De titel van de serie is leuk dubbelzinnigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:44 schreef FreezePop het volgende:
Hard times... are coming to your toooown!
20 minuten is precies lang genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het erg leuk, ondanks alle cliché's.
vind er ook wel schattigquote:
SPOILER: Tekst uit de serie....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarvoor moet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Oh vetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond heb ik een telefonisch interview met Paul Iacono, het resultaat volgt z.s.m. op de voorpagina van FOK!
Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Vind het ook wel een geinige serie! Heerlijk over de top en niet nadenken. Alle typische cliche's worden er door heen gehaald. Ook wel grappig dat die Jenny al 29 is dacht ik en nu voor tiener moet spelen haha.
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echter
Hij is in maart 31 gewordenquote:
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh vet
Hoe komt het dat Fok hier aandacht aan geeft?
Not badquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteld
Maar er komt gegarandeerd een seizoen 2 dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef DrSmoke het volgende:
Heerlijke show dit. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog, maar na aflevering 1 eindelijk te hebben gekeken, kon ik niet meer stoppen!! Wat een lekker wijf is die Amber Lancaster ook zeg en dat buurmeisje mag er ook best zijn!! Jammer dat er nog maar 3 afleveringen zijn dit seizoen...
Dat doen ze standaard in de VS met tienercomedy'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigen
Das ook de enige (flauwe) manier om de serie houdbaar te houden. Wanneer hij de eerste aflevering al Jenny paalt is de serie sowieso over. Natuurlijk moeten ze dingen niet te lang rekken, maar dat moeten we nog zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Vond de 9e aflevering niet heel best. Elke aflevering eindigt eigenlijk met een teleurstelling. Hij zet nooit door en blijft altijd eerlijk. Zaten wel wat geinige elementen in deze aflevering. Volgende aflevering wordt echt killer afgaande op de preview
Die emo was geniaal. Eerst dat shot van "The Dark Knight" en dan die kop van hem.quote:
Is die ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef flyguy het volgende:
Dacht dat vandaag de nieuwe ep al uit zou komen.... bah
Ja, het gaat nog steeds te langzaamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is die ook
het duurt altijd alleen even voordat die ook worden verspreid.
Rustig aan..;)
200 jaar geleden duurde het 5 jaar. niet dat er toen al series waren maargoed.
U get the point right?
Ik dacht dat je de serie niks vondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
The Hard Times of RJ Bergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de serie niks vond?
ook als torrent? en waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
Je inbox is vol idiot.quote:
Is dit al op FOK! geweest?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond heb ik een telefonisch interview met Paul Iacono, het resultaat volgt z.s.m. op de voorpagina van FOK!
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef pberends het volgende:
Hij was weer leuk met die ex-militair.
August 16, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E11)
August 23, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E12)
Binnenkort nog twee afleveringen, daarna nieuw seizoen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijft
quote:TVGuide.com learned exclusively on August 2, 2010 that the show had been renewed for a second season of 12 episodes.[1]
Maar 12 afleveringen. Damn, dat is wel zonde. Naja, dan verwacht ik wel dat het 2e seizoen voor kerst op de buis is!quote:
Je moeder? Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:
Een tripod.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:41 schreef Big_Daddy het volgende:
Wat voor handicap heeft die RJ Berger dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.
Donders, je voelt het al aankomen dat RJ Lily gaat vragen voor het bal. En je zit zo op het eind van het aflevering te denken van, zal hij het nu wel of niet zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more debt, the better
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef flyguy het volgende:
[..]Ik ken Final Destination nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Maar de gezegden 'boontje komt om z'n loontje', 'what goes around, comes around', 'what goes up, must come down' toch wel? Een soort van dat gemixt met het 'lot'... 'Je kunt je lot niet ontlopen.' En de dood ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ken Final Destination niet
Ha, fair enough.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar de gezegden 'boontje komt om z'n loontje', 'what goes around, comes around', 'what goes up, must come down' toch wel? Een soort van dat gemixt met het 'lot'... 'Je kunt je lot niet ontlopen.' En de dood ook niet.
Ik dacht altijd dat het Robert-Jan was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef MrManiak het volgende:
Vrijdag komt de special op de voorpagina van FOK! met:
- De introductie van de eerste aflevering
- Karakterbeschrijving
- Trailer
- Foto's
- Een interview met Paul Iocono waarin hij antwoordt geeft op de vragen hoe hij aan de rol is gekomen, hoe dicht hij tot zijn rol als RJ staat en waar de afkorting 'RJ' eigenlijk voor staat.
Kijken he!
http://www.zimbio.com/Pau(...)Iacono+Hard+Times+RJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het Robert-Jan was.Niet goei nie?
Ik ga kijken!
quote:Richard James Burger or RJ is a budding hipster, intellectual, 15 year old kid stuck in the middle of
Bijna 30 en volgens mij is ze nog geen mom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef Wouter2006 het volgende:
wat is die Jenny me toch een partij lekker zeg,
je zou ook helemaal niet zeggen dat ze al 29 is (milf?)
Wat een overdreven gezanik op de FP over deze serie zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef pberends het volgende:
FP-bericht:
Nieuwe tiener-comedyserie op MTV
Interview RJ Berger:
http://frontpage.fok.nl/review/400831/1/1/500/special-the-hard-times-of-rj-berger.html.
Ach ja, dat was wel te verwachten. Alsof de serie überhaupt veel met MTV te maken heeft, het had net goed door een ander bedrijf geproduceerd kunnen worden. De serie is gewoon pure flauwe entertainment, maar schijnbaar wil het FP-volk dat er intellectuele diepzinnige boodschappen in comedyseries zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat een overdreven gezanik op de FP over deze serie zeg
Oh ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Kben de nieuwste aan het binnenhalen.
WTH! Dat is geen seasons finale van een luchtige komedie!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh ja.De seasonfinale. Bedankt voor de heads-up!
Net gekeken en eensch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
WTH! Dat is geen seasons finale van een luchtige komedie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef n0ir het volgende:
Haha wat is het toch een knotsgekke serie, ik vond het echt een geweldige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:Nee. Kan toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil dat dus ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader van Jenny vond ik wel goed trouwens.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef JD_SLR het volgende:
Ik vond de laatste aflevering juist geweldig. Gewoon omdat dit soort dingen nooit gebeuren in comedies. Het was erg verrassend allemaal. Erg realistisch is het niet, maar dat is het de hele serie nog niet geweest. Het absurde maakt het juist zo gaaf en bij deze aflevering helemaal.
Ja, dat is het dus. Ik kijk een heleboel series en daarom vind ik het zo verfrissend. Maar als je weinig series kijkt, kan ik me voorstellen dat je hier misschien niet van houdt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zienMaar ik heb liever dat ze dit soort dingen in andere comedies gooien. Ik kijk sowieso weinig series en dan moet het net in deze gebeuren
Dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef R.vonBierelier het volgende:
Mijn gezicht toen ik er achter kwam dat Jenny bijna 30 wordt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:56 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Je kan dit ook niet seizoenenlang rekken. Het wordt wel erg voorspelbaar als het iedere keer net niet luktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.
Toch vraag ik me af of je het echt vulgaire bagger vind of dat je het gewoon leuk vind dingen af te keuren. Deze season finale vond ik erg sterk, goede grappen met een eind dat origineel en relatief diep was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.
Freaks and geeks misschien?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Anatool het volgende:
Geinige serie met vele lekkere chicks en ook enkele heersende figuren zoals die ouders van RJ en zijn vriend Miles![]()
Zijn er series die aanleunen bij dit geinig vermaak ?
Gaat er ook niet komen vrees ik...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Aankomende vrijdag begint seizoen 2
JA, WAT NOU JONGE?quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
JA, WAT NOU JONGE?
..
Oh... hij aired vandaag?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischInderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischBij My baby tijdens die begrafenis had ik echt zoiets van WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorilla
QFTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Net gekeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorEn die nieuwe chick die straks zal daten met RJ is toch stukken minder dan Jenny
. Ik bedoel als Jenny er niet in had gezeten was de show sowieso al stukken minder geweest.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29quote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand al cijfers of het een beetje goed was qua ratings?
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)quote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29
3,1 miljoen kijkers, een record. Zeker voor MTV beregoed.
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)
Ik zie hier nog wel een seizoen na komen hoor. 1e seizoen deed het relatief goed en zeker beter dan verwacht. Ik ben overigens wel voor een einde in de trend van Jenny en RJ die gaan trouwen ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.
Ik blijf die episode met die babysitter de beste vinden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb het hele 1e seizoen in 1 keer vandaag gekeken, zeer toffe serie. Maar wat een fucking matig einde, gaat helemaal nergens over.
Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef bascross het volgende:
Alleen die Lily vind ik niet echt een toevoeging.
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.
Vinny, dát is pas een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waarde
Hij zal geen blijvertje zijn maar Vinny was inderdaad echt goed deze aflevering. Volgende aflevering misses Hilton. Dat wordt echt dramaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vinny, dát is pas een toegevoegde waarde![]()
Hij is the Fonz uit "happy days" en Slater van "Saved by the Bell"![]()
Ik hoop echt dat hij een blijvertje is
Hij is best aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef bascross het volgende:
De nieuwe aflevering is te downloaden. Ik weet nog niet of het goede kwaliteit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 19:08:39 ]
Wel handig zo'n moederquote:
Ach ja, we zien het vanzelf wel. De kijkcijfers zijn prima en het seizoen is allang opgenomen. Komt vast wel ergens in de komende wekenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Goeie derde aflevering!
Gelukkig komt morgen gewoon de vierde aflevering, 'Ugly Jenny'.
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat is ook vaak het probleem bij series..Wat moet je doen als de hoofdpersoon eenmaal het meisje van zijn dromen "te pakken heeft"..
Ah joh, ze moeten wat doen om de tijd te vullen. Ik vond 'm wel weer aardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Vond hem ook niet best nee..en why the fuck would we want to see an ugly Jenny
Dat weet ze toch nog niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
Zoals ik zei dus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ze toch nog niet?
Volgens mij komt dat binnen kort in een aflevering? Dat zag ik tenminste in het voorstukje na de eerste aflevering en die scene ben ik in de afleveringen erna nog niet tegen gekomen dus....
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.quote:Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest.
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
[..].
RJ Berger moet je niet met de meest kritische oog kijken.
Ah sorry, niet zo goed gelezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoals ik zei dus...
[..]
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.
[..]
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?
Why you be hatin'?quote:
Lily.quote:
Even the best isn't good enough.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Nee, irl is het een leuk meisje, maar in tv-series moeten we de lat hoog leggen
Als we onze lat op tv al niet hoog leggen dan komt het in het echte leven gewoon niet goed en daar komen alleen maar lelijke kinderen vanquote:
Ach. Die kinderen groeien dan op als kluizenaars, achter de computer zittend en hanteren hun eigen 'internetlat' waarbij de aan te voldoene eisen van de tvlat in het niet vallen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we onze lat op tv al niet hoog leggen dan komt het in het echte leven gewoon niet goed en daar komen alleen maar lelijke kinderen van
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach. Die kinderen groeien dan op als kluizenaars, achter de computer zittend en hanteren hun eigen 'internetlat' waarbij de aan te voldoene eisen van de tvlat in het niet vallen.
quote:
Die coach is ook echt een kop kleiner dan de moeder van RJquote:
Had altijd al het gevoel gehad dat de coach zijn moeder zal neukenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Die coach is ook echt een kop kleiner dan de moeder van RJ.
Ja tuurlijk jongen... die rare Amy is fuckable, maar haalt het natuurlijk lange na niet bij Jenny.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Pollore het volgende:
mwah, als je die amy zonder bril ziet en met bh dan verkies ik haar dik boven jenny. sowieso zal die amy ownage zijn in bed just look in her eyes ;-)
Niet knapper, maar wel geilerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/#q=B(...)851f8&hl=nl&safe=off
Mrs. K is misschien nog wel knapper dan Jenny. Miles.
Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef theSummoner het volgende:
Staat de nieuwe er alweer op? Uitzending in Amerika is op zondag toch? Ik kan 'm vooralsnog nergens vinden
Yes, en het is goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef davako het volgende:
WTF is dit weer begonnen.Ben benieuwd hoe dit seizoen is. Is het weer te zien op de amerikaanse MTV website?
Meestal is seizoen 2 van zo'n low budget serie meestal een stuk minder, maar hier is het inderdaad niet het geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes, en het is goed!Seizoen 2 is goed. Als dit zo door gaat verwacht ik ook nog wel een seizoen 3.
Dát en...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezer?
Ze zoeken de afgelopen tijd telkens excuses om appearances te maken. Vooral ook op YouTube. Je moet wat, als je dreigt weg te vagen in de bladzijden des geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?
Viel mij eerder al op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Bazen aflevering weer! Vooral die coach: Suprise motha fucka!Goede serie, blijft leuk!
Klopt. Het feit dat hij een enorme schwans heeft komt helemaal niet meer terug. Iets wat juist voor grappige situaties zorgde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Anatool het volgende:
Vond het eerste seizoen beter, nu is het gewoon een high school serie en gaat het allang niet meer over twee nerds/speciale gave/onbereikbare liefde/...
Ik vreesde al: coach een hoofdrol in deze film? Oh nee. Gelukkig was ie maar een paar seconden in beeld.quote:
Alsof een serie daar eeuwig op kan teren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt. Het feit dat hij een enorme schwans heeft komt helemaal niet meer terug. Iets wat juist voor grappige situaties zorgde.
Met die onbereikbare liefde was ik wel een beetje klaar en op zich zijn het nog steeds 2 nerds.
Nee, maar het was wel de insteek van de hele serie. Dus als daar af en toe iets van terug zou komen zou wel logisch zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof een serie daar eeuwig op kan teren.
Haha, 'insteek' zegt 'ie!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel de insteek van de hele serie. Dus als daar af en toe iets van terug zou komen zou wel logisch zijn.
wie?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef yosander het volgende:
Geweldig vermaak deze serie!
Jammer dat Clair zo opeens van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
[ afbeelding ]
Dát...quote:
Heb van de week alle afleveringen bekeken. Je moet toch wat tijdens je examensquote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Ach zo. Lijkt wel een eeuw geleden.
http://www.mtv.com.au/news/2e44ff7b-rj-berger-kiss-and-tell/
Wil je het weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 21:42:40 ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet wel lukken lijkt mij, na het zien van een filmpje dat vandaag op Dumpert stond
http://www.dumpert.nl/med(...)lol_met_condoom.htmlOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |