Mannen zijn de profeten van de waarheid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
En een man zegt: alle vrouwen zijn hoeren!
helemaal mee eens
Mannen hebben zich in de baarmoeder verder ontwikkeld dan vrouwen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen zijn de profeten van de waarheid.
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mannen hebben zich in de baarmoeder verder ontwikkeld dan vrouwen.
vrouwen zijn achterbakse leugenachtige jaloers stoephoeren en niets meer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef padlarf het volgende:
Heerlijk dit, als je commentaar hebt op vrouwen, krijgen ze een Pavlov reactie![]()
Als je ergens veel vrouwen wilt hebben, moet je zeggen dat er geen vrouwen mogen komen. Binnen een mum van tijd staat het vol met schuimbekkende pseudofeministes![]()
Wow.quote:
Dat sla ik er wel uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik ben zelf net zo erg en ik heb daar zelf een ontiegelijke hekel aan
In reactie willen wij 'de moderne vrouw' een die op commando de allerdaagse dingen toe, maar zich niet bemoeid met onze zakenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Crutch het volgende:
Uit de Nederlandse geschiedenis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk kwam er de 'nieuwe man'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt het niet eens tijd dat we ons niet druk gaan maken om die zeurende vrouwen en desnoods gaan 'remanciperen'?
Maar wel lief zijn voor de vrouw.
[ afbeelding ]
Dank je wel, goed gedaan lieverd.
En dit negeer je Federer-Fan? Het antwoord op waarom vrouwen zo doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
Nuances noemen we dat. Natuurlijk hoeven we geen supermodel als man, maar hij moet er wel leuk uitzien. We hoeven geen miljardair, maar ook geen uitkeringstrekker.
Ik denk dat dat nog het minste is..quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Ivo1986 het volgende:
De vrouwen zijn de schuld van de crediet crisis!
Eigen schuld als je over nuances in KLB begintquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit negeer je Federer-Fan? Het antwoord op waarom vrouwen zo doen?
Neh, ik vind het prima zo; laat vrouwen maar gewoon lekker in de waan waarin ze denken te weten wat ze willen en zich sterk voelen in de maatschappij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
In reactie willen wij 'de moderne vrouw' een die op commando de allerdaagse dingen toe, maar zich niet bemoeid met onze zaken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
was jij niet gebanned?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ligt het aan mijn bier, of is deze OP kut geschreven?
Ja dat is toch domquote:
Oh, was het serieus bedoeld? Ik dacht je de op aan het ontkennen wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat dan steeds weer moeten valideren door ostentatief vermoeid puffend te verkondigen wáár ze dan toch wel zo druk mee zijn, welke 'projecten' (quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Crutch het volgende:
Neh, ik vind het prima zo; laat vrouwen maar gewoon lekker in de waan waarin ze denken te weten wat ze willen en zich sterk voelen in de maatschappij.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Crutch het volgende:
Uit de Nederlandse geschiedenis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk kwam er de 'nieuwe man'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt het niet eens tijd dat we ons niet druk gaan maken om die zeurende vrouwen en desnoods gaan 'remanciperen'?
Maar wel lief zijn voor de vrouw.
[ afbeelding ]
Dank je wel, goed gedaan lieverd.
Bt hij kan niet met vrouwen communiceren zo te zien aan zijn OP, dus laat hem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |