quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:49 schreef rijsttafel het volgende:
Ik snap dit wel, ookal zijn vliegtuigen zo'n 100 keer toffer. Een mannelijke hobby, maar niet erg mannelijk dat je diegene die je blocnote jatte niet hebt achtervolgd.
Liefst in Leeuwarden. Eventueel Groningen of Zwolle. Utrecht gaat ´m bijvoorbeeld niet worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef Yreal het volgende:
Deal. Hoever van huis ben je bereid te reizen?
Haha, nee, dat was ik niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:34 schreef Omniej het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een treinenspotter gespot. Zat ook met een kladblokje op een bankje pal onder mijn raam. Moest meteen aan dit topic denken.
Zeg me alsjeblieft dat jij niet in Amsterdam was vandaag, Socios.
quote:
quote:
Ze spotten jou ook wel, maar ze zetten dan in hun lokale database dat jij een treinspotter bent.quote:
Nou, wie weet ken je 'm.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nee, dat was ik niet.![]()
Misschien iemand van hier: http://www.somda.nl/forum(...)eb+jij+al+gespot%3F/
We kunnen wel een topic openen "Spot de spotter"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, wie weet ken je 'm.
[ afbeelding ]
Hij moet gisteren rond 13:45 op station Bijlmer/Arena een trein hebben gespot.
Ok.. Laat ik me even verbeteren momentje....quote:
Oh oke! Ik dacht al dat je treinspotters wilde doodmake.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:42 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ok.. Laat ik me even verbeteren momentje....
*Haalt diep adem.. en concentreert zich..*
Dood maken die mensen die het hebben gejat!
Zo.
Je fascinatie voor treinen vind ik de ware klacht.quote:Zojuist ging ik, zoals wel vaker, de treinstelnummers noteren van de treinen die bijna zouden vertrekken. Ik loop op het station alle sporen af en noteer alle treinen (om later in te voeren in de landelijke database)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Is dit topic nog steeds bezig?
ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Is dit topic nog steeds bezig?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef 9611Niels het volgende:
Dit topicnummers van treinen opschrijven
deze kick
weggaan vanwege een nieuwe layout
terugkomen
Socios gevenquote:
SwJ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Maroon het volgende:
Had TS nou met die ene mod uit ONZ geneukt?
Ff fappen brb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef Bundesrepublik het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nieuwjaar.
Nee Socios komt uit Friesland.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef Belle_Elle het volgende:
Is Socios die ouwe baas (bril, baard, geen snor) die altijd met zijn fototoestel treinen zit te spotten bij Dordrecht-Zuid?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef 9611Niels het volgende:
Dit topicnummers van treinen opschrijven
deze kick
weggaan vanwege een nieuwe layout
terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |