Zoek de Marianne Thiemequote:
En daarna nog 4 keer uit de lucht valt voordat ie enigzins weg kan vliegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Sodemieter op, tis een duif die 1 meter naar beneden valt...in het zand! Dat is gewoon humor hoor
+1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Friesz het volgende:
Erik is duidelijk homo dus, Ronaldo adoreren en houden van mannelijk spel en shirt zo ver open
Hij gooide hem met effect, geen wonder dat die duif niet weet waar die heen moetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daarna nog 4 keer uit de lucht valt voordat ie enigzins weg kan vliegen
dat wilde ik net typen, gooi hem dan gewoon normaal de lucht inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hij gooide hem met effect, geen wonder dat die duif niet weet waar die heen moet
Ja, allemaal op dat keiharde zandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daarna nog 4 keer uit de lucht valt voordat ie enigzins weg kan vliegen
Ach man, wees blij dat hij hem niet vol in de grond peerde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef frensje het volgende:
[..]
dat wilde ik net typen, gooi hem dan gewoon normaal de lucht in
Alsof DWDD leuk is dat linkse programmaquote:
Bij DWDD worden we doodgegooid met deze Jakhals. Ze hadden beter Frank hier neer kunnen zetten, dan deze mediageile dierenmishandelaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef Lann555 het volgende:
Wat een walgelijk ongrappige gast hebben ze daar neergezet. Hij gaat vermoedelijk ook geen 2 seconden zijn smoel houden
Als ik jou een trap geef denk je ook van ach over 10 minuten kan ik weer gewoon lopen zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, allemaal op dat keiharde zandIk ben ook wel ns een paar keer gestruikeld in mn leven en heb het ook overleefd hoor.
Stel je niet zo aan man, zo'n duif is niet van suiker hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik jou een trap geef denk je ook van ach over 10 minuten kan ik weer gewoon lopen zeker
Jongen, het is een duif en die valt op het zand. Dat zag er grappig uit, en die duif heeft dat prima overleeft en heeft er waarschijnlijk geen blijvend letsel aan over gehouden. Tis niet alsoftie standrechtelijk geëxecuteerd wordt ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik jou een trap geef denk je ook van ach over 10 minuten kan ik weer gewoon lopen zeker
En nr 2quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:43 schreef Albertoooo het volgende:
zo dat is de eerste sneer die Johan uitdeelt
Het gaat erom dat het onnodig is. Die gozer weet echt wel hoe je een duif moet loslaten..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Jongen, het is een duif en die valt op het zand. Dat zag er grappig uit, en die duif heeft dat prima overleeft en heeft er waarschijnlijk geen blijvend letsel aan over gehouden. Tis niet alsoftie standrechtelijk geëxecuteerd wordt ofzo
En idd: Tenzij je met 1 trap echt 1 van mn benen doormidden zaagt zal ik niet meer lopen, maar normaal sta je weer gewoon op hoor![]()
Ja want hij gooit ze dagelijks richting de Noordzeequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het onnodig is. Die gozer weet echt wel hoe je een duif moet loslaten..
Kijk dan ook niet en kies iets wat beter bij je past, een kookprogramma of zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Jane het volgende:
Ik vind Johan juist vreselijk irritant, maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet en kies iets wat beter bij je past, Studio Sportzomer of zo
Inderdaad, de drie dingen die iedereen leert in z'n jeugd: zwemmen, fietsen en duiven loslatenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het onnodig is. Die gozer weet echt wel hoe je een duif moet loslaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |