Dus je wil hem eigenlijk gewoon weghebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef Chooselife het volgende:
Dus ik heb de komende 25 jaar nog steeds een trein naast de deur.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef Chooselife het volgende:
Dus ik heb de komende 25 jaar nog steeds een trein naast de deur.
Tot groningen dan. Maar ik denk niet dat DB markt ziet in en IC Leer-Harlingenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, het kan prima geëlectrificeerd worden, hoor. Als Deutsche Bahn er een spoorlijn van wil maken à la Leer - Emden Hbf - Norddeich Mole met doorgaande intercity´s naar Groningen en Duitsland dan kan het allemaal prima.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:10 schreef greavy het volgende:
Ja, dat is het zeker. De dienstuitvoering is goedkoper geworden. Dit is al sinds NoordNed er reed met de oude Wadlopers, waarbij voorheen project PEN(Project Exploitatie Nevenlijnen) opgestart is (Klikje).
Alhoewel NoordNed er later verdwenen is, en de volle dochteronderneming Arriva de lijn overgenomen heeft (concessie gegund aan Arriva) is er nog meer qua exploitatie aangepast. De dienstuitvoering is dus rendabeler, alhoewel ik je niet kan zeggen of het echt winstgevend is. Ze leven namelijk óók op subsidies van de provincie(s)
Nou, ik wil het graag verplaatst hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus je wil hem eigenlijk gewoon weghebben![]()
Ga er maar niet vanuit. Met het sluiten van die lijn maak je waddeneilanden onbereikbaar en sluit je Friesland helemaal af van Nederland. Dan kunnen we ze beter direct afstoten
Door naar Berlin Hbf of Leipzig Hbf ofzo. Vanuit Norddeich Mole rijden ze ook naar Luxembourg Gare. Net als er mooie verbindingen zijn vanaf Westerland (Sylt), ook vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
Tot groningen dan. Maar ik denk niet dat DB markt ziet in en IC Leer-Harlingen
die paar boemeltjes in het uur is een probleem?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, ik wil het graag verplaatst hebben.
Naja, ik kwam er vandaag achter dat er ook een ICE Munchen-Garmisch-partenkirchen-innsbruck rijdt, dus eigenlijk kijk ik nergens meer van op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Door naar Berlin Hbf of Leipzig Hbf ofzo. Vanuit Norddeich Mole rijden ze ook naar Luxembourg Gare. Net als er mooie verbindingen zijn vanaf Westerland (Sylt), ook vergelijkbaar.
Ik woon vlakbij het spoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die paar boemeltjes in het uur is een probleem?Trouwens die treinen rijden precies buiten Franeker om.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die paar boemeltjes in het uur is een probleem?Trouwens die treinen rijden precies buiten Franeker om.
Waarom ga je dan naast het spoor wonen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, ik wil het graag verplaatst hebben.
Geweldig hè die IC(E) verbindingen in Duitsland en omringende landen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
Naja, ik kwam er vandaag achter dat er ook een ICE Munchen-Garmisch-partenkirchen-innsbruck rijdt, dus eigenlijk kijk ik nergens meer van op.
Ach, ik viel op het huis. Uniek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naast het spoor wonen?
En zoveel herrie maken die spurts heul niet. Moet je eens vlakbij de betuwelijn wonen
Jammer dat ik niet in het weekend daar was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Geweldig hè die IC(E) verbindingen in Duitsland en omringende landen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, er staan nog precies drie huizen ten zuiden van het station in Franeker
Ach, daar raak je aan gewend.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ach, ik viel op het huis. Uniek.
Ja ben ik met je eens. Alleen in de tuin is het soms irritant.
Nee hoor, sowieso een compleet nieuwe wijk (Franeker-Zuid).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, er staan nog precies drie huizen ten zuiden van het station in Franeker
DB Freakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, het kan prima geëlectrificeerd worden, hoor. Als Deutsche Bahn er een spoorlijn van wil maken à la Leer - Emden Hbf - Norddeich Mole met doorgaande intercity´s naar Groningen en Duitsland dan kan het allemaal prima.
Het is in ieder geval realtistischer dan in Nederland een eigen HSL-bedrijf willen beginnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef greavy het volgende:
DB Freak![]()
Je moet soms wel wat realistisch blijven. Dat zal er dus echt niet komen..
Moet je maar niet bij het spoor wonenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het spoor.
Niet erg, maar het zou luxe zijn als het er niet was.
Nou, ik zeur niet hoor. Ik ben alleen op zoek naar informatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet je maar niet bij het spoor wonen![]()
* greavy vindt dat mensen soms maar zeuren over lawaai van treinen, als ze zelf naast het spoor zijn gaan wonen
En als het spoor er pas kwam toen je er al woonde?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet je maar niet bij het spoor wonen![]()
* greavy vindt dat mensen soms maar zeuren over lawaai van treinen, als ze zelf naast het spoor zijn gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |