quote:
Let me rephrase,quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, wie heeft jou het recht gegeven om te bepalen hoe het hoort vent?.
Ah, dus je vriendin is dus wel zo'n type...quote:Natuurlijk zijn het niet de ruige ontdekkingsreizen etc, maar dit soort meiden zijn 10000 keer beter dan die kutjes die op hun 15e een vriendje krijgen en er dan ook maar meteen mee trouwen en in Almere gaan wonen met 2.3 kutkoters..
We kunnen niet allemaal de stoere ontdekkingsreiziger zijn, maar doe mij maar 10000 keer liever een chick die iig wat durft en probeert dan zo'n suffe huismuts.
Zoals Zith hierboven al aangeeft - er zijn meer dan genoeg vrouwen op de wereld om níet tussen deze twee categorieën te hoeven kiezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, wie heeft jou het recht gegeven om te bepalen hoe het hoort vent?.
Natuurlijk zijn het niet de ruige ontdekkingsreizen etc, maar dit soort meiden zijn 10000 keer beter dan die kutjes die op hun 15e een vriendje krijgen en er dan ook maar meteen mee trouwen en in Almere gaan wonen met 2.3 kutkoters..
We kunnen niet allemaal de stoere ontdekkingsreiziger zijn, maar doe mij maar 10000 keer liever een chick die iig wat durft en probeert dan zo'n suffe huismuts.
Ik heb genoeg gereisd om het niet avontuurlijk en spannend te vinden. En minpunten voor je anti-Amerikaanse sentimenten, want Australie is al kapitalistisch (tenzij je natuurlijk alleen maar met Europese gelijkgestemden backpackers samenkliekt). Indonesië kapitalistisch met een sausje cultuur. Afrika kapotgemaakt door goedbedoelde hulporganisaties, katholieken en islamisten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef KoperenPloert het volgende:
Al die afgunstige, burgerlijke postertjes hier die niet verder durven te reizen dan de hoofdstad van hun provincie met de NS.Wie wil er nou niet eens een keer een 'avontuurlijke' reis naar bijvoorbeeld Afrika, Australië of Indonesië maken? Ik ga binnenkort ook weer voor een paar maanden rondreizen en laat mij je vertellen dat het hartstikke avontuurlijk, spannend en leuk kan zijn. Heeft niks te maken met je willen bewijzen jegens je medemens. Heerlijk is het, even helemaal weg van dit steeds materialistischer en Amerikaans wordende klimaat.
..knip..
Ik vind mensen met een half jaar backpack ervaring meestal ook in de suffe huismuts categorie vallen, vaak ook gedaan van nog 1x keer gek doen en dan studie afronden en/of gaan werken. Van die types die zweren bij de Lonely Planet, die voldaan met 100 andere backpackers die ook de Lonely Planet lezen in dat oh zo (destijds) unieke kroegje tezamen komen om de (tegen die tijd niet meer) authentieke sfeer te bejubelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het niet de ruige ontdekkingsreizen etc, maar dit soort meiden zijn 10000 keer beter dan die kutjes die op hun 15e een vriendje krijgen en er dan ook maar meteen mee trouwen en in Almere gaan wonen met 2.3 kutkoters..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een half jaar backpack ervaring meestal ook in de suffe huismuts categorie vallen, vaak ook gedaan van nog 1x keer gek doen en dan studie afronden en/of gaan werken. Van die types die zweren bij de Lonely Planet, die voldaan met 100 andere backpackers die ook de Lonely Planet lezen in dat oh zo (destijds) unieke kroegje tezamen komen om de (tegen die tijd niet meer) authentieke sfeer te bejubelen.
Werken voor artsen zonder grenzen bijvoorbeeld, dat is pas avontuurlijk.
Ik hoop toch dat jij reist omdat je het leuk vindt en niet omdat je denkt dat dat je stoer maakt. Ik maak dat soort reizen niet omdat ik er geen behoefte aan heb.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef KoperenPloert het volgende:
[..]
Oh, ik voel mij niet op mijn pik getrapt hoor. Ik weet als actieve reiziger wel beter.Ik vind het eerder sneu voor al die mensen die bij voorbaat al avontuur en reizen afzweren en zelfs afzeiken, terwijl ze het nog nooit gedaan hebben en er waarschijnlijk nooit het lef voor zullen krijgen.
[...]
Dat kan, maar ze beweren vaak dat ze erg zo'n open blik van krijgen, dat het ze ontwikkelt als mens en dat soort dingen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen gaan om te relaxen en wat anders te zien dan Nederland.
Misschien is dat wel zo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze beweren vaak dat ze erg zo'n open blik van krijgen, dat het ze ontwikkelt als mens en dat soort dingen.
Dat kan, maar ik vind het een beetje triest overkomen als ze zich er zo op laten voorstaan dat ze die reizen maken. Prima als je (= men) het doet, fijn als je het leuk vindt, maar doe niet of je een soort verlichte geest bent als je terugkomt. Dat vind ik sowieso misplaatst.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo.Jij zal het nooit weten, jij maakt dat soort reizen niet
We zijn maar heel even op deze aardkloot, dus het lijkt me logisch dat je zoveel mogelijk tijd wilt doorbrengen met de mensen van wie je houdt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Zith het volgende:
En lekker part-time een doodlopend administratief of adviserend baantje nemen zodat ze genoeg tijd met de kinderen kunnen doorbrengen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
We zijn maar heel even op deze aardkloot, dus het lijkt me logisch dat je zoveel mogelijk tijd wilt doorbrengen met de mensen van wie je houdt.
Zo nu weer lekker verder ranten.
inderdaad van die holbewoners die niet verder dan hun dorp met hekken eromheen uitkomen. Die het buitenland ''vast niks aan, holland is ook best leuk'' vinden uhu geloof je et zelf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan van die boerinnen die hun hele leven in Nederland blijven.
Ze hoeven er niet zo gewichtig over te doen, da's alles.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad van die holbewoners die niet verder dan hun dorp met hekken eromheen uitkomen. Die het buitenland ''vast niks aan, holland is ook best leuk'' vinden uhu geloof je et zelf?
wat is dit voor jaloers gedoe, vaak is een tweede of derde wereldland qua natuur en cultuur veel en veel mooier en dát is de reden waarom mensen reizen
En dat sommige vrouwen alleen gaan heeft soms zijn gewone of rare redenen
maar pfff, komop zeg laat ieder in z'n waarde,
Sommigen wel ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad van die holbewoners die niet verder dan hun dorp met hekken eromheen uitkomen. Die het buitenland ''vast niks aan, holland is ook best leuk'' vinden uhu geloof je et zelf?
wat is dit voor jaloers gedoe, vaak is een tweede of derde wereldland qua natuur en cultuur veel en veel mooier en dát is de reden waarom mensen reizen
En dat sommige vrouwen alleen gaan heeft soms zijn gewone of rare redenen
maar pfff, komop zeg laat ieder in z'n waarde,
Ik pak er nog een biertje bij, moet je ook?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Pinterman het volgende:
De laatste paar pagina's van dit topic bestaan louter en alleen uit mensen die niet verder hebben gelezen dan de OP, en veteranen van de eerste pagina () die uitleggen dat het niet over reizen an sich gaat.
Nog 4 pagina's, männer! Doorbijten nu!
Het is de 38ste alweer, maar vooruit dan maar! Doritos zijn wel opquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik pak er nog een biertje bij, moet je ook?
Damn gast, denk om je lever.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Het is de 38ste alweer, maar vooruit dan maar! Doritos zijn wel op
Sowieso hostelsquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ben ook wel alleen op reis (of: vakantie) geweest en dat is inderdaad tof hoor, al zag je in die hostels wel altijd van die types (zowel mannen als vrouwen) die niet veel verder kwamen dan datzelfde hostel en iedere avond achter de computer zitten. Of zelfs hun laptop meenemen en daar hele dagen op zitten te internetten.
Ja, dan ben je inderdaad echt weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |