De meeste is niet de helft hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef _Led_ het volgende:
Simpel : het komt door jouw gebruik van "de meeste".
Nee, de meeste vrouwen willen niet een man die stoer is.
Nee, de meeste vrouwen willen ook geen watje.
Het zit zo half-om-half.
Die vrouwen hebben dus kei-gelijk en jij bent dus gewoon kei-dom
De ts is dom en weet dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste is niet de helft hoor.
En dat ik dom ben, hoeven jullie niet steeds te herhalen.Dat weet ik nu wel.
![]()
Als het je zo vaak gezegd wordt, weet je het op een gegeven moment wel.quote:
"Women in Control Fund"quote:
Nee, dat is het punt nou juist, pannenkoekquote:
Hoe kom je erbij dat die dingen half-half zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt nou juist, pannenkoek
Dat is precies waarom ze geen van beide stellingen onderschrijven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef _Led_ het volgende:
Nou, als de de ene kant niet de meeste heeft en de andere kant ook niet zit je op de helft he
die mening deel ik.quote:
En dan de volgende dag inderdaad wel antwoord geven waar door jij zoiets hebt van Qué?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef Crutch het volgende:
O ja, nog iets.
Als je vraagt wat ze wil dan krijg je geen antwoord.
Nou ja, niet direct iig.
Oh, dat hebben ze wel hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef meneerbanaan het volgende:
Vrouwen hebben niet genoeg verstand om optimaal te profiteren van het feminisme.
En een man zegt: alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat trouwens ook weer gek is, is dat vrouwen heel erg vaak zeggen: "Een vrouw wil […]"
En dat wordt dan aangevuld met:
- een man die haar verovert;
- een man die ze moet beheersen.
- een man die ze in spanning laat.
- etc.
Het gekke vind ik dan dus dat ze namens alle vrouwen spreken. Mannen hoor ik dat zelden doen. Die zeggen, en dat vind ik ook een stuk logischer, wat ze zelf willen, niet wat zij en alle anderen mannen willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |