quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Raphaelo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
En nu maar raden wat dit dan is...
Wie het weet krijgt van mij een e-cookie!
(heb een hint op het bureaublad gezet)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/CairoShell
kthxbai
Een veld met varens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Raphaelo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
En nu maar raden wat dit dan is...
Wie het weet krijgt van mij een e-cookie!
(heb een hint op het bureaublad gezet)
Als titels per kopje stonden er eerst afbeeldingen..quote:
Ja sparen duurde beetje langer dus moest nog even met win xp verder, er kan ook w7 op maar als ik dat draai wordt het 1,2x langzamer en dat wil ik niet(scheel 5seconden met internet opstarten)quote:
Dus nu doe je er al 4 seconden over? ziekelijk lang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ja sparen duurde beetje langer dus moest nog even met win xp verder, er kan ook w7 op maar als ik dat draai wordt het 1,2x langzamer en dat wil ik niet(scheel 5seconden met internet opstarten)
nope 5 seconden langer dus schat ik dat ik nu binnen 1 seconden inet open hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Dus nu doe je er al 4 seconden over? ziekelijk lang.
Danku, ik wilde gewoon iets tegen muisje zeggen omdat hij patserig doet dat hij z'n iMac krijgt en windows afkraakt.quote:
5 seconden langzamer is niet 1.2 x 1 seconde...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef muisje91 het volgende:
[..]
nope 5 seconden langer dus schat ik dat ik nu binnen 1 seconden inet open heb
_apple fanboy on_quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Danku, ik wilde gewoon iets tegen muisje zeggen omdat hij patserig doet dat hij z'n iMac krijgt en windows afkraakt.
[..]
5 seconden langzamer is niet 1.2 x 1 seconde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |