Iewquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als we Deceit zoeken vanavond zit ie onder AV's tafel verliefd te wezen
daar was het eigenlijk ook te heet voor, ík heb me uitstekend vermaakt welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is nog maar het begin.
Tenminste, daar wordt steeds voor gewaarschuwd.
Hoe was Nuenen Culinair trouwens?Daar was het toch fantastisch weer voor..?
Het leek me, wat ik las en op internet zag, best een leuk evenement eigenlijk. En vaak zie je dat soort evenementen toch in de wat grotere steden. Maar dat kan ook wel weer aan de cultuur in de regio liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar was het eigenlijk ook te heet voor, ík heb me uitstekend vermaakt wel
Maar in welke branche werk jij dan eigenlijk? En met welk plan komt AV langs?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Iew![]()
Neh dan ben ik al op weg naar huis hoop ik!
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar in welke branche werk jij dan eigenlijk? En met welk plan komt AV langs?
over het algemeen een zeer hoog louwe kakgehalte hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het leek me, wat ik las en op internet zag, best een leuk evenement eigenlijk. En vaak zie je dat soort evenementen toch in de wat grotere steden. Maar dat kan ook wel weer aan de cultuur in de regio liggen natuurlijk.
Maar het lijkt me zo leuk: het is er gezellig en je spreekt allerlei mensen, dus dat geeft dan een goed gevoel, en dan eet je ook nog eens lekker, dus als het meezit dan ga je echt met zo'n super-voldaan gevoel weer naar huis.
Ooohh ik dacht ( ik d8) dat je in de reisbranche of iets dergelijks werkte, ik zag het al helemaal voor me hoe je bezig was met de hele rompslomp die bij (grote) reisbureaus komt kijken, of dat je Eurocamp-boekingen deed ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf eten
Oh van die Rotary/Ronde Tafel-figuren met rode broeken en vrouwen die kakelen alsof ze zes weken hun mond hebben moeten houden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
over het algemeen een zeer hoog louwe kakgehalte hoor
maar leuk mensenkijken ook
Komend weekend wordt nog warmer, dus wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb het dus helemaal gehad met dit weer
Ang3l?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Komend weekend wordt nog warmer, dus wen er maar vast aan.
En het is wel eens ooit heter geweest hoor
Kun je een keer in z'n eten tuffen? Of nee, laxeermiddel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Horeca, hij komt hier met zijn theater bedrijf eten
....................... *zucht*quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh ik dacht ( ik d8) dat je in de reisbranche of iets dergelijks werkte, ik zag het al helemaal voor me hoe je bezig was met de hele rompslomp die bij (grote) reisbureaus komt kijken, of dat je Eurocamp-boekingen deed ofzo.
Zo zie je maar: aannames zijn altijd verkeerd.
Hoezo! is een hartstikke aardige ventquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kun je een keer in z'n eten tuffen? Of nee, laxeermiddel!
is het erg als ik er deze keer zelf wel om moet lachenquote:
Na het krijgen van een TV en een stofzuiger is dat erg jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is het erg als ik er deze keer zelf wel om moet lachen![]()
sorry
Welcome to my worldquote:
STOMquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het krijgen van een TV en een stofzuiger is dat erg ja
Maar mijn True Blood seizoen 2 dvdbox is binnen dus ik ben kalm
Nee, fijnquote:
wie??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die jongen van de konmar was toch alles behalve stom ?
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het woord kookroom bij ang3l des te meer
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat heeft het met de konmar te maken? En een jongen?
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet het zelf ook niet meer dat je die liet schiften en aanbranden en telkens terug moest naar de winkel om nieuwe te halen voor diner met collega's. Was volgens mij nog op de boerderij
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar nogmaals: Wat het met ene jongen bij de konmar te maken?
Ik kocht het bij een vrouw van de spar.
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :Squote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij werkte daar en was de neef van een kennis van je, en was de spar op het laatst niet al gesloten ?
dus toch dementerend en malendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens min haal je allerlei dingen door elkaar :S
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!quote:
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
Je mag best een beetje hier naar toe sturen!
Zullen we ruilen?
Welk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
ow... maar... dat kan ook best als het ietsje warmer isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, zit lekker in de tuin film te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |