Ja nou, wie dát ooit bedacht heeft!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Tis toch ook niet Angdriel! STOMMERD!
Kan mákkelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over mij dromen terwijl je me nog nooit gezien hebt
Daarom! Jij stelde je voor daar in de disco.. ik ben TV en toen kwam Angdriel langs met hey tv, hey steef, en hij danste vrolijk verderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kun je nou over mij dromen terwijl je me nog nooit gezien hebt
Jij ook al?quote:
Ik heb nog nooit over je gedroomd, sorry.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over je gedroomd, sorry.
STOM!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik me aansluit bij Ang3l met dat stomme vriendjes stomme kokengedoe!
Dat zou wat zijnquote:
Dat hadden we in de efteling volgens mij besproken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, wie dát ooit bedacht heeft!![]()
"Waarom heet jij Angdriël?"
Je geeft een compliment!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit komt een beetje over als de Nee-fase... maar dat is voor jou zeker 25 jaar terug...
quote:
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want ik las dat het zich zo tussen de 2 en 3 jaar afspeelt, jij zegt "25 jaar te laat" 25+2=27. Compliment.
En what's up met? Who died and made you G_E?
dat is veel te recent, die pannenkoeken weet iedereen nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar Angdriël, ik bedoel en zeg ook niet dat ze stom waren...Ff w8en dus..! Maar ik kan me ze nog herinneren, want die paarse pannenkoeken van vorig jaar, ja, die wis je niet zomaar even van je netvlies, dus ja, daarom denk ik, hey, hij kan wél koken. En niet stom.
Nee ik bedoelde meer "Je geeft nu eigenlijk een compliment."quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...
Maar stiekem wist ik ff niet hoe oud Ang3l is zeg maar
Ahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer "Je geeft nu eigenlijk een compliment."
Drie keer met je hakken tegen elkaar klikken en"There's no place like home" zeggen.quote:
Wat?quote:
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwamquote:
Catfightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwam.
Ken je klassiekersquote:
Je zult maar in dat vliegtuig hebben gezeten en dat dit vlak voor je ogen gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio. Die ene trok zo hard aan het haar dat er een pluk meekwam.
Oh ja... jezus da's lang geleden dat ik die gezien hebquote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen-en-deeeeeeeeertiiiiiiiiiiiiiiiiiiigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klonk alsof het heeeeeel uitzonderlijk was dat ik "aardig" ben...
Maar stiekem wist ik ff niet hoe oud Ang3l is zeg maar
Die ben ik aan 't lezen.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is veel te recent, die pannenkoeken weet iedereen nog
was dan a la parleur begonnen over de bruin gekleurde paste die kant en klaar uit een pak kwam maar niet de juiste kleur had, of over de hoeveelheid kookroom die een mens op een zaterdagmiddag kan kopen bij Konmar voordat het personeel er wat van gaat zeggen
71 jaar? Was je bij de premiere?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja... jezus da's lang geleden dat ik die gezien heb
Ow dan is het toch maar goed dat ik koos voor '25' jaar ipv het andere getal dat ik wou zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen-en-deeeeeeeeertiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
quote:
quote:
Lijkt me duidelijk wie dan niet uit wordt genodigd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Stroek is wel handig voor eeen huwelijk ABC of andere anekdotes voor jubilea
Ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, ook dat moet ik nu natuurlijk gaan Twitteren.
Wie van jullie Twitteren er eigenlijk allemaal..?
Het is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb het dus helemaal gehad met dit weer
En als we Deceit zoeken vanavond zit ie onder AV's tafel verliefd te wezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Deceit het volgende:
Albert Verlinde komt hier om half 9 eten =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |