DENNISmoorequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ene Dennis, zei je.
D'r is moar ene Dennis.
Hou 's op!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het zo zegt denk ik aan DennisMoore. Die dan eigenlijk weer geen Dennis was.
Jullie hebben gisteren zeker samen voetbal gekekenquote:
vervangen door leukere, hippere mensenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just_Dennis
waar is die leuke user gebleven
Die begon op een gegeven moment af te spreken met wel hele jonge jongens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just_Dennis
waar is die leuke user gebleven
hij kwam toch van een boerderij uit de buurt van Slagharen volgens mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee geitjebokje staat los van kipjewokje geloof ik idd.
Maar had JustDennis niet ook geitjes thuis?
Hij was juist hartstikke hip met zijn mobiele telefoon die telkens terug moest naar de leverancierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vervangen door leukere, hippere mensen
Hij was toch ook zelf maar net 20quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die begon op een gegeven moment af te spreken met wel hele jonge jongens.
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hebben gisteren zeker samen voetbal gekeken
mijn naam is haasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.
Het is niet alleen bij de blokken gebleven
Aahhhquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. We hebben een geheime romance sinds Friso.
Het is niet alleen bij de blokken gebleven
Met mijn geheugen gaat het prima. Ik heb het over Just_Dennis, maar dan na zijn foktijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was toch ook zelf maar net 20
volgens mij haal jij nu de 2 door elkaar Just_Dennis en niet DennisMoore
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoudquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij kwam toch van een boerderij uit de buurt van Slagharen volgens mij
is later gaan wonen in Assen
dat heet toch gewoon human interest ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoud
en in die periode was hij hier dagelijks uren actiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Waxxer Stroekie Peter R de Vries mens dat al dat soort triviale dingen over vreemde mensen onthoud
Er zitten grenzen aan human interest, of iig ana gezonde interessequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch gewoon human interest ?
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthoudenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch gewoon human interest ?
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthouden
Nou, daarin gaat Stroekie echt een tigtal stappen verder dan ik!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een olifantenslurf?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeelt![]()
als ik invloed had gehad op de mijn samenstelling had ik de nadruk op hele andere plaatsen gelegd
Het was een willekeurige volgordequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daarin gaat Stroekie echt een tigtal stappen verder dan ik!Wat ik al zei: wat bij mij, letterlijk of figuurlijk op niet mis te verstane wijze bij mij in de buurt komt, onthou ik.
Maar verder....
Mán!
Ik heb dat ook, alleen bij lekkere mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is een best ziekelijke vorm van alles onthouden
Dingen worden soms verdraaid, bedacht, erbij bedacht, dingen worden aangenomen als zijnde waarheid, ja, dat heb ik ook al mogen ondervinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
Tis een beetje het "alles wat je zegt kan en zal op den duur tegen je gebruikt worden" principe hier ondertussen...
Je bepaalt wel zelf wat je wel en niet deelt... je HOEFT niet alles te zeggen wat je je herinnert/weet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijzelf dan ook niet met dat olifanten geheugen bedeelt![]()
als ik invloed had gehad op de mijn samenstelling had ik de nadruk op hele andere plaatsen gelegd
De A is van Aanrecht, klaarblijkelijk groen.....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Stroek is wel handig voor eeen huwelijk ABC of andere anekdotes voor jubilea
dat was in mijn oude huisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De A is van Aanrecht, klaarblijkelijk groen.....
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.quote:SBS 6 filmt in gevangenis Joran
Uitgegeven: 29 juni 2010 13:37
Laatst gewijzigd: 29 juni 2010 13:36
AMSTERDAM - SBS 6 heeft als eerste Nederlandse tv-zender gefilmd in de Castro Castro-gevangenis in Peru, waar Joran van der Sloot zit opgesloten.
© AFPDe televisiezender meldde dinsdag een documentaire uit te zenden met interviews met de gevangenisdirecteur en de medegevangenen. De documentaire wordt woensdag uitgezonden op SBS 6.
In de documentaire vertelt de gevangenisdirecteur van Castro Castro hoe het eraan toegaat in de gevangenis.
Ex-vriendin
De meeste gevangenen slapen op de gang of moeten een bed delen, maar Joran heeft een privécel.
De ex-vriendin van Joran, Melody Granadillo, komt in de uitzending ook aan het woord.
Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
© ANP
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oeiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dingen worden soms verdraaid, bedacht, erbij bedacht, dingen worden aangenomen als zijnde waarheid, ja, dat heb ik ook al mogen ondervinden.Maar dat gebeurt volgens mij alleen bij bepaalde iemanden. Om de een of andere reden. En als je er dan naar vraagt, van joh, hoe kom je daarbij en waarom doe je dit, dan vang je meestal bot.
Dát is één van de gevaren van internet!
das wel ziek inderdaad... maar waarschijnlijk doen ze het om een soort gerechtigheid te laten zien of zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.
Oh.quote:
zelfspot en relativeringsvermogen zijn fraaie deugdenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oei
SBS6 is ook wel een beetje de telegraaf van de TV.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Het is een rare, een moordenaar misschien zelfs, of een dubbele moordenaar, maar wát een lijkenpikkerij om Het Volk te laten zien hoe Joran wegrot in zijn Peruaanse cel.... Wat een... walgelijke manier van kijkcijfers willen scoren.
Mja, om de een of andere reden kan ik daar echt totaaaalll niet tegen. Helemaal niet als ik met de roddelaar in kwestie nog nooit een woord heb gewisseld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach joh, als mensen gaan aannemen dat alles wat ze over me weten waarheid is... oei
Ja, zo zat ik ook al te denken... Alleen heeft Joran er zo weinig aan en doe dat dan ánders. Zou de cameraman nog wat geroepen hebben naar Joran (of ze cel lekker woont ofzo) en wordt dat dan ook in beeld gebracht?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das wel ziek inderdaad... maar waarschijnlijk doen ze het om een soort gerechtigheid te laten zien of zo
Inderdaad, moest ook meteen aan dat jongetje denken dat die vliegcrash had overleefd en gebeld werd door een verslaggeefster van die krant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SBS6 is ook wel een beetje de telegraaf van de TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |