Wat is het geworden?quote:
Dat was ff een oldbie inside joke.quote:
Oh ok.... ja ik ben een nieuweling en durf niets te zeggen verder hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ff een oldbie inside joke.
Ene... dennis of zo?
WAXX! Wie was dat ook alweer, van dat bokje geitje?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok.... ja ik ben een nieuweling en durf niets te zeggen verder he
verder dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok.... ja ik ben een nieuweling en durf niets te zeggen verder he
Ja was ie fijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk gespeeld met het speeltje wat Ang3l voor me heeft gekocht.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ff een oldbie inside joke.
Ene... dennis of zo?
WAXX! Wie was dat ook alweer, van dat bokje geitje?
Tegen mensen die ik voor het eerst zie.. ik sla dicht, krijg rode vlekken, ga colalight drinken en aan de pillenquote:
Men, waarom was ik er toen nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ging over geitjes en bokjes en ene JustDennis, wie kent hem niet (meer), die had iets over geitjes en bokjes én het ging geloof ik ook nog over het gebruik van de zachte G.En dat een zachte G zo leuk is. Nu heeft mijn "
" ook een be-hoor-lij-ke zachte G. Dus ik wil hierbij wel even duidelijk maken dat mijn relatie niet op die zachte G is gebaseerd.
Maar enfin, jij hebt ook een zachte G en zo is het geitje bokje geitje bokje ontstaan.
JustDennis had dan weer foto's van mijn huis gemaakt en ze onl...
Maar er is ook nog een KipjeWokje, dat was een menu dat je kon kiezen in een restaurant waar we, aan zee, volgens mij Scheveningen, met een aantal hebben gegeten, met in ieder geval Vlarp, XMN8R en Blubberzwijn. Er was eten en dat was "een kipje bereid in een wokje met blabla..." Ik weet niet of dat ook nog met elkaar te maken heeft. Geitje bokje, kipjewokje.
Jaaaaaaaaaaaaaaa! En ik vond geitjes al lief bij het horen van 't woordquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:09 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, JustDennis was/is de zoon van een geitenboer of een bokjesfarmer en ze hadden baby's.
Je vergeet de spa blauw!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegen mensen die ik voor het eerst zie.. ik sla dicht, krijg rode vlekken, ga colalight drinken en aan de pillen
Ja en jij deed niks om me gemakkelijker te laten voelen, nee jij gaat op blokken staan te dansenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nu je het zegt ik vone je ook wel erg stil!
Ja nou toen was jij een jaar of 13.quote:
Ja die wilde ik bewaren voor de volgende klaagzangquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! En ik vond geitjes al lief bij het horen van 't woordGeitje! Bokje! Geitje! Bokje!
Dan had je de Ad van den Berg van fok geweest bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou toen was jij een jaar of 13.![]()
Dat was een beetje.... ja.... zus en zo geweest als je dan met allemaal homofielen ehh...![]()
Pas toen jullie weg waren!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en jij deed niks om me gemakkelijker te laten voelen, nee jij gaat op blokken staan te dansen
Stroekie heeft een waardig opvolger, dat zie ik alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat ik dat allemaal nog weet... Het zal wel indruk hebben gemaakt.
Ja dat wilde ik zeggen, maar ik dacht dat staat zo stom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan had je de Ad van den Berg van fok geweest bedoel je?
Je stond daarvoor al te lonken...quote:
Nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou-nou also.............quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stroekie heeft een waardig opvolger, dat zie ik al.
Eigenlijk ben je een soort van Str..................... laatmaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat ik dat allemaal nog weet... Het zal wel indruk hebben gemaakt.
Oquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroekie heeft een waardig opvolger, dat zie ik al.
Hoe kan het eigenlijk dat jij altijd zo scherp bent?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan had je de Ad van den Berg van fok geweest bedoel je?
Ja, nee, dat eten en alles was gewoon heel gezellig en echt een restaurantje aan zee. Dat geitje bokje weet ik omdat jij JustDennis zei en hij wel vaker vertelde over de boerderij én iets met witte sokken enzo, en hij heeft tot twee keer toe gespeurd naar mijn huis, dat was een beetje eng en daardoor heb ik dat ook onthouden in de zin van, joh, Waxxer, leuk dat je iets wil laten zien, maar pas op. Dat zijn gewoon memorabele momenten en heeft NIETS met Stroekie te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een soort van Str..................... laatmaar.
Uit bed gaan als de wekker gaat en niet hem 5x laten snoozen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij altijd zo scherp bent?
Ene Dennis, zei je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik noemde heul geen JustDennisJij kwam als eerste op de naam!
Ik VROEG hem nota bene aan jou
Oh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uit bed gaan als de wekker gaat en niet hem 5x laten snoozen.
Als je het zo zegt denk ik aan DennisMoore. Die dan eigenlijk weer geen Dennis was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ene Dennis, zei je.
D'r is moar ene Dennis.
DENNISmoorequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ene Dennis, zei je.
D'r is moar ene Dennis.
Hou 's op!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het zo zegt denk ik aan DennisMoore. Die dan eigenlijk weer geen Dennis was.
Jullie hebben gisteren zeker samen voetbal gekekenquote:
vervangen door leukere, hippere mensenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just_Dennis
waar is die leuke user gebleven
Die begon op een gegeven moment af te spreken met wel hele jonge jongens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just_Dennis
waar is die leuke user gebleven
hij kwam toch van een boerderij uit de buurt van Slagharen volgens mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee geitjebokje staat los van kipjewokje geloof ik idd.
Maar had JustDennis niet ook geitjes thuis?
Hij was juist hartstikke hip met zijn mobiele telefoon die telkens terug moest naar de leverancierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vervangen door leukere, hippere mensen
Hij was toch ook zelf maar net 20quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die begon op een gegeven moment af te spreken met wel hele jonge jongens.
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hebben gisteren zeker samen voetbal gekeken
mijn naam is haasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.
Het is niet alleen bij de blokken gebleven
Aahhhquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.
Het is niet alleen bij de blokken gebleven
Met mijn geheugen gaat het prima. Ik heb het over Just_Dennis, maar dan na zijn foktijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was toch ook zelf maar net 20
volgens mij haal jij nu de 2 door elkaar Just_Dennis en niet DennisMoore
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoudquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij kwam toch van een boerderij uit de buurt van Slagharen volgens mij
is later gaan wonen in Assen
dat heet toch gewoon human interest ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoud
en in die periode was hij hier dagelijks uren actiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoud
Er zitten grenzen aan human interest, of iig ana gezonde interessequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch gewoon human interest ?
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthoudenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch gewoon human interest ?
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthouden
Nou, daarin gaat Stroekie echt een tigtal stappen verder dan ik!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een olifantenslurf?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeelt![]()
als ik invloed had gehad op de mijn samenstelling had ik de nadruk op hele andere plaatsen gelegd
Het was een willekeurige volgordequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daarin gaat Stroekie echt een tigtal stappen verder dan ik!Wat ik al zei: wat bij mij, letterlijk of figuurlijk op niet mis te verstane wijze bij mij in de buurt komt, onthou ik.
Maar verder....
Mán!
Ik heb dat ook, alleen bij lekkere mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthouden
Dingen worden soms verdraaid, bedacht, erbij bedacht, dingen worden aangenomen als zijnde waarheid, ja, dat heb ik ook al mogen ondervinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
Tis een beetje het "alles wat je zegt kan en zal op den duur tegen je gebruikt worden" principe hier ondertussen...
Je bepaalt wel zelf wat je wel en niet deelt... je HOEFT niet alles te zeggen wat je je herinnert/weet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeelt![]()
als ik invloed had gehad op de mijn samenstelling had ik de nadruk op hele andere plaatsen gelegd
De A is van Aanrecht, klaarblijkelijk groen.....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Stroek is wel handig voor eeen huwelijk ABC of andere anekdotes voor jubilea
dat was in mijn oude huisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De A is van Aanrecht, klaarblijkelijk groen.....
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.quote:SBS 6 filmt in gevangenis Joran
Uitgegeven: 29 juni 2010 13:37
Laatst gewijzigd: 29 juni 2010 13:36
AMSTERDAM - SBS 6 heeft als eerste Nederlandse tv-zender gefilmd in de Castro Castro-gevangenis in Peru, waar Joran van der Sloot zit opgesloten.
© AFPDe televisiezender meldde dinsdag een documentaire uit te zenden met interviews met de gevangenisdirecteur en de medegevangenen. De documentaire wordt woensdag uitgezonden op SBS 6.
In de documentaire vertelt de gevangenisdirecteur van Castro Castro hoe het eraan toegaat in de gevangenis.
Ex-vriendin
De meeste gevangenen slapen op de gang of moeten een bed delen, maar Joran heeft een privécel.
De ex-vriendin van Joran, Melody Granadillo, komt in de uitzending ook aan het woord.
Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
© ANP
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oeiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dingen worden soms verdraaid, bedacht, erbij bedacht, dingen worden aangenomen als zijnde waarheid, ja, dat heb ik ook al mogen ondervinden.Maar dat gebeurt volgens mij alleen bij bepaalde iemanden. Om de een of andere reden. En als je er dan naar vraagt, van joh, hoe kom je daarbij en waarom doe je dit, dan vang je meestal bot.
Dát is één van de gevaren van internet!
das wel ziek inderdaad... maar waarschijnlijk doen ze het om een soort gerechtigheid te laten zien of zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.
Oh.quote:
zelfspot en relativeringsvermogen zijn fraaie deugdenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oei
SBS6 is ook wel een beetje de telegraaf van de TV.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.
Mja, om de een of andere reden kan ik daar echt totaaaalll niet tegen. Helemaal niet als ik met de roddelaar in kwestie nog nooit een woord heb gewisseld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oei
Ja, zo zat ik ook al te denken... Alleen heeft Joran er zo weinig aan en doe dat dan ánders. Zou de cameraman nog wat geroepen hebben naar Joran (of ze cel lekker woont ofzo) en wordt dat dan ook in beeld gebracht?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das wel ziek inderdaad... maar waarschijnlijk doen ze het om een soort gerechtigheid te laten zien of zo
Inderdaad, moest ook meteen aan dat jongetje denken dat die vliegcrash had overleefd en gebeld werd door een verslaggeefster van die krant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SBS6 is ook wel een beetje de telegraaf van de TV.
Mijn vriend komt kokenquote:
Je moet ze handig gebruikenquote:
Ik weet niet wat hij allemaal in zijn mandje heeft straksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat romantisch.Echt bij jou thuis? Dus dat hij dan een prei en alles meeneemt?
Picknickenquote:
Twee van die AH-stoomboten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij allemaal in zijn mandje heeft straks
Ach het idee is alquote:
Vertel mij wat.quote:
Ja dat dus.quote:
Waarom?quote:
Gewoon. Met jullie stomme vriendjes. En stomme etentjes. EN stomme lieve gekoochiekoo en gekook en zo. STOM!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon. Met jullie stomme vriendjes. En stomme etentjes. EN stomme lieve gekoochiekoo en gekook en zo. STOM!
Nee want ik kook stomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry
Jij mag ook wel voor me koken hoor
of een goeie cateraar laten komenquote:
quote:, Salomon [4:14 PM]:
check your mail.. kijk je hem even na ?
, Stephan van [4:14 PM]:
Liefdesverklaringen?
, Salomon [4:15 PM]:
uiteraard.. schatje van me...
hangt van de droom afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef Deceit het volgende:
Ik had gedroomd over TV.. is dat raar?
Ik durf nu bijna niet meer over iets uit het verleden te beginnen.quote:
OOK STOM!quote:
Ik dacht al dat jullie een affaire hadden! Recht onder m'n neus!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Vraag je om een file die al een tijd overdue is (Ja Erik, van die negert die we tegenkwamen):
[..]
Oh ja zie het nu.. toevalligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja middag... Ik noem je naam en jij bent hier!![]()
Het ging puur en alleen om het feit "ff w88"
best wel... best beangstigend ookquote:
Die had ik niet stom met mijn vriendje gemaakt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik durf nu bijna niet meer over iets uit het verleden te beginnen.
Maar, en ik ga gewoon in zijn stijl verder, kunnen wij allen ons zich niet mede mogelijk herinneren dat jij enige tijd verleden ons hebt lopen lekker te maken met een aantal pannenkoeken in diverse kleurstellingen die waren gemaakt in een pan op het fornuisvuur?
neuken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OOK STOM!
Ik ben in een alles is stom bui
dit is een grap hequote:
O jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie een affaire hadden! Recht onder m'n neus!
Ja.. had weer heel wat vage dromen vannacht, altijd met dat broeierig weer.. Weet ook dat Ang3l ff in de droom langskwamquote:
Oh ja, w8en.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh ja zie het nu.. toevalligje wist dat ik vandaag om 16:00 achter de pc op het werk zat!
Maar ik zei w8en, jij zegt wachtacht
Alsof dat alles minder stom maakt!!!!quote:
Ja! Tis toch ook niet Angdriel! STOMMERD!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja.. had weer heel wat vage dromen vannacht, altijd met dat broeierig weer.. Weet ook dat Ang3l ff in de droom langskwam
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat alles minder stom maakt!!!!
Ok.
Nee, maar Angdriël, ik bedoel en zeg ook niet dat ze stom waren...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik niet stom met mijn vriendje gemaakt!
Jij kwam dansend voorbij mij en TV, wapperend met je hairdoquote:
Ik zeg 'm wel af...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik me aansluit bij Ang3l met dat stomme vriendjes stomme kokengedoe!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jij kwam dansend voorbij mij en TV, wapperend met je hairdo
Ok, het was een vage droom, want TV stond er shirtless bij..
en verder don't ask!
Dat was de droom..
Ja nou, wie dát ooit bedacht heeft!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Tis toch ook niet Angdriel! STOMMERD!
Kan mákkelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over mij dromen terwijl je me nog nooit gezien hebt
Daarom! Jij stelde je voor daar in de disco.. ik ben TV en toen kwam Angdriel langs met hey tv, hey steef, en hij danste vrolijk verderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over mij dromen terwijl je me nog nooit gezien hebt
Jij ook al?quote:
Ik heb nog nooit over je gedroomd, sorry.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over je gedroomd, sorry.
STOM!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik me aansluit bij Ang3l met dat stomme vriendjes stomme kokengedoe!
Dat zou wat zijnquote:
Dat hadden we in de efteling volgens mij besproken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, wie dát ooit bedacht heeft!![]()
"Waarom heet jij Angdriël?"
Je geeft een compliment!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit komt een beetje over als de Nee-fase... maar dat is voor jou zeker 25 jaar terug...
quote:
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want ik las dat het zich zo tussen de 2 en 3 jaar afspeelt, jij zegt "25 jaar te laat" 25+2=27. Compliment.
En what's up met? Who died and made you G_E?
dat is veel te recent, die pannenkoeken weet iedereen nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar Angdriël, ik bedoel en zeg ook niet dat ze stom waren...Ff w8en dus..! Maar ik kan me ze nog herinneren, want die paarse pannenkoeken van vorig jaar, ja, die wis je niet zomaar even van je netvlies, dus ja, daarom denk ik, hey, hij kan wél koken. En niet stom.
Nee ik bedoelde meer "Je geeft nu eigenlijk een compliment."quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...
Maar stiekem wist ik ff niet hoe oud Ang3l is zeg maar
Ahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer "Je geeft nu eigenlijk een compliment."
Drie keer met je hakken tegen elkaar klikken en"There's no place like home" zeggen.quote:
Wat?quote:
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwamquote:
Catfightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwam.
Ken je klassiekersquote:
Je zult maar in dat vliegtuig hebben gezeten en dat dit vlak voor je ogen gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwam.
Oh ja... jezus da's lang geleden dat ik die gezien hebquote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen-en-deeeeeeeeertiiiiiiiiiiiiiiiiiiigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...
Maar stiekem wist ik ff niet hoe oud Ang3l is zeg maar
Die ben ik aan 't lezen.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is veel te recent, die pannenkoeken weet iedereen nog
was dan a la parleur begonnen over de bruin gekleurde paste die kant en klaar uit een pak kwam maar niet de juiste kleur had, of over de hoeveelheid kookroom die een mens op een zaterdagmiddag kan kopen bij Konmar voordat het personeel er wat van gaat zeggen
71 jaar? Was je bij de premiere?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja... jezus da's lang geleden dat ik die gezien heb
Ow dan is het toch maar goed dat ik koos voor '25' jaar ipv het andere getal dat ik wou zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen-en-deeeeeeeeertiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
quote:
quote:
Lijkt me duidelijk wie dan niet uit wordt genodigd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Stroek is wel handig voor eeen huwelijk ABC of andere anekdotes voor jubilea
Ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, ook dat moet ik nu natuurlijk gaan Twitteren.
Wie van jullie Twitteren er eigenlijk allemaal..?
Het is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb het dus helemaal gehad met dit weer
En als we Deceit zoeken vanavond zit ie onder AV's tafel verliefd te wezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Deceit het volgende:
Albert Verlinde komt hier om half 9 eten =]
Iewquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als we Deceit zoeken vanavond zit ie onder AV's tafel verliefd te wezen
daar was het eigenlijk ook te heet voor, ík heb me uitstekend vermaakt welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is nog maar het begin.
Tenminste, daar wordt steeds voor gewaarschuwd.
Hoe was Nuenen Culinair trouwens?Daar was het toch fantastisch weer voor..?
Het leek me, wat ik las en op internet zag, best een leuk evenement eigenlijk. En vaak zie je dat soort evenementen toch in de wat grotere steden. Maar dat kan ook wel weer aan de cultuur in de regio liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar was het eigenlijk ook te heet voor, ík heb me uitstekend vermaakt wel
Maar in welke branche werk jij dan eigenlijk? En met welk plan komt AV langs?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Iew![]()
Neh dan ben ik al op weg naar huis hoop ik!
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar in welke branche werk jij dan eigenlijk? En met welk plan komt AV langs?
over het algemeen een zeer hoog louwe kakgehalte hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het leek me, wat ik las en op internet zag, best een leuk evenement eigenlijk. En vaak zie je dat soort evenementen toch in de wat grotere steden. Maar dat kan ook wel weer aan de cultuur in de regio liggen natuurlijk.
Maar het lijkt me zo leuk: het is er gezellig en je spreekt allerlei mensen, dus dat geeft dan een goed gevoel, en dan eet je ook nog eens lekker, dus als het meezit dan ga je echt met zo'n super-voldaan gevoel weer naar huis.
Ooohh ik dacht ( ik d8) dat je in de reisbranche of iets dergelijks werkte, ik zag het al helemaal voor me hoe je bezig was met de hele rompslomp die bij (grote) reisbureaus komt kijken, of dat je Eurocamp-boekingen deed ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf eten
Oh van die Rotary/Ronde Tafel-figuren met rode broeken en vrouwen die kakelen alsof ze zes weken hun mond hebben moeten houden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
over het algemeen een zeer hoog louwe kakgehalte hoor
maar leuk mensenkijken ook
Komend weekend wordt nog warmer, dus wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb het dus helemaal gehad met dit weer
Ang3l?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Komend weekend wordt nog warmer, dus wen er maar vast aan.
En het is wel eens ooit heter geweest hoor
Kun je een keer in z'n eten tuffen? Of nee, laxeermiddel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf eten
....................... *zucht*quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh ik dacht ( ik d8) dat je in de reisbranche of iets dergelijks werkte, ik zag het al helemaal voor me hoe je bezig was met de hele rompslomp die bij (grote) reisbureaus komt kijken, of dat je Eurocamp-boekingen deed ofzo.
Zo zie je maar: aannames zijn altijd verkeerd.
Hoezo! is een hartstikke aardige ventquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kun je een keer in z'n eten tuffen? Of nee, laxeermiddel!
is het erg als ik er deze keer zelf wel om moet lachenquote:
Na het krijgen van een TV en een stofzuiger is dat erg jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is het erg als ik er deze keer zelf wel om moet lachen![]()
sorry
Welcome to my worldquote:
STOMquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het krijgen van een TV en een stofzuiger is dat erg ja
Maar mijn True Blood seizoen 2 dvdbox is binnen dus ik ben kalm
Nee, fijnquote:
wie??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die jongen van de konmar was toch alles behalve stom ?
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het woord kookroom bij ang3l des te meer
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderij
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?
Ik kocht het bij een vrouw van de spar.
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :Squote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?
dus toch dementerend en malendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :S
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!quote:
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!
Zullen we ruilen?
Welk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
ow... maar... dat kan ook best als het ietsje warmer isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
Met een cateringhapje als zoethoudertje?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben gaaaaaaaar. Het bedrijfsuitje bleek stiekem gewoon veel langdraderig managementgewauwel, in een veel te benauwd zaaltje.
Een barbecue.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een cateringhapje als zoethoudertje?
Je zou de eerste niet zijn die zowel hier als op twitter ongeveer hetzelfde post.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Het stomme is, nu heb ik dus Twitter en dan zeg ik daar iets, ja, over mijn gras, en dan denk ik ja, ik kan hier ook nog wel laten zien hoe kansloos bruin mijn gazon is, maar dat komt dan weer helemaal niet spontaan over.
Wat móet ik nou??
Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Het stomme is, nu heb ik dus Twitter en dan zeg ik daar iets, ja, over mijn gras, en dan denk ik ja, ik kan hier ook nog wel laten zien hoe kansloos bruin mijn gazon is, maar dat komt dan weer helemaal niet spontaan over.
Wat móet ik nou??
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een barbecue.Echt heel erg.
Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou de eerste niet zijn die zowel hier als op twitter ongeveer hetzelfde post.
Ik probeer ook af en toe leuke linkjes en filmpjes enzo te posten, vind ik zelf ook het leukst bij anderen. en ik vind het altijd wel leuk als mensen foto's posten. En tussendoor als een tweet als ze iets leuks gaan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.
"Ik zit op het #balkon."
Ja, nou en!?
Ja, met zo'n kok idd. Dus heb ik het gehouden bij water, stokbrood en salade.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook nog zo'n barbecue waarbij je zélf je vlees of tofu moet grillen? Of was er een kokje bij?Of sta je daar met je satestokje naast een collega die dan net iets te veel dan verstandig is, heeft gedronken?
Niet te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?
Ik herkende je silhouet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.
"Ik zit op het #balkon."
Ja, nou en!?
Ik heb er al wel eentje twee keer moeten herschrijven zodat'ie zou passen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?
Komt de spontaniteit ook niet ten goede!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb er al wel eentje twee keer moeten herschrijven zodat'ie zou passen.
Nou dan twitter ik het wel in drie twitterdingen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet te doen! Dat twittert ie misschien wel "[..] wordt vervolgd op FOK!." als de tekens op zijn
.
Jawel, "Ik was aan het sporten" heb ik geschrapt en "dus ik zeg". En toen kon het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de spontaniteit ook niet ten goede!
Ja.quote:
Oh, ik zal twitter weer eens bekijkenquote:
Ik ben nogal gesteld op mijn privacy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond het al vreemd dat het zo makkelijk ging, je voor- en achternaam en ja, ik bedoel, ik herkende je oortjes.Een klik en... en.... en toen had je een afgeschermd account.
![]()
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik zal twitter weer eens bekijken.
Ligt eraan of Twitteren hetzelfde als een account daar hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, ook dat moet ik nu natuurlijk gaan Twitteren.
Wie van jullie Twitteren er eigenlijk allemaal..?
Goh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nogal gesteld op mijn privacy.
Nou als dat laatste het geval is dan stop er maar weer mee. Ik hou van je lange stof.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh.![]()
Nou ja, je hebt ook wel gelijk en je moet natuurlijk niet meteen alles op het net klatsjen... Maar ik zie wel. Misschien gaat er een wereld voor me open, misschien ben ik het snel beu.En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!
Ja, maar stel dat ik nu jou zou accepteren, dan ziet iedereen hier opeens ook wat mijn volledige naam is etc. En dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh.![]()
Nou ja, je hebt ook wel gelijk en je moet natuurlijk niet meteen alles op het net klatsjen... Maar ik zie wel. Misschien gaat er een wereld voor me open, misschien ben ik het snel beu.En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!
Ja ach, ik heb hier oneindige ruimte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als dat laatste het geval is dan stop er maar weer mee. Ik hou van je lange stof.
Ooohhh ja dat begrijp ik. Dan volg je me maar stiekem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ik nu jou zou accepteren, dan ziet iedereen hier opeens ook wat mijn volledige naam is etc. En dat wil ik niet.
De spreekwoordelijke rapen dan toch wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb hier oneindige ruimte.
Theoretisch dan. Want als ik te ver ga, dan zijn de rapen gaar.
Hij heeft ook foto's op hyves...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo gek dat Waxxer opeens een gezicht heeft op twitter.
Ik heb geen hyves.quote:
Oh wacht, volgens mij kun je wel anoniem anderen volgen, of niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja dat begrijp ik. Dan volg je me maar stiekem.
Jaaaaa neeee niet de echte natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen dan toch wel?
Nou ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo gek dat Waxxer opeens een gezicht heeft op twitter.
Ja, nou, het zit namelijk zo, ik koppel vaak iets van de usericon aan een persoon. En dus kan ik zeggen dat een hoofd een hele verbetering is van een of andere citroenachtigiets op wielen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja.Ja gelukkig wel.
En: ánders dan je had verwacht?
Maar citroen, dat heeft met U2 te maken, en dat dan weer met Waxxerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, het zit namelijk zo, ik koppel vaak iets van de usericon aan een persoon. En dus kan ik zeggen dat een hoofd een hele verbetering is van een of andere citroenachtigiets op wielen.
Dat zal allemaal ook wel hoor, maar dat is voor de leek op het eerste gezicht niet meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar citroen, dat heeft met U2 te maken, en dat dan weer met Waxxer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |