Is het nodig om mensen belachelijk te maken omdat ze voor hun hobby vroeg opstaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:40 schreef Yreal het volgende:
En waar haal jij het vandaan om mij te verbieden mensen gek te vinden als ze voor de lol om half 5 op gaan op zaterdag
Ik was rond 8:30 aangekomen in Utrecht, zonder enige vertragingquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:14 schreef Duvel het volgende:
Ik was helemaal op tijd in Utrecht...
Dus opstaan, luie hond, en produceren tot meerdere eer en glorie van 's lands economie!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar greavy is wel een faalbaas, dat ie op zaterdag om half 5 opgaat om een beetje te gaan treinen in noordfriesland.
Ten eerste is daar niks, en als je om half 9 gaat is er nog nog steeds niks
Je moet je tijd nuttig bestedenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef Yreal het volgende:
Nee, ik vind mensen die om half 5 op zaterdag opstaan om dingen te doen die er om 8 uur ook nog zijn een beetje maf ja
Dat is inderdaad prachtig om te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen bij hem?
Hoe denk je dat mensen kijken als ik met getrokken Powershot door een Regionalbahn op en neer aan het rennen ben voor wat bordjes? Maar echt vragen krijg ik er nooit over
Waar je al niet druk mee kan zijn hequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als ik bij de NS zou werken, zou ik zonder reden af en toe wat mat uitwisselen, gewoon om spotters te pesten.
Ook dat. Maar ik had het meer over mensen die druk in de weer zijn met "spotters pesten" alsof het hun kerntaak is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. Je moet blij zijn dat er wat rijdt. De trein had ook opgeheven kunnen zijn
Waar hoor je me zeggen dat ik spotters pest? En als ik bij de NS zou werken, en in de functie zou zijn waarin ik het in te zetten mat kan bepalen, zou het niet mijn kerntaak zijn, me dunkt. Het zou hoogstens een bijkomend voordeeltje zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ik had het meer over mensen die druk in de weer zijn met "spotters pesten" alsof het hun kerntaak is.
In ieder geval sinds 3 jaar, want wij moesten het ook. Maar je hoeft de treinnummers niet op te schrijven, alleen hoe laat je opstapt en op welke dag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee sinds wanneer is het zo dat je bij Interrail een log bij MOET houden? Anders zit je zonder geldig vvb in de treinNou flikker maar lekker op dat ik ook nog overal treinnummers bij ga opzoeken, dat doe ik thuis wel
Ze moeten wel altijd dezelfde mensen hebben he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef greavy het volgende:
Vandaag was een machinist ook een @#$%^&^ te Utrecht CS.....
Had die mcn met de Veiligheidscentrale gebeld, en komt er S&V personeel naar me toe
Ik zat vlakbij de rand van het perron (niet op een illegale/gevaarlijke plek), maar de machinist had gezegd dat ik over het spoor liep. Oftewel ik zelfmoordneigingen had.
Conclusie: Als ik daar bleef zitten werd ik aangereden door een treinIk zat niet langs de rand, gewoon op het perron.
Neemt de NS soms alleen maar achterlijke gladiolen aan als S&V medewerkers![]()
Zo, dat moest gezegd worden
Toen ik in dec 2007 naar Zweden ging hoefde het nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In ieder geval sinds 3 jaar, want wij moesten het ook. Maar je hoeft de treinnummers niet op te schrijven, alleen hoe laat je opstapt en op welke dag.
Eerst maar eens een paint van waar hij WEL zat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef dennistd het volgende:
Waarom ga je daar dan ook zitten?
En waarom is het nu weer de schuld van die S&V-medewerkers? Die krijgen ook alleen maar door dat er iemand over het spoor zou lopen....
Mja. weinig op aan te merken lijkt me.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef greavy het volgende:
HIER ZAT IK.
Zaterdag mocht het nog gewoon van de SpoPo en S&V..
Gelul. Er staan strepen bij de perronrand en bordjes verboden toegang aan het eind van het perron. Daarbinnen mag je zijn, zitten, lopen, staan, nummertjes opschrijven, foto's maken. Whatever. Kijk als je rare dingen gaat lopen doen als dreigen te springen of op een andere manier zeg maar, de aandacht op je vestigt, okee. Maar als je gewoon normaal doet is er geen enkele reden om daar wat van te zeggen. Hee weet je? Een machinist moet ook gewoon uit zijn doppen kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Eix het volgende:
Nou, ik vind het niet zo vreemd dat je daar op aangesproken wordt. Een machinist kan aardig schrikken van mensen die zich op een 'vreemde' plek ophouden. Een perron is bedoeld om in en uit een trein te stappen. Er zijn betrekkelijk weinig treinen die met een deur bij het uiterste perronpuntje tot stilstand komen en nog minder mensen die exact weten dat daar nog een trein stopt en vervolgens door die laatste deur instappen.
Mensen die zich op zo'n plek bevinden zijn dus spoorhobbyisten of mensen met zelfmoordneigingen. Hoe dan ook heb je zelden iets te zoeken bij de uiterste rand van een perron dus tenzij je er toevallig uitstapt zou ik er fijn wegblijven in plaats van machinisten schrik aan te jagen.
Je bent niet de enige heur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef greavy het volgende:
Vandaag was een machinist ook een @#$%^&^ te Utrecht CS.....
Had die mcn met de Veiligheidscentrale gebeld, en komt er S&V personeel naar me toe
Ik zat vlakbij het uiteinde van het perron (niet op een illegale/gevaarlijke plek), maar de machinist had gezegd dat ik over het spoor liep. Oftewel ik zelfmoordneigingen had.
Conclusie: Als ik daar bleef zitten werd ik aangereden door een treinIk zat niet langs de rand, gewoon op het perron.
Neemt de NS soms alleen maar achterlijke gladiolen aan als S&V medewerkers![]()
Of tref ik nou te vaak verkeerde personen![]()
Zo, dat moest gezegd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |