Dat vangnet is gedaan om te voorkomen dat duiven overal gaan zitten en de boel onder schijten lijkt mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Duisburg Hbf in tijden dat er nog geen vangnet nodig was om vallende brokstukken van de perronoverkapping op te vangen. Hoe dan ook, de sneltrein is weer eens te laat ...
Nee, dat is omdat bij de storm in januari 2007 brokken rot hout naar beneden kwamen. Toen hebben ze e.e.a. provisorisch weer vastgetimmerd en een vangnet opgehangen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vangnet is gedaan om te voorkomen dat duiven overal gaan zitten en de boel onder schijten lijkt me
Wie is God en wat wordt aanbeden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn nou precies waarom ik persoonlijk de DB niet als God aanbid.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:11 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja, sorry, geen slapende honden wakker maken hè.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat bij de storm in januari 2007 brokken rot hout naar beneden kwamen. Toen hebben ze e.e.a. provisorisch weer vastgetimmerd en een vangnet opgehangen.
P.S. Dit soort dingen zijn nou precies waarom ik persoonlijk de DB niet als God aanbid.
De 44 1085 is helemaal geen NS lok, maar een lok van de DB uit de oorlog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:13 schreef Solique het volgende:
Wat oude NS locs tegen gekomen 2 jaar terug.
[ afbeelding ]
Wat is je bron?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij heb je behoorlijk achterhaalde informatie zitten lezen...
Voor de werkwijze van NS is zo'n lijntje inderdaad verliesgevend.
Voor de manier waarop Arrica (niet Connexxion dus) de dienst uitvoerd valt er nog een beetje winst op te maken.
Dat jij het je niet kunt voorstellen, wil niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Ik kan het me niet voorstellen. De steden zijn niet gegroeid, trajecten niet verkort, er rijden evenveel treinen.
sinds eind jaren '90 is er een hoop veranderd, de stations zijn onbemand, lang niet elke trein heeft meer een conducteur. De treinen zijn van een goedkoper type met goedkopere onderhoudskosten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Chooselife het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. De steden zijn niet gegroeid, trajecten niet verkort, er rijden evenveel treinen.
Voor de lijnen in het noorden is dat vrijwel uitgesloten dat dat nu nog gebeurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef Chooselife het volgende:
Zouden die diesel-locaties ooit worden vervangen door electrisch aangedreven varianten?
Mjah, het kan prima geëlectrificeerd worden, hoor. Als Deutsche Bahn er een spoorlijn van wil maken à la Leer - Emden Hbf - Norddeich Mole met doorgaande intercity´s naar Groningen en Duitsland dan kan het allemaal prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef greavy het volgende:
Nee, zeer kleine kans. Om het traject te elektrificeren, is er veel geld nodig. Infrastructureel is er het meeste geld voor nodig, en Arriva zal dan ook in beroep gaan, want die hebben veel dieseltreinen in dat gebied![]()
En met de huidige vervoersvraag is daar niet extra rendabiliteit uit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |