Niet waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
''vast niks aan,
Waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
holland is ook best leuk''
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Pinterman het volgende:
Terechte klacht. Geweldig hoor, zo'n reis, absoluut waar. Dat soort wijven doen het echter alleen maar om wat TS al zegt - zichzelf en de wereld proberen te bewijzen dat ze zo zelfstandig en vrijgevochten zijnHet zijn meestal ook van die zweterige figuren die geen BH dragen omdat ze zich anders niet vrij kunnen voelen. En na zo'n reis (80% van de gevallen is het naar Afrika. Je weet gewoon dat het vanwege de negerpiemels is) komen ze ook nooit meer verder dan Frankrijk.
Een all-in vakantie is heel wat anders dan rondreizen. Reizen moet je ook alleen doen omdat je het leuk vindt en wat van een land/cultuur wilt zien. Niet om je te bewijzen of jezelf te ontdekkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een all-in vakantie heb je toch een kekke zomer. en neej, dit is geen troll.
Mensen die depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Als je maar niet over mij heen vaart met je donken kop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een waardeloze all-in vakantie in Turkije of Spanje en heb je toch een kekke zomer.
Mensen die gelijk depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Ieder zijn ding. Ik vind andere landen juist fantastisch, ook al heb ik nog niet veel kunnen reizenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een all-in vakantie heb je toch een kekke zomer. en neej, dit is geen troll.
Mensen die depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Mensen die zich niet in hun eigen stad of dorpje kunnen vermaken. Vaak is daar nog meer te doen in de zomer dan je denkt. Zo ga ik deze zomer beetje zeilen over de Friese meren, zuipen en feesten op de sneekweek, lekker zuipen tijdens het skutsjesealen, misschien een paar x naar het strand in Julianadorp. Scheelt me 1000 euro op een waardeloze all-in vakantie in Turkije of Spanje en heb je toch een kekke zomer.
Mensen die gelijk depressief worden en kankeren op NL, omdat ze toevallig een zomer niet op vakantie kunnen. Fantasieloze noobs![]()
Genoeg meisjes van 16 die wel even met een kerel van 30 willen spelen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
...
Troll?
Of ben je gewoon te kortzichtig? Al wel eens buiten Europa geweest? Of zit je elk jaar lekker te zuipen tijdens de sneekweek, waar de meisjes 16 blijven terwijl je zelf de 30 nadert?
Wow, da's echt stoer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:20 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Genoeg meisjes van 16 die wel even met een kerel van 30 willen spelen hoor.
Na 28 heideweken heb ik het hier wel gezien hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Niet alle hostels zijn ranzige zweethokkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Sowieso hostelsJe gaat toch niet met die stinkhippy's op een slaapzaal liggen?
Ik ben nog aan het bijkomen van de kater van al die pils die we hier hebben gedronken. Die broodjes zijn nooit gekomen he? Vrouwen hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Crutch het volgende:
Oh god, het topic is veranderd in een thea party.
quote:
Thea party.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Crutch het volgende:
Oh god, het topic is veranderd in een thea party.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alle hostels zijn ranzige zweethokkener zitten best leuke en luxe tussen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
Kick; de chick waar ik het over had die alleen naar Mexico ging, was na een week al terug.
"Ja ze spraken daar allemaal Spaans en geen Engels."
Inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 09:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]leg 10 euro bij en je slaapt in een hotel waar je wel een douche voor jezelf hebt en je niet je kamer hoeft te delen met wilvreemden.
Stel je voor je wordt s'ochtends wakker staat er een dronken Canadees in je koffer te zeiken.... leuk hoor zo'n hostel ! en zo goedkoop !
Mensen wiers definitie van een vakantie "lekker zuipen" isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Sowieso reizen![]()
Wel iets meer dan tien euro meestalquote:Op woensdag 1 september 2010 09:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]leg 10 euro bij en je slaapt in een hotel waar je wel een douche voor jezelf hebt en je niet je kamer hoeft te delen met wilvreemden.
Stel je voor je wordt s'ochtends wakker staat er een dronken Canadees in je koffer te zeiken.... leuk hoor zo'n hostel ! en zo goedkoop !
oei dat is wel errug hard en scherp,vind je niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef maickeltje het volgende:
En dan maar huilie huilie doen als ze joran tegen komen en als hij ze in de zee flikkert.
Wiers?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen wiers definitie van een vakantie "lekker zuipen" is
'Vrouwen die' topicsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Na het inmiddels al heel succesvolle topic vrouwen die alles ontkennen m.b.t. onder andere relaties heb ik besloten een nieuw KLB-topic te openen.
Precies.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Terechte klacht. Ik weet EXACT wat voor wijven TS bedoeld.
Alsof 3 maanden op een al een jaar minitieus van te voren voorbereide en via Twitter/Facebook/Hyves dagelijks te volgen reis door het levensgevaarlijke en wilde Australie opeens je een vrouw van de wereld maakt.
Sorry?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
'Vrouwen die' topics![]()
En deze is er trots op al twee te hebben geopendAnders word je toch lekker homo? Ga ook lekker IT doen en verdien genoeg geld zodat je 'ze' ook niet tegen hoeft te komen in de bus. Zorg er gewoon voor dat je zo min mogelijk met vrouwen te maken hebben, zodat je ook niet meer jaloers op ze hoeft te zijn.
NIKS aan toe te voegen.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Terechte klacht. Ik weet EXACT wat voor wijven TS bedoeld.
Alsof 3 maanden op een al een jaar minitieus van te voren voorbereide en via Twitter/Facebook/Hyves dagelijks te volgen reis door het levensgevaarlijke en wilde Australie opeens je een vrouw van de wereld maakt.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neem eens wat kruidenthee! Ik voel die agitatie opborrelen! Tja, dat is het karma van je vorige leven hè! Meid, wat jij moet doen is...
quote:Ze hebben lang met state teachers moeten werken, omdat deze de registratie hadden en er dus financien binnenkwamen van de staat, maar daarmee verdween de hele antroposofische identiteit.
Met Hajnalka en mij hebben ze deze kwaliteit voor de volle 100 procent, alleen niet de staatsinkomsten...dus zouden ze een staats teacher aan moeten nemen, want Vrije Schoolleekrachten zijn niet in overvloed in Nieuw Zeeland.
Er bestaat zo'n groot verschil tussen een reguliere kleuterschool en een Vrije School kleuterklas.
Dat is zo moeilijk over te brengen op een state teacher; ze slaan op hol als je begint over de engel van een kind, of over de geesteswereld, of over het ether lichaam of astrale lichaam van een kind. Dat kan in een gewoon gesprek als ingewikkeld zijn, maar als je en een leerkracht moet inwerken, envaak helemaal niet op zit te wachten) maakt het het werk in een Vrije School behoorlijk zwaar.
Als je vrouwen echt zo irritant vindt, dat je gaat pochen met het 'succes' van je vorige vrouwen-klaag topic, dan zou ik vrouwen inderdaad maar zoveel mogelijk vermijden, komt toch niet meer goedquote:Op donderdag 2 september 2010 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry?Er zijn geen dingen aan vrouwen die jou irriteren? En als dat wel zo was, zou je homo moeten worden?
![]()
Als hij echt zo tegen vrouwen is, kan alleen een vrouw het oplossen.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Als je vrouwen echt zo irritant vindt, dat je gaat pochen met het 'succes' van je vorige vrouwen-klaag topic, dan zou ik vrouwen inderdaad maar zoveel mogelijk vermijden, komt toch niet meer goed
Denkt niet dat dat nog helpt. Het zou hem wel inspiratie kunnen geven voor het openen voor vele succesvolle topics. Met zijn hulp kan de klaagbaak nog wel eens onzin inhalen wat betreft het aantal posts!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als hij echt zo tegen vrouwen is, kan alleen een vrouw het oplossen.
Tuurlijk wel, de enige die zijn negatieve mening over vrouwen kan veranderen is een goede vrouw.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Denkt niet dat dat nog helpt. Het zou hem wel inspiratie kunnen geven voor het openen voor vele succesvolle topics. Met zijn hulp kan de klaagbaak nog wel eens onzin inhalen wat betreft het aantal posts!
Succes, we staan allemaal achter je, TS
Mijn koffiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef maickeltje het volgende:
En dan maar huilie huilie doen als ze joran tegen komen en als hij ze in de zee flikkert.
Ik snap echt niet wat je bedoelt, sorry.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Als je vrouwen echt zo irritant vindt, dat je gaat pochen met het 'succes' van je vorige vrouwen-klaag topic, dan zou ik vrouwen inderdaad maar zoveel mogelijk vermijden, komt toch niet meer goed
Het komt over alsof je wat frustraties op me probeert af te reageren. Gebeurt vaker op Fok, maar bij jou ligt het er wel erg dik bovenop.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Denkt niet dat dat nog helpt. Het zou hem wel inspiratie kunnen geven voor het openen voor vele succesvolle topics. Met zijn hulp kan de klaagbaak nog wel eens onzin inhalen wat betreft het aantal posts!
[...]
Nu nog even wachten op de post van Zeurnietzo waarin hij dit ontkent.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de enige die zijn negatieve mening over vrouwen kan veranderen is een goede vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |