quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef Ascendancy het volgende:
Maar op somda zijn toch wel gasten die dat de hele dag doen?
Voor sommige mensen is dit het dichtste dat ze ooit bij "leven" zullen komen, dat moet je respecteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Ascendancy het volgende:
Niet eng, maar dat is wel een gevalletje, ga iets maken van je leven.
Neuh, alhoewel, ik heb er wel eentje met een TEE-logo erop, maar die gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:04 schreef KapiteinT het volgende:
Is dat over je linnen tasje echt waar?
quote:
Klopt helemaal, dat topic moet wel met een heel grote korrel zout genomen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat KLB-topic van Socios is niet serieus trouwens. Tenminste, daar ga ik vanuit
Maar welk voorval heeft je geïnspireerd, dat vraag ik me wel af...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, alhoewel, ik heb er wel eentje met een TEE-logo erop, maar die gebruik ik nooit.![]()
[..]
[..]
Klopt helemaal, dat topic moet wel met een heel grote korrel zout genomen worden.Het blijft KLB, hè. Stukje zelfspot erbij.
Mááááár, wat was er dan wel waar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
Klopt helemaal, dat topic moet wel met een heel grote korrel zout genomen worden.Het blijft KLB, hè. Stukje zelfspot erbij.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Duvel het volgende:
Maar welk voorval heeft je geïnspireerd, dat vraag ik me wel af...
Nou ja, ik loop weleens serieus op het station treinen te spotten. En soms zie je mensen echt kijken ´wtf doet hij´quote:
Maar schrijf je de nummers dan ook op om ze in te voeren op Somda?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik loop weleens serieus op het station treinen te spotten. En soms zie je mensen echt kijken ´wtf doet hij´. Ik voel me soms dan ook wel ´onprettig´ en dacht wat nou als ze naar mij toekomen etc. Daar is de klacht uit voortgevloeid.
Ja, maar dat probeer ik wel zo onopvallend mogelijk te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef KapiteinT het volgende:
Maar schrijf je de nummers dan ook op om ze in te voeren op Somda?
Haha, herkenbaar, ja...quote:Ik voel me al dom als ik een foto maak.
Nee, dat moet je zelf ondergaan. Probeer het maar eens een weekje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Ascendancy het volgende:
Kun je me uitleggen wat er zo leuk aan is aan het noteren en invoeren van treinen op somda?
Haha, juist ja. Moeilijk uit te leggen verder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Duvel het volgende:
Nee, dat moet je zelf ondergaan. Probeer het maar eens een weekje.
Kom op Peterselieman, we hebben weleens dezelfde trein gespot, hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn betere hobby's te bedenken
Ik kan het allicht een deel van een dag doen. Moet volgende week naar Apeldoorn en me daar een paar uur vervelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zelf ondergaan. Probeer het maar eens een weekje.
Naja, als ik Greavy tegen zou komen op Dordrecht dan zou ik ook wel even gniffelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat nummers noteren zie ik ook niet zo, maar tering, een foto maken, wat is daar nou raar aan? Zeker als het een foto van een trein is.
Alleen bij hem?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, als ik Greavy tegen zou komen op Dordrecht dan zou ik ook wel even gniffelen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Kom op Peterselieman, we hebben weleens dezelfde trein gespot, hoor.
Voer je ze tegenwoordig nog weleens in?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen bij hem?
Hoe denk je dat mensen kijken als ik met getrokken Powershot door een Regionalbahn op en neer aan het rennen ben voor wat bordjes? Maar echt vragen krijg ik er nooit over
Joh als dat joch daar toch plezier in heeft, wat zou het. Waar heb jij het bij nodig om iemand anders te gaan uitlachen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar greavy is wel een faalbaas, dat ie op zaterdag om half 5 opgaat om een beetje te gaan treinen in noordfriesland.
Ten eerste is daar niks, en als je om half 9 gaat is er nog nog steeds niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |