wie??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die jongen van de konmar was toch alles behalve stom ?
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het woord kookroom bij ang3l des te meer
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderij
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?
Ik kocht het bij een vrouw van de spar.
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :Squote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?
dus toch dementerend en malendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :S
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!quote:
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!
Zullen we ruilen?
Welk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
ow... maar... dat kan ook best als het ietsje warmer isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |