
"Ja ze spraken daar allemaal Spaans en geen Engels."
Inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 09:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]leg 10 euro bij en je slaapt in een hotel waar je wel een douche voor jezelf hebt en je niet je kamer hoeft te delen met wilvreemden.
Stel je voor je wordt s'ochtends wakker staat er een dronken Canadees in je koffer te zeiken.... leuk hoor zo'n hostel ! en zo goedkoop !
Mensen wiers definitie van een vakantie "lekker zuipen" isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Wel iets meer dan tien euro meestalquote:Op woensdag 1 september 2010 09:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]leg 10 euro bij en je slaapt in een hotel waar je wel een douche voor jezelf hebt en je niet je kamer hoeft te delen met wilvreemden.
Stel je voor je wordt s'ochtends wakker staat er een dronken Canadees in je koffer te zeiken.... leuk hoor zo'n hostel ! en zo goedkoop !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |