Dat kan bij ICRm volgens mij gewoon hoor. Tussen 2 rijtuigen in liggen er 2 plankjes, als je de deuren opent loop je daaroverheen. Kijk je links of rechts van je, dan hangt er een grote dikke UIC-kabel als het goed is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef V2 het volgende:
Goh wat een openbaring, als je een kabel lostrekt werkt 't niet meerdaar heb je nou ook weer niet enorm veel treinkennis van nodig. Toch, je zou zeggen dat dat behoorlijk opvalt, als je zomaar tussen 2 rijtuigen in gaat zitten rommelen. Of bedoelen ze dat je van binnenuit de trein er bij kan? Dat zou wel wat raar zijn op zich.
lekker relevant reisadviesquote:Harlingen Haven-Leeuwarden in de nacht van dinsdag 29 op woensdag 30 juni na 23.00 uur
Oorzaak
* werk aan het spoor
Reisadvies
Maak gebruik van de Arriva-bus:
* reis tussen Leeuwarden en Harlingen Haven met de Arriva-bus
* ga eerder op reis
* plan uw reis op www.arriva.nl
* reis na 0.30 uur van Amersfoort naar Ede-Wagingen met de Connexxion-bus
* reis na 1.00 uur van Barneveld Centrum naar Amersfoort met de Connexxion-bus
* reis na 0.45 uur van Ede-Wagingen naar Amersfoort met de Connexxion-bus
Extra reistijd
* een kwartier tot een half uur
Ja, dat niet alleen, maar Amersfoort - Barneveld Centrum - Ede Wageningen ligt niet eens in de buurt van het traject Leeuwarden - Harlingen Haven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Leuk dat Connexxion de busdienst mag voorzien.
Gohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat niet alleen, maar Amersfoort - Barneveld Centrum - Ede Wageningen ligt niet eens in de buurt van het traject Leeuwarden - Harlingen Haven.
Moet je met de hoogspanningskabel doen, dat vertel je niet na -> Darwin Award!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat kan bij ICRm volgens mij gewoon hoor. Tussen 2 rijtuigen in liggen er 2 plankjes, als je de deuren opent loop je daaroverheen. Kijk je links of rechts van je, dan hangt er een grote dikke UIC-kabel als het goed is.
Is dat over je linnen tasje echt waar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Een of andere gastje dat grappig probeerde te zijn. Misgunt een ander zijn plezier.
Je ken me rug op met je arbeidsongeschiktheid!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is volledig arbeidsongeschikt jeweetzelluf
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je ken me rug op met je arbeidsongeschiktheid!
Ik rij nu ook redelijk op tijd naar Utrecht. Weinig meer aan de hand dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trecht-centraal.html
UitslapenHopelijk rijdt er tegen 11 uur wel weer wat
Ha, kom je een bakkie doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik rij nu ook redelijk op tijd naar Utrecht. Weinig meer aan de hand dus.
Dat wordt 'm niet nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet om 9 uur in HGB-II zijn.
Dat topic is toch niet serieus he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:04 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Is dat over je linnen tasje echt waar?
* Dr_Flash springt keihard op rug van Duvelquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je ken me rug op met je arbeidsongeschiktheid!
Ik word liever niet besprongen door kerels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash springt keihard op rug van Duvel
Maar toch knaagt het hč, toch knaagt het!quote:Dat KLB-topic van Socios is niet serieus trouwens. Tenminste, daar ga ik vanuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |