De titel van de serie is leuk dubbelzinnigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:44 schreef FreezePop het volgende:
Hard times... are coming to your toooown!
20 minuten is precies lang genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het erg leuk, ondanks alle cliché's.
vind er ook wel schattigquote:
SPOILER: Tekst uit de serie....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarvoor moet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Oh vetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond heb ik een telefonisch interview met Paul Iacono, het resultaat volgt z.s.m. op de voorpagina van FOK!
Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Vind het ook wel een geinige serie! Heerlijk over de top en niet nadenken. Alle typische cliche's worden er door heen gehaald. Ook wel grappig dat die Jenny al 29 is dacht ik en nu voor tiener moet spelen haha.
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echter
Hij is in maart 31 gewordenquote:
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh vet
Hoe komt het dat Fok hier aandacht aan geeft?
Not badquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteld
Maar er komt gegarandeerd een seizoen 2 dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef DrSmoke het volgende:
Heerlijke show dit. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog, maar na aflevering 1 eindelijk te hebben gekeken, kon ik niet meer stoppen!! Wat een lekker wijf is die Amber Lancaster ook zeg en dat buurmeisje mag er ook best zijn!! Jammer dat er nog maar 3 afleveringen zijn dit seizoen...
Dat doen ze standaard in de VS met tienercomedy'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigen
Das ook de enige (flauwe) manier om de serie houdbaar te houden. Wanneer hij de eerste aflevering al Jenny paalt is de serie sowieso over. Natuurlijk moeten ze dingen niet te lang rekken, maar dat moeten we nog zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Vond de 9e aflevering niet heel best. Elke aflevering eindigt eigenlijk met een teleurstelling. Hij zet nooit door en blijft altijd eerlijk. Zaten wel wat geinige elementen in deze aflevering. Volgende aflevering wordt echt killer afgaande op de preview
Die emo was geniaal. Eerst dat shot van "The Dark Knight" en dan die kop van hem.quote:
Is die ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef flyguy het volgende:
Dacht dat vandaag de nieuwe ep al uit zou komen.... bah
Ja, het gaat nog steeds te langzaamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is die ook
het duurt altijd alleen even voordat die ook worden verspreid.
Rustig aan..;)
200 jaar geleden duurde het 5 jaar. niet dat er toen al series waren maargoed.
U get the point right?
Ik dacht dat je de serie niks vondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
The Hard Times of RJ Bergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de serie niks vond?
ook als torrent? en waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
Je inbox is vol idiot.quote:
Is dit al op FOK! geweest?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond heb ik een telefonisch interview met Paul Iacono, het resultaat volgt z.s.m. op de voorpagina van FOK!
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef pberends het volgende:
Hij was weer leuk met die ex-militair.
August 16, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E11)
August 23, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E12)
Binnenkort nog twee afleveringen, daarna nieuw seizoen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijft
quote:TVGuide.com learned exclusively on August 2, 2010 that the show had been renewed for a second season of 12 episodes.[1]
Maar 12 afleveringen. Damn, dat is wel zonde. Naja, dan verwacht ik wel dat het 2e seizoen voor kerst op de buis is!quote:
Je moeder? Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:
Een tripod.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:41 schreef Big_Daddy het volgende:
Wat voor handicap heeft die RJ Berger dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.
Donders, je voelt het al aankomen dat RJ Lily gaat vragen voor het bal. En je zit zo op het eind van het aflevering te denken van, zal hij het nu wel of niet zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more debt, the better
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef flyguy het volgende:
[..]Ik ken Final Destination nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Maar de gezegden 'boontje komt om z'n loontje', 'what goes around, comes around', 'what goes up, must come down' toch wel? Een soort van dat gemixt met het 'lot'... 'Je kunt je lot niet ontlopen.' En de dood ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ken Final Destination niet
Ha, fair enough.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar de gezegden 'boontje komt om z'n loontje', 'what goes around, comes around', 'what goes up, must come down' toch wel? Een soort van dat gemixt met het 'lot'... 'Je kunt je lot niet ontlopen.' En de dood ook niet.
Ik dacht altijd dat het Robert-Jan was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef MrManiak het volgende:
Vrijdag komt de special op de voorpagina van FOK! met:
- De introductie van de eerste aflevering
- Karakterbeschrijving
- Trailer
- Foto's
- Een interview met Paul Iocono waarin hij antwoordt geeft op de vragen hoe hij aan de rol is gekomen, hoe dicht hij tot zijn rol als RJ staat en waar de afkorting 'RJ' eigenlijk voor staat.
Kijken he!
http://www.zimbio.com/Pau(...)Iacono+Hard+Times+RJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het Robert-Jan was.Niet goei nie?
Ik ga kijken!
quote:Richard James Burger or RJ is a budding hipster, intellectual, 15 year old kid stuck in the middle of
Bijna 30 en volgens mij is ze nog geen mom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef Wouter2006 het volgende:
wat is die Jenny me toch een partij lekker zeg,
je zou ook helemaal niet zeggen dat ze al 29 is (milf?)
Wat een overdreven gezanik op de FP over deze serie zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef pberends het volgende:
FP-bericht:
Nieuwe tiener-comedyserie op MTV
Interview RJ Berger:
http://frontpage.fok.nl/review/400831/1/1/500/special-the-hard-times-of-rj-berger.html.
Ach ja, dat was wel te verwachten. Alsof de serie überhaupt veel met MTV te maken heeft, het had net goed door een ander bedrijf geproduceerd kunnen worden. De serie is gewoon pure flauwe entertainment, maar schijnbaar wil het FP-volk dat er intellectuele diepzinnige boodschappen in comedyseries zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat een overdreven gezanik op de FP over deze serie zeg
Oh ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Kben de nieuwste aan het binnenhalen.
WTH! Dat is geen seasons finale van een luchtige komedie!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh ja.De seasonfinale. Bedankt voor de heads-up!
Net gekeken en eensch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
WTH! Dat is geen seasons finale van een luchtige komedie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |