Met een cateringhapje als zoethoudertje?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben gaaaaaaaar. Het bedrijfsuitje bleek stiekem gewoon veel langdraderig managementgewauwel, in een veel te benauwd zaaltje.

Een barbecue.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een cateringhapje als zoethoudertje?
 Echt heel erg.
 Echt heel erg.

Je zou de eerste niet zijn die zowel hier als op twitter ongeveer hetzelfde post.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Het stomme is, nu heb ik dus Twitter en dan zeg ik daar iets, ja, over mijn gras, en dan denk ik ja, ik kan hier ook nog wel laten zien hoe kansloos bruin mijn gazon is, maar dat komt dan weer helemaal niet spontaan over.
Wat móet ik nou??

Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Het stomme is, nu heb ik dus Twitter en dan zeg ik daar iets, ja, over mijn gras, en dan denk ik ja, ik kan hier ook nog wel laten zien hoe kansloos bruin mijn gazon is, maar dat komt dan weer helemaal niet spontaan over.
Wat móet ik nou??

quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een barbecue.Echt heel erg.

Of sta je daar met je satestokje naast een collega die dan net iets te veel dan verstandig is, heeft gedronken?
 Of sta je daar met je satestokje naast een collega die dan net iets te veel dan verstandig is, heeft gedronken?

Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou de eerste niet zijn die zowel hier als op twitter ongeveer hetzelfde post.

Ik probeer ook af en toe leuke linkjes en filmpjes enzo te posten, vind ik zelf ook het leukst bij anderen. en ik vind het altijd wel leuk als mensen foto's posten. En tussendoor als een tweet als ze iets leuks gaan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.
"Ik zit op het #balkon."
Ja, nou en!?

Ja, met zo'n kok idd. Dus heb ik het gehouden bij water, stokbrood en salade.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook nog zo'n barbecue waarbij je zélf je vlees of tofu moet grillen? Of was er een kokje bij?Of sta je daar met je satestokje naast een collega die dan net iets te veel dan verstandig is, heeft gedronken?

Niet te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?
 ! Dat twittert ie misschien wel "[..] wordt vervolgd op FOK!." als de tekens op zijn
! Dat twittert ie misschien wel "[..] wordt vervolgd op FOK!." als de tekens op zijn  .
.

Ik herkende je silhouet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar Tweets van anderen, ik weet zelf ook niets te Tweeten.
"Ik zit op het #balkon."
Ja, nou en!?

Dus ik weet niet of ik wat toe te voegen heb. We zien wel.'
 Dus ik weet niet of ik wat toe te voegen heb. We zien wel.'

Ik heb er al wel eentje twee keer moeten herschrijven zodat'ie zou passen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe vat je een gemiddelde Waxxer post samen in 140 tekens?

Komt de spontaniteit ook niet ten goede!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb er al wel eentje twee keer moeten herschrijven zodat'ie zou passen.

Nou dan twitter ik het wel in drie twitterdingen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet te doen! Dat twittert ie misschien wel "[..] wordt vervolgd op FOK!." als de tekens op zijn
.

Jawel, "Ik was aan het sporten" heb ik geschrapt en "dus ik zeg". En toen kon het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de spontaniteit ook niet ten goede!

?
?

Ja.quote:

Een klik en... en.... en toen had je een afgeschermd account.
 Een klik en... en.... en toen had je een afgeschermd account.  

Oh, ik zal twitter weer eens bekijkenquote:
 .
.

Ik ben nogal gesteld op mijn privacy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond het al vreemd dat het zo makkelijk ging, je voor- en achternaam en ja, ik bedoel, ik herkende je oortjes.Een klik en... en.... en toen had je een afgeschermd account.

Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik zal twitter weer eens bekijken.
 Wat worden we "echt" zo he?
 Wat worden we "echt" zo he?  

Ligt eraan of Twitteren hetzelfde als een account daar hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, ook dat moet ik nu natuurlijk gaan Twitteren.
Wie van jullie Twitteren er eigenlijk allemaal..?

Goh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nogal gesteld op mijn privacy.

En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!
 En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!

Nou als dat laatste het geval is dan stop er maar weer mee. Ik hou van je lange stof.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh.
Nou ja, je hebt ook wel gelijk en je moet natuurlijk niet meteen alles op het net klatsjen... Maar ik zie wel. Misschien gaat er een wereld voor me open, misschien ben ik het snel beu.En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!

Ja, maar stel dat ik nu jou zou accepteren, dan ziet iedereen hier opeens ook wat mijn volledige naam is etc. En dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh.
Nou ja, je hebt ook wel gelijk en je moet natuurlijk niet meteen alles op het net klatsjen... Maar ik zie wel. Misschien gaat er een wereld voor me open, misschien ben ik het snel beu.En wellicht word ik opeens heel kort en bondig van stof!

Ja ach, ik heb hier oneindige ruimte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als dat laatste het geval is dan stop er maar weer mee. Ik hou van je lange stof.

Ooohhh ja dat begrijp ik. Dan volg je me maar stiekem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ik nu jou zou accepteren, dan ziet iedereen hier opeens ook wat mijn volledige naam is etc. En dat wil ik niet.

.
.

De spreekwoordelijke rapen dan toch wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb hier oneindige ruimte.
Theoretisch dan. Want als ik te ver ga, dan zijn de rapen gaar.

.
.

Hij heeft ook foto's op hyves...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo gek dat Waxxer opeens een gezicht heeft op twitter.

Ik heb geen hyves.quote:

Oh wacht, volgens mij kun je wel anoniem anderen volgen, of niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja dat begrijp ik. Dan volg je me maar stiekem.

Jaaaaa neeee niet de echte natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen dan toch wel?

Nou ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo gek dat Waxxer opeens een gezicht heeft op twitter.
 Ja gelukkig wel.
 Ja gelukkig wel. 

Ja, nou, het zit namelijk zo, ik koppel vaak iets van de usericon aan een persoon. En dus kan ik zeggen dat een hoofd een hele verbetering is van een of andere citroenachtigiets op wielen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja.Ja gelukkig wel.
En: ánders dan je had verwacht?

Maar citroen, dat heeft met U2 te maken, en dat dan weer met Waxxerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, het zit namelijk zo, ik koppel vaak iets van de usericon aan een persoon. En dus kan ik zeggen dat een hoofd een hele verbetering is van een of andere citroenachtigiets op wielen.

Dat zal allemaal ook wel hoor, maar dat is voor de leek op het eerste gezicht niet meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar citroen, dat heeft met U2 te maken, en dat dan weer met Waxxer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |